Millä yhdistät internettiin?
Lada on valmis lähtöön silloin kuin sinäkin ja lähtee aina kuin palmun alta.
- LamaAjanElvis
- Mosse-Aksu
Sonerallahan olisi ollut tarjolla kiinteistöliittymä meikän kotitalossa myös, mutta tuttavat pelottelivat Soneran sähköpostiongelmilla, niin enpä ottanut moista käyttöön. Mielenkiintoista sinänsä, että ottivat Soneralta kiinteistöliittymän, kun lähitulevaisuudessa sais käyttöön DNAn kaapelimodeemin. Tällä hetkellä huristelen DNAn dieselillä.Nonnis kirjoitti:^Onko se mistään kotoisin? Kattelin mainosta että tulis halvemmaksi kuin tää nykyinen. Elisan hinnat vanhoille asiakkaille kun ei laske mihkään.
R-J
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
Niinhän sen pitääkin toimia. Itse suhtaudun varauksella noihin kuulemiini Sonera-väitteisiin. Iso talo, niin eiköhän ne perusasiat kunnossa liene. DNA tuli valituksi edullisuuden takia, pikkasen halvempi kuin kilpailijat täälläpäin. Saa nähdä sitten, että otanko käyttöön kaapelimodeemin, jahka se on saatavilla tähän kiinteistöön.
R-J
Re: mainosta
Luepa pidemmälle, en käsittääkseni mitään mainostanut.Martigan kirjoitti:Nonnis sitten vanhana kapitalistina lähti mainostamaan erästä kotimaista brändiäNonnis kirjoitti:Elisan kaapelimodeemi.
Reippaina käymme rekkain alle 

- Mosse-Aksu
Meillä on kaksi konetta. Mulla iMac, vaimolla PC, jossa XP käyttiksenä. Molemmilla on selaimena IE, mulla myös Nescape. Molemmilla on sähköpostiohjelmana Outlook Express. Mulla ei ole ollut ongelmia kummankaan kanssa, mutta vaimolla on IE:n kanssa. Sähköpostit pelaa molemmilla. Tästä voisi tehdä sellaisen johtopäätöksen, että ongelma on enemmä Windowsissa ja IE:ssä, kuin operaattorissa. Suojauksia vähentämällä yhteys varmaan toimisi moitteettomasti. Yksi ratkaisu olisi vaihtaa PC:n selain kehuttuun Operaan. Itse olen harkinnut IE:n vaihtamista Aplen Safariin. Mulla toki on jo nytkin vaihtoehtoinen selain, mutta Safaria on myös kehuttu hyväksi. Eli ongleman ydin lienee virustehtailijoiden ja hakkereiden kiinnostuksesta Windowsia kohtaan.R-J kirjoitti:Sonerallahan olisi ollut tarjolla kiinteistöliittymä meikän kotitalossa myös, mutta tuttavat pelottelivat Soneran sähköpostiongelmilla, niin enpä ottanut moista käyttöön. Mielenkiintoista sinänsä, että ottivat Soneralta kiinteistöliittymän, kun lähitulevaisuudessa sais käyttöön DNAn kaapelimodeemin. Tällä hetkellä huristelen DNAn dieselillä.Nonnis kirjoitti:^Onko se mistään kotoisin? Kattelin mainosta että tulis halvemmaksi kuin tää nykyinen. Elisan hinnat vanhoille asiakkaille kun ei laske mihkään.
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone