Romanian Rellu-mitä nyt kuuluu ?
Re: Romanian Rellu-mitä nyt kuuluu ?
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Re: Romanian Rellu-mitä nyt kuuluu ?
Hinnat alkaenmallille ranskassa eli suomessa vähintään lähemmäs 15t€ karvahattuversio...
No tuollaista rahaa en kulkipeliin pistä/ole...


Avensis stw
Ex.21093 -00
Ex.21093 -00
Re: Romanian Rellu-mitä nyt kuuluu ?
Ei millään pahalla, mutta tuli talvi-heikin rompetorilla hiplattua Dacian sitä umpikoppa-kuljetusmallia. 16k€ hinnalla oli kyllä "hieman" halvan oloinen sisustus ja ovipahvit, on meinaan 110-sarjan Ladassakin arvokkaamman ja panostetumman oloiset materiaalit. Takaovi, en olisi uskonut, että nykyautossa voi takaovi mennä niin huteran oloisesti kiinni. Jouduin laittamaan kahteen kertaan sen, kun luulin, ettei se mennyt kiinni asti, mutta ei, niin sen kuuluikin mennä. Suomen autohinnoittelu tappaa kyllä, eihän se ton arvoiseksi ole suunniteltu. Duster, vaikka hieman halvan oloinen sisältä on myös, oli kyllä aika eri sarjaa tuon kanssa. Harmi sinänsä, Dacia tila-autona kyllä kiehtoo kaikkine puutteinensakin, kun ei mitään muutakaan itäkalustoa saa uutena.
21013 -88, 21023 -84, Dodge Coronet 440 -66 & Chrysler 300 -62
Re: Romanian Rellu-mitä nyt kuuluu ?
Taas uusi Dacia. Ovat nuo huvittavia nuo halpisautojen testaajat. Että oikein halvanoloinen bensakorkin luukku ja takaluukun avaus ilman sähköä.
http://www.iltasanomat.fi/autot/suomen- ... 16502.html
http://www.iltasanomat.fi/autot/suomen- ... 16502.html
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Re: Romanian Rellu-mitä nyt kuuluu ?
Mikä se tekee sähköstä paremman kun yli-/alipaine lukitus sylinterin?Pavlovits kirjoitti:Taas uusi Dacia. Ovat nuo huvittavia nuo halpisautojen testaajat. Että oikein halvanoloinen bensakorkin luukku ja takaluukun avaus ilman sähköä.
http://www.iltasanomat.fi/autot/suomen- ... 16502.html
Re: Romanian Rellu-mitä nyt kuuluu ?
Samoin arvostelin aikoinaan 110 bensakorkin luukkua, kun kävin katsomassa sitä heti myynnin alkaessa suomessaPavlovits kirjoitti:Taas uusi Dacia. Ovat nuo huvittavia nuo halpisautojen testaajat. Että oikein halvanoloinen bensakorkin luukku ja takaluukun avaus ilman sähköä.
http://www.iltasanomat.fi/autot/suomen- ... 16502.html

21013 -88, 21023 -84, Dodge Coronet 440 -66 & Chrysler 300 -62
Re: Romanian Rellu-mitä nyt kuuluu ?
Näkyisi olevan Saksassa myynnissä, alk. 9990:-
http://www.dacia.de/dacia_lodgy_preise.php
http://www.dacia.de/dacia_lodgy_preise.php
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Re: Romanian Rellu-mitä nyt kuuluu ?
Saksassa laskivat Dusterin hintaa. Maksaa nyt 10490€
Ottivat 50 000 km:n kestotestiin.
http://img1.auto-motor-und-sport.de/Dac ... 580607.jpg
Ottivat 50 000 km:n kestotestiin.
http://img1.auto-motor-und-sport.de/Dac ... 580607.jpg
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Re: Romanian Rellu-mitä nyt kuuluu ?
Virossa Duster alkaen 9900e.
http://www.citymotors.ee/Duster/Hinnakiri
http://www.citymotors.ee/Duster/Hinnakiri
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Re: Romanian Rellu-mitä nyt kuuluu ?
Ei se nyt ihan huonokaan voi olla jo tämän tutkimuksen perusteella: "Dacian omistajat ovat tyytyväisimpiä"
http://www.kauppalehti.fi/auto/uutiset/ ... 1204158543

http://www.kauppalehti.fi/auto/uutiset/ ... 1204158543
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Re: Romanian Rellu-mitä nyt kuuluu ?
Näyttää siltä, että eniten kriittisesti suhtautuu Daciaan, juuri Ladalla ajeleva.
Koeajon testaaja ihmetteli niin muovista kojetaulua, mää en kyllä tiedä mitään nyky automerkkiä, missä ei olisi kojetaulu muovia.
Itellä ollut aikoinaan Fiat 600 ja siinä ei ollut muovista kojetaulua, vaan peltinen. Toki niihin viimeisiin muistaakseni, oltiin laitettu tehtaalla muovipinta pellin päälle.
Suomessa on aina ollut tuo ennakkoluulo syvällä, halpis automerkkeihin.
Koeajon testaaja ihmetteli niin muovista kojetaulua, mää en kyllä tiedä mitään nyky automerkkiä, missä ei olisi kojetaulu muovia.
Itellä ollut aikoinaan Fiat 600 ja siinä ei ollut muovista kojetaulua, vaan peltinen. Toki niihin viimeisiin muistaakseni, oltiin laitettu tehtaalla muovipinta pellin päälle.
Suomessa on aina ollut tuo ennakkoluulo syvällä, halpis automerkkeihin.
Re: Romanian Rellu-mitä nyt kuuluu ?
onhan näitä koeajajia monenlaisia luin aikoinaan erään kalliin auton arvostelun muuta vikaa autosta ei löytynyt kun pyörien pulttijako oli viidellä eikä neljälläLadakatti kirjoitti:Koeajon testaaja ihmetteli niin muovista kojetaulua, mää en kyllä tiedä mitään nyky automerkkiä, missä ei olisi kojetaulu muovia.
Re: Romanian Rellu-mitä nyt kuuluu ?
^Mikä oli auto?
Mönkijän korvike Saab 900i -86
Käyttis Saab 900 S -97
Käyttis Saab 900 S -97
Re: Romanian Rellu-mitä nyt kuuluu ?
jollen väärin muista tais olla bmw mutta kalliimpia autoja kuitenkinUitukki kirjoitti:^Mikä oli auto?
Re: Romanian Rellu-mitä nyt kuuluu ?
Oli hiljattain Viron TV3:ssa Dokkerin testi, on myös täällä
http://www.youtube.com/watch?v=IvwDiDfBvtE
Tuon virolaisen Raivo Tammen testauksia "Stop"-liikenneohjelmassa on kyllä miellyttävä aina katsella. Näissä halpisautojen testauksissakin on poikkeuksetta realisti ja korrekti auton lähtökohdat huomioon ottaen.
http://www.youtube.com/watch?v=IvwDiDfBvtE
Tuon virolaisen Raivo Tammen testauksia "Stop"-liikenneohjelmassa on kyllä miellyttävä aina katsella. Näissä halpisautojen testauksissakin on poikkeuksetta realisti ja korrekti auton lähtökohdat huomioon ottaen.
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»