1500 kannen madallus

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
Avatar
arsenikki
Viestit: 477
Liittynyt: 6.11.2012 6:06
Paikkakunta: Lahti

1500 kannen madallus

Viesti Kirjoittaja arsenikki »

Mulla 1500 kone.

eikö mäntien pidä tulla palotilan pintaan.? jää 1.5mm alle eli lohkosta 1.5mm pois.

Entä kannesta kärsiikö ottaa jotain pois? mitä muut on madaltanu, siinä suhteessa kuitenkin ettei tarvii kerosiiniä tankata.
MINI Cooper S Caprio -06
Lada 2101 -86 (Projekti)
Audi A4 -08
Micra 1.3 -00
FAT Rambler -15

Taito määrää sen, mitä kykenee tekemään. Motivaatio ratkaisee, mitä tekee.
Avatar
veli samara
Lada kerhon jäsen
Viestit: 1102
Liittynyt: 6.5.2009 20:17
Paikkakunta: Etelä-Karjala

Re: 1500 kannen madallus

Viesti Kirjoittaja veli samara »

haulla löytyy tietoa, kun satuin eilen niitä topicceja selaamaan. Itselle tulossa 1500 kone myös mutta ahdettuna...

Hakusanoja puristus, kansi, lohko, männät... Yms kyllä löytyy....

Tossa eka joka löyty, ja hyvää tietoa....
ladakerho.fi/ladaboard/viewtopic.php?f=24&t=31582&p=304929&hilit=dekin+tasalle#p304929
Lada samara 1.3 - 87
Mazda mx-5 1.6 -98
Avatar
pressa
Viestit: 10457
Liittynyt: 25.9.2003 13:23
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: 1500 kannen madallus

Viesti Kirjoittaja pressa »

maako kirjoitti:näinhän se on, itsekkin kun uutena tänne tulin ja ...perusjuttuja kyselin niin melkein heti tuli tämä varmaan paikan yleisin lausahdus "käytä hakua"... sekin helpottaisi paljon, kun ne tyhjänpäiväiset kyselyt kysyisi vaikka täällä nopeissa niin ei olisi joka osio täynnä noita jutuntynkiä...
Lohkosta siten että männät tasan, ja kannesta vähän lisää, tarvittaessa (nokan noston ja jyrkkyyden mukaan) mäntin hivenen koloa venttiileille.
Avatar
START
Lada kerhon jäsen
Viestit: 2542
Liittynyt: 20.7.2006 12:54
Paikkakunta: JÄMSÄ kehityksen keskipiste

Re: 1500 kannen madallus

Viesti Kirjoittaja START »

arsenikki kirjoitti:siinä suhteessa kuitenkin ettei tarvii kerosiiniä tankata.

"kerosiini" eli lentopetroolihan on samaa kun diiseli, paitsi ilman parafiiniä että kestää pakkasta... älä sitä sinne tankkaa se nakuttaa. lentokone bensiini on sitten oma juttunsa, se on aika korkea oktaanista ja lyyjyllistä ainetta mut sitä ei käytetä missään suihkuvehkeessä :wink:
sit jos puhutaan muustakin kun asian vierestä, niin olikos sulla mimmosta kokoonpanoa muuten? nokkaa? tuplia?
vakio nokalla ei kyllä paljoa yli kympin kärsi rutistaa, mut joku n300 astetta ni se vaatii ihan vaan toimiakseen jonkun 11:1 puristukset
varmin keino kun mittailee palotilat ja laskee puristuksen niin ei tuu vahinkoa.
vanhoja viestejä kun selailee yhen illan niin pääsee jo hyvin kärryille, ja jos vielä arveluttaa niin eiköhän täällä joku viisas vastaa sit jotain ihan asiaakin
Viimeksi muokannut START, 25.11.2012 15:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
Avatar
START
Lada kerhon jäsen
Viestit: 2542
Liittynyt: 20.7.2006 12:54
Paikkakunta: JÄMSÄ kehityksen keskipiste

Re: 1500 kannen madallus

Viesti Kirjoittaja START »

olin nopee ja vastasin jo kahteen kertaan saman sepustuksen :lol:
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
jaketech racinteam
Viestit: 585
Liittynyt: 28.9.2010 0:14
Paikkakunta: Ii

Re: 1500 kannen madallus

Viesti Kirjoittaja jaketech racinteam »

hakusanalla palje alue löytyy juttua männän ja kannen välisestä etäisyydestä. ja on aika tärkee juttu virivehkeissä.
kansien kairauksia, megasquirteja ja autojen tehonmittausta.
Avatar
arsenikki
Viestit: 477
Liittynyt: 6.11.2012 6:06
Paikkakunta: Lahti

Re: 1500 kannen madallus

Viesti Kirjoittaja arsenikki »

:lol: :lol: :lol: Ja sitä ollaan taas oltu idioottina kyselemässä täällä hölmöjä, kenenkään vinkkiä en tarkalleen ole noudattanu. Sovellettu kaikkia vähän sekasin.
No kone toimii kuitenkin, vai toimiiko :lol:
MINI Cooper S Caprio -06
Lada 2101 -86 (Projekti)
Audi A4 -08
Micra 1.3 -00
FAT Rambler -15

Taito määrää sen, mitä kykenee tekemään. Motivaatio ratkaisee, mitä tekee.
Avatar
toktornivako
Viestit: 2003
Liittynyt: 8.11.2007 23:50
Paikkakunta: Kangasala

Re: Kuvia lada Projektista

Viesti Kirjoittaja toktornivako »

arsenikki kirjoitti:tässä nopea kuitti, kalja törpön äärestä.
Penkistä paperi 117pollee ja 170vääntöö!!!!
Tähän tuotiin peltisatsi, 289/11,2 nokka, kevennetty vauhtipyörä, Venäläinen Sport Solex +muut konerempaan tarvittavat ja kärjetön sytkä, kansi oikaistiin ja siistin kanavat ja kohdistin sarjat, lohkosta jyrsittiin muistaaksani 1,8mm tasopinnasta eikä tarvinnut mitään venakoloja, kiesi on yllättävänkin mukava ihan normi ajossakin ei kao eikä rytki.
Tilauksesta Ladan Vara/Viritys osat suoraan entisestä Neuvostoliitosta
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.

Vastaa Viestiin