Työkalut

Nelivetoiset Lada Niva ja 4x4 mallisto
ktt

Työkalut

Viesti Kirjoittaja ktt »

Terve

Minkä kokoisia kuusiokoloavaimia Nivaan tarvitaan esim. öljyjen (moottori, vaihteisto ja perät) vaihtoon? Noissa huolto-oppaissa kun ei mainita enkä mä tunnista kuusiokolojen kokoja kokeilematta.

Mitä muita erikoisempia työkaluja tarvitaan? Mä olen tähän asti tehnyt kaikki mopo- ja ruohonleikkuriremontit ihan perushylsysarjalla ja setillä lenkkiavaimia...

- Kalle
Mara
Viesti:

Re: Työkalut

Viesti Kirjoittaja Mara »

Nivasta en ole satavarma, mutta eiköhän se sama ole kun takavedoissa, eli 12mm.

Muuten kyllä Ladan perushuoltoon riittää em. hylsysarja ja laadukas kiintolenkkivalikoima.
2102 16V ex.
2103 -75
ktt

Viesti Kirjoittaja ktt »

OK, kiitän!
punanenä

Viesti Kirjoittaja punanenä »

jos jostain saat hommattua ladan alkuperäisen työkalusarjan ni kannattaa
hankkia se.niillä saa tehtyä kaikki yleisimmät huollot ja vähän erikoisemmatkin...
On siitä menny jäniski...
KOKOONTUMISTEN KUVA ALBUMI http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=2610
ktt

Viesti Kirjoittaja ktt »

Joo, olen katsellut noita työkalusarjoja kirpputoreilla yms, mutta ei ole tullut vastaan. Saako niitä vielä hommattua itä-rajan takaa?
renni

Viesti Kirjoittaja renni »

MItähän tuohon orkkis työkalusearjaan kuuluu? Jos vaikka keräis vastaavan.
pressa

Viesti Kirjoittaja pressa »

Onkohan sama reppu kuin takavetoisissa? http://www.ladakerho.fi/ladaboard/viewt ... 13&t=11300
KimmoH

Viesti Kirjoittaja KimmoH »

Missä muuten uusien Nivojen mukana tuleva työkalupussi kuuluisi alunperin olla vai mahtaako niiden mukana tuota perinteistä pussukkaa edes tulla ? Omasta Nivastani en nappisajoilta tuttua työkaluvalikoimaa löytänyt, olisiko työkalut jääneet edellisen omistajan nurkkiin.

Pitänee kasailla tuon yllä mainitun listan pohjalta joku hätävarapussi omaankin pirssiin niin ei tarvitse pidemmillä metsäreissuilla jännittää tienpäälle jäämistä :)
jta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jta »

Melkein voisi tuon kuvankin noista työkaluista laitella tuonne ukk puolelle listan jatkoksi?

Pätee ainakin 2101-2103 malleihin tämä kuva. Taitaa tosin olla samat työkalut kaikissa takavetoisissa.
Kuva
niva

Viesti Kirjoittaja niva »

KimmoH kirjoitti:Missä muuten uusien Nivojen mukana tuleva työkalupussi kuuluisi alunperin olla vai mahtaako niiden mukana tuota perinteistä pussukkaa edes tulla ? Omasta Nivastani en nappisajoilta tuttua työkaluvalikoimaa löytänyt, olisiko työkalut jääneet edellisen omistajan nurkkiin.

Pitänee kasailla tuon yllä mainitun listan pohjalta joku hätävarapussi omaankin pirssiin niin ei tarvitse pidemmillä metsäreissuilla jännittää tienpäälle jäämistä :)

mulla ei ollut uudessa nivassa työkalupussia mukana :( eipä ollut ladan periteistä veivireikääkään enää
Vastaa Viestiin