Autot olivat sen verran uusia, että niissä taisi kummassakin olla ajonvakautussysteemit. Ihmettelen miten ne oli saatu ajettua niinkuin ne oli ajettu.Ukki kirjoitti:Ei auto kolaroi vaan kuljettaja. Automerkki pitäisi jättää pois kolaritilastoista ja olla kuljettajan nimi.
Miten Ladat pysyvät tiellä?
Re: Miten Ladat pysyvät tiellä?
Re: Miten Ladat pysyvät tiellä?
Aina ei ole kuljettajaakaan kun ajoneuvoon tulee vaurioita...Ukki kirjoitti:ja olla kuljettajan nimi.

Re: Miten Ladat pysyvät tiellä?
Se on juuri sitä.
Tämmöinen nykyajan bemari, mersu ja mitkä muut liekin sähköjärjestelmien turvaamat autot, ihmiset kuvittelevat että ne ovat turvallisempia kuin vanhat autot, luottavat näihin elektroniikkalaitteisiin niin paljon että ollaan ojassa
D:D:D:D::D, kun taas sitten autolla missä ei ole turhanpäiväisiä sähköjä, ei ole ongelmia ja osaa pienellä varauksella ajjaa =) 
Tämmöinen nykyajan bemari, mersu ja mitkä muut liekin sähköjärjestelmien turvaamat autot, ihmiset kuvittelevat että ne ovat turvallisempia kuin vanhat autot, luottavat näihin elektroniikkalaitteisiin niin paljon että ollaan ojassa


Re: Miten Ladat pysyvät tiellä?
Kyllähän nuo nykyajan autot on kiistatta turvallisempia ajaa kuin Ladat jos niillä vaan ajetaan samanlailla. Siinäpä se niksi piileekin kun monet turvallisen uuden auton alle saadessaan ulosmittaavat tämän turvallisuuden esimerkiksi kovempia nopeuksia ajamalla.
Mönkijän korvike Saab 900i -86
Käyttis Saab 900 S -97
Käyttis Saab 900 S -97