Millä yhdistät internettiin?

Äänestykset, mielipidemittaukset yms.

Millä yhdistät internettiin?

Kaapeli
7
13%
ADSL
38
69%
ISDN
2
4%
Modeemi
4
7%
Kännykän kautta
0
Ei ääniä
Jotenkin muuten, miten?
4
7%

Ääniä yhteensä: 55

Stefa

Viesti Kirjoittaja Stefa »

Kotopuolessa isdn kun ei tänne ole vielä nuo nopeammat tulleet. Tampereella sitten PNA-verkko joka jurppii aivan älyttömästi, sanon tuon kohta irti kun ei se toimi.

Selaimeksi voisin suositella mozillan firefoxia. Tuota käytellyt pitemmän aikaa eikä mitään ongelmia. Joku vanhempi versio tosin joskus näytti neliöjuurimerkit nollina :roll: mutta tuokin korjaantunut. Löytyy pop-uppien estot jne herkut jo perusmallista.
Vauhdin tae - alamäki
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

itellä on nyt Sonera ADSL (powered by Hämeen puhelin), alku ongelmien jälkeen on toiminut yhtä kivasti kuin edellisessä kämpässä ollut Elisa ADSL, täällä kun ei ole mahdollisuutta edes valita minkä ottaa.

talosta yhteys on aivan netin takia asennettua ilmakaapelia myöten johdatettu maailmalle.

selaimena on Internet Expolrer sekä Mozilla Firefox, jälkimmäinen on mukava kun se ei nojaa mikrosoftin systeemeihin niin paljoa, tosin joskus ms siteistä on jotain hyötyäkin.
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
HarZa

Viesti Kirjoittaja HarZa »

TTY:N 10/100 verkolla häslätään. Hyvin toimiva nopea ja edullinen yhteys. Käyttää funetin runkoverkkoa. Ei käyttörajoituksia kuten opiskelijaverkoissa yleensä. Valitettavasti ei saatavilla yleisesti. :(
Mosse-Aksu

Viesti Kirjoittaja Mosse-Aksu »

Mozilla oli päässyt ihan unohtumaan, kiitos vihjeistä. :D :D
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone
R-J

Viesti Kirjoittaja R-J »

Mosse-Aksu kirjoitti:
R-J kirjoitti:
Nonnis kirjoitti:^Onko se mistään kotoisin? Kattelin mainosta että tulis halvemmaksi kuin tää nykyinen. Elisan hinnat vanhoille asiakkaille kun ei laske mihkään.
Sonerallahan olisi ollut tarjolla kiinteistöliittymä meikän kotitalossa myös, mutta tuttavat pelottelivat Soneran sähköpostiongelmilla, niin enpä ottanut moista käyttöön. Mielenkiintoista sinänsä, että ottivat Soneralta kiinteistöliittymän, kun lähitulevaisuudessa sais käyttöön DNAn kaapelimodeemin. Tällä hetkellä huristelen DNAn dieselillä.
Meillä on kaksi konetta. Mulla iMac, vaimolla PC, jossa XP käyttiksenä. Molemmilla on selaimena IE, mulla myös Nescape. Molemmilla on sähköpostiohjelmana Outlook Express. Mulla ei ole ollut ongelmia kummankaan kanssa, mutta vaimolla on IE:n kanssa. Sähköpostit pelaa molemmilla. Tästä voisi tehdä sellaisen johtopäätöksen, että ongelma on enemmä Windowsissa ja IE:ssä, kuin operaattorissa. Suojauksia vähentämällä yhteys varmaan toimisi moitteettomasti. Yksi ratkaisu olisi vaihtaa PC:n selain kehuttuun Operaan. Itse olen harkinnut IE:n vaihtamista Aplen Safariin. Mulla toki on jo nytkin vaihtoehtoinen selain, mutta Safaria on myös kehuttu hyväksi. Eli ongleman ydin lienee virustehtailijoiden ja hakkereiden kiinnostuksesta Windowsia kohtaan.
Sepä se. Bill Gates on luotsannut maailmalle liiankin "yhteensopivia" ohjelmia. :roll:
R-J
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
ss127
Viesti:

yhteys

Viesti Kirjoittaja ss127 »

Mulla taas on Welhon meganen kaapeliliittymä. Kallishan tuo on mutta toimii ja on todistetusti nopea.
Mitä tarkoittaa mahdoton? En tunne sanaa.

PIMPPIÄINEN (2105(1) 1200s (vaihdettu 1500cc kone) -90)

team LADA VAZ HERE
Lada ukko

Viesti Kirjoittaja Lada ukko »

:evil: Perskuta modeemilla, kun tänne "Peräkylälle" ei muuta saa, (Kiitos Soneran) monia vetoomuksia on kirjoiteltu ja nimilistoja kerätty mutta ei vaan saada laajakaistaa meidän kylille :?:
Isnd:n tietty sais mutta jos sillä sais nopeuden tuplattua niin myös laskut¤2.
Kun puhelinverkko on ko. yhtiön ei oikein ole mahdollisuuksia...
Pitäis vissiin pakata Kirves Lataan ja lähteä käymään pääkonttorilla Tana...
Siperia opettaa...
,_,/ukka

Re: mainosta

Viesti Kirjoittaja ,_,/ukka »

Nonnis kirjoitti:
Martigan kirjoitti:
Nonnis kirjoitti:Elisan kaapelimodeemi.
Nonnis sitten vanhana kapitalistina lähti mainostamaan erästä kotimaista brändiä :lol:
Luepa pidemmälle, en käsittääkseni mitään mainostanut.
Eikös se ole mainostamista, kun iltapäivälehtijulkkis kertoo käyttävänsä jotakin tuotetta :-) :-)
Autoton on huoleton
Rahtari

Viesti Kirjoittaja Rahtari »

DNA-Internet ADSL (Toimii ku junan vessa)
veli alexei
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja veli alexei »

WLANnet:n HomePNA laulaa ihan suht OK. Nopeuttahan ei koskaan ole liikaa. Opera version 7.54 hoitaa selailun.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Jaakkima
Ylläpito
Viesti:

Re: yhteys

Viesti Kirjoittaja Jaakkima »

ss127 kirjoitti:Mulla taas on Welhon meganen kaapeliliittymä. Kallishan tuo on mutta toimii ja on todistetusti nopea.
Veljelläni samanlainen ja on täysin toista mieltä. Alue missä asuu saattaa kyllä vaikuttaa.
Itselläni oli kanssa reilu kolme vuotta paikallisen kaapeliyhtiön kaapelimodeeni. Ensimmäisenä vuotena oli paljon ongelmia, mutta sen jälkeeen toimi kuin junan vessa.
Kalusto:
Lempi

КОПЕЙКА
Connecting People
R-J

Viesti Kirjoittaja R-J »

Muuten toi Dna on toiminut ihan OK, mutta joskus vasteajat ovat kyllä luvattoman pitkiä.
R-J
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
samarai
Lada kerhon jäsen

Re: mainosta

Viesti Kirjoittaja samarai »

,_,/ukka kirjoitti:
Nonnis kirjoitti:
Martigan kirjoitti: Nonnis sitten vanhana kapitalistina lähti mainostamaan erästä kotimaista brändiä :lol:
Luepa pidemmälle, en käsittääkseni mitään mainostanut.
Eikös se ole mainostamista, kun iltapäivälehtijulkkis kertoo käyttävänsä jotakin tuotetta :-) :-)
Elisa mainostaa itseään "kotimaisena"- naulan kantaan"; voi.. :evil: :evil: , kuten olemme lehdistä saaneet lukea, Elisa on ulkoistanut jo ainakin yöpäivystyksen Viroon, josta on tullut valituksia asiakkailta. Onko tällaisissä "tyhmiltä rahat pois" kampanjoissa enää mitään rajaa ?!?

Itsellä on Saunalahden Lada-yhteys 256, joka toimii niin kauan kun toimii, mutta sitten jos jotain tulee niin sitten se muuten kestää, ennenkuin Elisa laittaa huoltomiehiä liikkeelle.
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Nonnis
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

Ja nyt mä oon joku Elisan mannekiini vaikka mä sanoin että se on kalliskin. :x
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
110HB
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 110HB »

Täälä welhon meganen kaapeliliittymä.
Vastaa Viestiin