EPÄREHELLISET kauppakumppanit
Re: EPÄREHELLISET kauppakumppanit
Moi,
Karjahtelu rahojen perään foorumilla auttoi. Rahat ilmestyi tilille!!!
Karjahtelu rahojen perään foorumilla auttoi. Rahat ilmestyi tilille!!!
Viimeksi muokannut Jouska, 5.5.2012 9:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
Miten muilla on kaupat sujunut käyttäjän; PUOLIKASVI kanssa? Itse maksoin hänelle 40e nappiksen takaovista 18.4.2012 ja hän lupasi laittaa seuraavana perjantaina ovet matkahuollon kautta tulemaan, mutta ei ole näkynyt ja tänään (4.5.2012) kävin matkahuollossa kysymässä, että onko mulle laitettu pakettia tulemaan, niin ei löytynyt mitään tietoja, että olis ovet matkalla tänne. Kyllä on ihmeellistä touhua. Onneks löytyy kyllä kaverin nimi ja pankkitilin numero ja tarkka osoite missä asustelee, niin osaa mennä hakemaan ovet sitte ovelta, jos ei ala kuulumaan mitään tai sitte 40e rahaa takaisin, jos ei ovia ole edes olemassa.
Katsotaan nyt viellä, että miten tässä käy.
Itse lähden siitä liikkeelle, että tavara matkahuollon tai postin kautta käteen, ja maksu siinä noutaessa.Ei rahaa tilille, ellei sitten ole aiemmin tehty kauppaa.Tai kauppias luotettavien listalla.Itselläni myös "puolikasvin" kans kauppa kesken.Ei ole luotto vielä mennyt, odottelen vielä.
Red Angry Bird
Minäkään en kyllä mitää suurempia alkais makselemaa etukäteen, jos en ole ennen ollut tekemisissä onnistuneesti. Noita k*settajia löytyy kyllä täältä netistä vähän liikaakin.
Puolikasvi sanoi, että on lähettänyt ovet matkahuollon kautta tänne päin ja sitte, kun kysyin, että antaa minulle seurantakoodin, niin vastaus oli tälläinen; "juu ootappa hieman kun löydän sen lapun jostain laitan kun löyrän" Kysyin tuota koodia 26.4 ja ei ole vielläkään sitä laittanut minulle. Vähän alkaa tuntumaan, että en taida ovia saada.
Puolikasvi sanoi, että on lähettänyt ovet matkahuollon kautta tänne päin ja sitte, kun kysyin, että antaa minulle seurantakoodin, niin vastaus oli tälläinen; "juu ootappa hieman kun löydän sen lapun jostain laitan kun löyrän" Kysyin tuota koodia 26.4 ja ei ole vielläkään sitä laittanut minulle. Vähän alkaa tuntumaan, että en taida ovia saada.
on ikävää huijata mukavia ihmisiä minun oli tarkoitus ensin ne ovet lähettää mutta sitten ne jäi ja jäi enkä kehdannut sanoa etten ole lähettänyt ja kun matkahuoltoakaan ei täällä enää ole eikä minulla onnettomalla rekisterissä olevaa autoa.samalla tavoin minun kävi aikoinaan jaccezin kanssa oharin tein minun piti ostaa häneltä yhtä sun toista mm.ovitiivisteet ja peräpelti ja antaa vaihdossa itselleni ylimmäräiseksi jääneitä nappiksen osia vaan tekemätthän se jäi sekin puhelimeen en vastannut enkä ottanut yhteyttä myöskään häneen niin myinhän minä hänelle aikoinaan 2101 Ladan etupuskurin ja kertoi silloin minulle sellaista tarvitsevansa kuitenkin hieman myöhemmin näin sen ja paljon muita puskureita foorumilla myynnissä se siitä en minä siitä enää suuttunut ole enkä varmaan ollut silloinkaan se että tein sinulle oharin on hitsit minua jälkeempäin aivan helvetillisesti ostinhan minä joskus nacoltakin pyöreälyhtyisen ladan velaksi ja maksoin sen nyt kuitenkin tällä päivämäärällä eroan ladakerhosta ja poistun iäti foorumilta ilmoitukseni saa poistaa ja minä en enää Ladan osia myy kaatikselle seuraavaksi
MITÄ INTOA ON OLLA ENÄÄ TEKEMISISSÄ NÄIN HIENON HARRASTAJAPORUKAN KANSSA JOS EI MINUUN VOI LUOTTAA KYLLÄ LADAMIESTEN PITÄISI AINA PITÄÄ YHTÄ haluan kuitenkin vielä kiittää ARTO IKOLAA ja 1200L REDpitkäpinnaisuudesta ja teille toimitan vielä lupaamani osat jos haluatte niistä jotain maksaa niin annan osoitteen minne voi rahan lähettää
TOMTOM ovesi on täällä minulla suulin seinän nojalla enkä ole niitä lähettänyt.
JAAKKIMA tukivartta ja lukkosarjaa en ole vielä maksanut kun ei ole rahaa ei pitäisi tilata ku ei ole rahaa
PRESSA voit poistaa ilmoitukseni
JA ANTEEKSI AIHEUTTAMASTANI MIELIPAHASTA
MITÄ INTOA ON OLLA ENÄÄ TEKEMISISSÄ NÄIN HIENON HARRASTAJAPORUKAN KANSSA JOS EI MINUUN VOI LUOTTAA KYLLÄ LADAMIESTEN PITÄISI AINA PITÄÄ YHTÄ haluan kuitenkin vielä kiittää ARTO IKOLAA ja 1200L REDpitkäpinnaisuudesta ja teille toimitan vielä lupaamani osat jos haluatte niistä jotain maksaa niin annan osoitteen minne voi rahan lähettää
TOMTOM ovesi on täällä minulla suulin seinän nojalla enkä ole niitä lähettänyt.
JAAKKIMA tukivartta ja lukkosarjaa en ole vielä maksanut kun ei ole rahaa ei pitäisi tilata ku ei ole rahaa
PRESSA voit poistaa ilmoitukseni

Mies on vetkuttanut ja vedättänyt noin monia, myös minun luottotoimittajaani? Voi HELEVETTI. Vielä myönnät sen ja yrität kuitenkin selitellä saamattomuuttasi?
Olet näemmä keittänyt sellaisen sopan kokoon että en tiedä pitäisikö itkeä vaiko nauraa.
Suomalainen MIES ei toimi niinkuin sinä. Palauta vedättämäsi rahat asianomaisille ja katoa.
Olet näemmä keittänyt sellaisen sopan kokoon että en tiedä pitäisikö itkeä vaiko nauraa.
Suomalainen MIES ei toimi niinkuin sinä. Palauta vedättämäsi rahat asianomaisille ja katoa.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Voisitko ystävällisesti palauttaa sitten minun maksamat 40e minun tililleni ja muillekkin maksaa rahat takaisin, jos ovat ehtineet sinulle siirtämään rahat, mutta osia ei ole kyseiset henkilöt saaneet, niin ei tarvi tulla Eurajoelle Linnaintielle!! Voit olla ihan varma, että ovelle tullaan, jos ei rahoja tule. Ei ole nimittäin eka kerta, kun on pitänyt mennä tekemään tuttavuutta lähemmin, että on alkanut "myyjän" mieli muuttumaan.
Viimeksi muokannut paavon, 19.11.2014 19:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Poistettu henkilötiedot
Propsit että uskaltaa tunnustaa maksamattomuutensa!puolikasvi kirjoitti: JAAKKIMA tukivartta ja lukkosarjaa en ole vielä maksanut kun ei ole rahaa ei pitäisi tilata ku ei ole rahaa
Taitaa olla itsellä ryhtiliike toimituspolitiikan suhteen, poislukien tunnetut ja luotettavat kauppakumppanit.
Tämä matt.kyll eli <nimi poistettu> ei ole nyt eikä ole olut Lada Kerho ry:n jäsen. Hän ei ole maksanut jäsenmaksua kerholle, on vain ollut foorumille rekisteröitynyt. Kirjoituksissaan on ollut aktivinen (yli 95%) osto ja myynti osiolla, eli ???.puolikasvi kirjoitti:nyt kuitenkin tällä päivämäärällä eroan ladakerhosta ja poistun iäti foorumilta
editoitu kirjoitus virhe!
Viimeksi muokannut paavon, 19.11.2014 20:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tiistaihin odotan ennenkuin alan kallistua puolikasvin liittämiseen tälle listalle.Perjantaina lähetetty paketti pitäs olla Lahdessa tiistaina viimeistään.Matkahuollon kautta.
Harmillisia asioita.
Harmillisia asioita.
Red Angry Bird
Itsellä kanssa huonoja kokemuksia tästä puolikasvista. En onneksi laittanut rahoja etukäteen kun viime syksynä hänen piti mulle kanssa nappiksen ovia lähetellä tuolla bussiennakolla. Valehtelee kyllä sujuvasti että on matkahuollossa ja kun kysyy seuranta numeroa ni ei sitä ei yllättäen löydy.Tomtom kirjoitti:Miten muilla on kaupat sujunut käyttäjän; PUOLIKASVI kanssa? Itse maksoin hänelle 40e nappiksen takaovista 18.4.2012 ja hän lupasi laittaa seuraavana perjantaina ovet matkahuollon kautta tulemaan, mutta ei ole näkynyt ja tänään (4.5.2012) kävin matkahuollossa kysymässä, että onko mulle laitettu pakettia tulemaan, niin ei löytynyt mitään tietoja, että olis ovet matkalla tänne. Kyllä on ihmeellistä touhua. Onneks löytyy kyllä kaverin nimi ja pankkitilin numero ja tarkka osoite missä asustelee, niin osaa mennä hakemaan ovet sitte ovelta, jos ei ala kuulumaan mitään tai sitte 40e rahaa takaisin, jos ei ovia ole edes olemassa.
Rahaa en onneksi menettänyt tämän kaverin takia, ketutus oli muuten vaan kova kun meni irroittamaan vanhat ovet valmiiksi että saa paremmat tilalle. Ei auttanut sitten muu kuin asentaa vanhat paskat ovet takaisin.

Nyt onneksi sain hommattua hyvät ovet jotka on jo odottamassa projektia tallissa.

Lada kardan...??? Njet... Volga
Tuokin asia olisi ollut helppo korjata palauttamalla rahat ostajan tilille. Luulis verkkopankkiin pääsevän kun kerran tänne boardillekin pääsee.puolikasvi kirjoitti:minun oli tarkoitus ensin ne ovet lähettää mutta sitten ne jäi ja jäi enkä kehdannut sanoa etten ole lähettänyt ja kun matkahuoltoakaan ei täällä enää ole eikä minulla onnettomalla rekisterissä olevaa autoa.(
Mönkijän korvike Saab 900i -86
Käyttis Saab 900 S -97
Käyttis Saab 900 S -97
Puolikasvin palaute mulle yksityisviestillä oli: haista v*ttu
Mites se menikään; se koira älähtää mihin kalikka kalahtaa.
Jätkät, rahojanne ette koskaan tule näkemään.
Mites se menikään; se koira älähtää mihin kalikka kalahtaa.
Jätkät, rahojanne ette koskaan tule näkemään.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
^Puolikasvi aikoi poistua boardilta. Jännä että yv:tä kumminkin tulee.
Mönkijän korvike Saab 900i -86
Käyttis Saab 900 S -97
Käyttis Saab 900 S -97
Tällästen varalta pitää toimii jälkivaatimuksel matkahuollonkautta,kunnes kauppakumppani tulee jollai tapaa tutuks,nii mie oon tehny.
2108(kesäauto)
2109(varaosa-auto)
H-D 125 SX(projekti)
Fiat Bravo 1.9-07(ajossa)
Fiat Marea 1.8 -00(ajossa)
2109(varaosa-auto)
H-D 125 SX(projekti)
Fiat Bravo 1.9-07(ajossa)
Fiat Marea 1.8 -00(ajossa)