Tässä sitten osia roikkumassa eilisen hiontamaaliurakan jälkeen. Hiontaa en aio harrastaa kuin näkyviin jääville osille esim ilmanputsarin kansi jne.
Sitten tuli harrastettua kumin vulkanointia Timo Happosen kotisivujen ohjeiden mukaisesti. Hain kumikorjaamolta Bandag-välikumia ja tein etuiskareiden alapuslat uusiksi. Prässiä kun en omista niin ulkoholkkia en alkanut irroittamaan väkivaltaa käyttäen vaan paistoin uuden kumipuslan suoraan paikoilleen. Vaihtohan onnistuu myöhemmin normaalisti, se holkki on siellä edelleen. Iskarista oli toki kaikki sisuskalut purettuna ja tämä osahan toimii käytännössä vain öljysäiliönä.
Vulkanoinnista sen verran että kuten Timo sivuillaan kirjoittaa, on muodostuva kumi erittäin kestävää ja tiivistä. Tein pellistä kuppimaiset aluslevyt jolla sain puristettua pultin avulla tuon kauniin kartiomuodon tuohon kumiin. Pieni tyylivirhe kun tulee maalit päälle, pitää katsoa rapsuttelenko kumista maalit vielä irti.