Lada ja SAAB
Lada ja SAAB
Naurettavia tekemällä tehtyjä "ongelmia", kyllähän täällä kekkoslovakiassa on aiemminkin harrastettu auotjen " tyypittämistä" johonkin normeihin. Konelahan noista olisi selvinnyt, mutta Deltassa oli vakiona lasipalatsi, kädetön henkilöstö, joo no muutama osaavakin löytyi, mutta... Autoja ei kannata yrittä myydä teltasta... nimim. sisäpiirin tietoa em reippaista rahapussisi verottajista:) Tokaisu oli ihan oikea: suolessa, anteeksi, suomessa ei vieläkään tarvittaisi muutakuin SAAB ja Lada. Toinen kuluttaa melkein 50% pienemmällä moottorilla ainakin saman kuin Saab. Kumpikaan ei kulje eikä kiihdy perusmallina yhtään mihinkään, johan tässä olisi Tarja Halonen ja lähipiirin kaljanlaimentaja onnensa kukkuloilla, kun voisivat todeta, ettei kumpikaan kansallissymboleista tasaisella suoralla saavuttaisi kuuttakymppiä suurempaa=lue sosiaalitasavallassa vaarallista nopeutta:) Eihän esim. Great-Britanniassa koettu vielä-70-luvullakaan harmina kun tehokkain Bedford, mittari loppui 60 km/h:n (saavutti myötäleessä sen 45km/h)!!! Meillä finlandian karski-Arskoilla on siis vieläkin opittavaa pidemmälle ehtineistä sivilisaatioista:)