Niin ja vinkkinä, tarran kuuluu olla (vissiinkin

Vähän niinkuin tässä!
Jos kävit osoitteessa Särkitie 1, Mynämäki, niin osoite on oikea. Tämä tarrojen teko on minulle ikäänkuin harrastus - teen sitä iltaisin ja viikonloppuisin. Päivät olen töissä Turussa. Pitäisi varmaan informoida tästä paremmin webbisivuillani. Olet muuten tietääkseni ensimmäinen asiakas firmani kolmen vuoden historian aikana, joka on käynyt oven takan kolkuttelemassa.Zapsky kirjoitti:Kävin tänään soittelemassa ovikelloa Mynämäellä. Sivuiltanne saamassa osoitteessa. Eipä kukaan availlut. Liekö edes käyntiosoite? Tarkoitus oli kuitenkin ensisijaisesti TMI Marko Hannulalta nämä kysellä...
Niin ja vinkkinä, tarran kuuluu olla (vissiinkin) sininen, ei valkoinen
Vähän niinkuin tässä!
Sielläpä juuri. Olisiko mahdollista päästä joku arkipäivä käymään? Ja olen pahoillani jos kävin tunkeilevaksiMarkoH kirjoitti:Jos kävit osoitteessa Särkitie 1, Mynämäki, niin osoite on oikea. Tämä tarrojen teko on minulle ikäänkuin harrastus - teen sitä iltaisin ja viikonloppuisin. Päivät olen töissä Turussa. Pitäisi varmaan informoida tästä paremmin webbisivuillani. Olet muuten tietääkseni ensimmäinen asiakas firmani kolmen vuoden historian aikana, joka on käynyt oven takan kolkuttelemassa.![]()
Sini-kulta taitaa olla se oikea väri. Aurinko haalistaa, joten ehkä siksi mallikappaleet ovat olleet erilaisia..? En usko että konela on vaihtanut tarrojaan juuri koskaan...MarkoH kirjoitti:Minulla on ko. tarrasta muutama kuva, joissa näkyy selvästi, että tarra on ollut musta-valkoinen. Olen kuvannut / mitannut yhden tarran itse Ladan takalasista ja lisäksi olen saanut parilta kaverilta kuvat omista tarroistaan. Tämä ei ole mikään ihme, koska noita tarroja on painettu lisää aina niiden käydessä vähiin. Väreinä on käytetty milloin mitäkin. Tämä on hyvin yleistä monen eri automerkin maahantuojan valmistamissa tarroissa. Valmistajan tarroissa väreissä ollaan oltu useimmiten tarkempia mutta sielläkin heittoja esiintyy.
Teksti vaihtui vuoden 1985 loppupuolella. Ennen tuota vuotta runo kuului Lujaa laatua: Lada. Sen jälkeen Lujaa Lada laatua.MarkoH kirjoitti:Ja eikös joskus nuo sanatkin olleet eri järjestyksessä tarran layoutinkin ollessa hieman erilainen?
Olisi mukava päästä paikanpäälle jutustelemaan aiheesta, hakemaan ja maksamaan myös. Onnistuuko tämä?MarkoH kirjoitti:Nyt kun painotyökalu on valmiina, voin painaa noita tarroja millä värillä tahansa. Tuo linkittämäsi mallikuva näyttää minusta sini-keltaiselta. Olenko oikeassa? Tehdäänkö sellaisia? Hinta on sama väreistä riippumatta. Kertokaa mitä tehdään.
Meikäläisen autostahan tuo tarra on peräisin.MarkoH kirjoitti:No eipä taida olla.toktornivako kirjoitti:Näyttänyt "uustuontanto" tarrasta värit jo haalistuneen!?Annan viiden vuoden UV-takuun noille. Ei haalistu ennen sitä. Varmasti laadukkaampia kuin alkuperäiset, tehty painamalla. Näyttää sitten kuvassa haalistuneelta. Tarran autoonsa liimannut voisi tietenkin kommentoida, että miltä se näyttää ja onko haalistunut.
Tällaisia näyttävät nuo tarrat olleen jossakin vaiheessa. Liekö tuo kultateksti sinireunalla ollut perusladan lasissa, silla tuo ylempänä oleva on tuttu parista -kolmesta 1200L -mallin Ladasta... Lieneekö sitten ollut vuosina 87-89 käytetty väriyhdistelmä?!kappa12 kirjoitti:
Tuskin olet myöhässä, eikös se esimerkiksi tuossa lue aika selkeästi...MarkoH kirjoitti:Minulta löytyy varastosta tätä uudelleentuotettua, sisäpuolelle liimattavaa LUJAA LADA LAATUA -takalasitarraa alkuperäisen kokoisena ja näköisenä. Painettu lämpösiirtotekniikalla huippumateriaalille. Tein niitä tuossa muutaman hassun kappaleen.
Ladakerhon jäsenille tarjoan tämän tarran hintaan 9 EUR / kpl.
Laitapa mailia osoitteeseen marko[ättämerkki]hannulat[piste]com ja tilaa omasi.
http://www.hannulat.com
Minulle sopivat parhaiten viikonloput ja arki-illat, koska päivisin olen yleensä liikkeellä jossain päin Suomea päivätyöni merkeissä. Soittelepa ensin, niin sovitaan tärskyt. Jospa pääsisin vaikkapa pitkästä aikaa Ladan kyytiin samalla. Viime kerrasta kun on jo aikaa kohta 25 vuotta. Jos siis Samaraa ei lasketa...Zapsky kirjoitti:Sielläpä juuri. Olisiko mahdollista päästä joku arkipäivä käymään? Ja olen pahoillani jos kävin tunkeilevaksiMarkoH kirjoitti:Jos kävit osoitteessa Särkitie 1, Mynämäki, niin osoite on oikea. Tämä tarrojen teko on minulle ikäänkuin harrastus - teen sitä iltaisin ja viikonloppuisin. Päivät olen töissä Turussa. Pitäisi varmaan informoida tästä paremmin webbisivuillani. Olet muuten tietääkseni ensimmäinen asiakas firmani kolmen vuoden historian aikana, joka on käynyt oven takan kolkuttelemassa.![]()
![]()
Sini-kulta taitaa olla se oikea väri. Aurinko haalistaa, joten ehkä siksi mallikappaleet ovat olleet erilaisia..? En usko että konela on vaihtanut tarrojaan juuri koskaan...MarkoH kirjoitti:Minulla on ko. tarrasta muutama kuva, joissa näkyy selvästi, että tarra on ollut musta-valkoinen. Olen kuvannut / mitannut yhden tarran itse Ladan takalasista ja lisäksi olen saanut parilta kaverilta kuvat omista tarroistaan. Tämä ei ole mikään ihme, koska noita tarroja on painettu lisää aina niiden käydessä vähiin. Väreinä on käytetty milloin mitäkin. Tämä on hyvin yleistä monen eri automerkin maahantuojan valmistamissa tarroissa. Valmistajan tarroissa väreissä ollaan oltu useimmiten tarkempia mutta sielläkin heittoja esiintyy.
Teksti vaihtui vuoden 1985 loppupuolella. Ennen tuota vuotta runo kuului Lujaa laatua: Lada. Sen jälkeen Lujaa Lada laatua.MarkoH kirjoitti:Ja eikös joskus nuo sanatkin olleet eri järjestyksessä tarran layoutinkin ollessa hieman erilainen?
Olisi mukava päästä paikanpäälle jutustelemaan aiheesta, hakemaan ja maksamaan myös. Onnistuuko tämä?MarkoH kirjoitti:Nyt kun painotyökalu on valmiina, voin painaa noita tarroja millä värillä tahansa. Tuo linkittämäsi mallikuva näyttää minusta sini-keltaiselta. Olenko oikeassa? Tehdäänkö sellaisia? Hinta on sama väreistä riippumatta. Kertokaa mitä tehdään.
"Huutoäänestys" näyttää nyt tuottavan sellaisen tuloksen, että teen AINAKIN noita, joissa on kullanvärinen teksti sinisellä kehyksellä. Laitan vielä "koevedoksen" tänne näytille niin näette sitten millainen siitä tulee. Sen takaan ja alleviivaan, että tarra on vähintäänkin yhtä laadukas kuin alkuperäinen, voisinpa väittää sen olevan jopa parempi.
Tarra kestää vallan mainiosti lämmitettävässä takalasissa. Materiaalit ovat samat kuin nykyisissä takalasitarroissa, AVERY:n 700 -sarjaa. Vanhan hitsarin sanoin: "Pitää, pysyy ja on kaunis".Dolli kirjoitti:Mitenkähän mahtaa muuten kestää tuommosen uudemman Ladan takaikkunassa tuo, meinaan nääs noita lämmitinraitoja. Ei ole tarran mentävää tilaa ilman niitä.
Myöhässä et ole, tähän junaan ehtii hyvin. Kaikille varmasti riittää. Kullanvärinen painoväri (tai oikeastaan lämpösiirrossa käytettävä "foil") on aavistuksen perusvärejä kalliimpaa. Katson kuitenkin tuon hinnan sellaiseksi, että yhtä laadukasta entisöintitarraa ei saa mistään muualta järkevämmin. Eipä tule paljoa muuttumaan tuosta lupaamastani 9.00 € hinnasta.J.Erlandz kirjoitti:olenko myöhässä? Paljon hintaa kpl siis tarroilla??