Eilen ja tänään tuli taas hieman näperreltyä projekti Ladaani lisää. Otin mittariston irti ja vaihdoin kaikki 4 wattiset polttimot uusiksi, havaitsin myös miksi bensavalo ei pala, siksi että sitä ei ole

Ei ole polttimoa eikä sitä mustaa nastaa paikoillaan vaan tyhjä kolo mittaristossa, onneksi minulla on hyllyssä ylimääräinen 2107 mittaristo, täytyy siitä ottaa yksi sellainen musta osa. Kyllä muuten uudet polttimot loistaa kirkkaana pimeässä, onneksi on mittariston valoille säätö ettei häikäise liikaa.
Sisustan kasaamisenkin aloitin, lattiamaton asensin paikoilleen sekä hansikaslokeron, tuhkakupin ja keskikonsolin. Keskikonsolin johtojen kanssa sai hetken aikaa näpertää, jotta sai katkaisijat yltämään oikeille paikoille kun ne oli menny aivan solmuun keskenään. Tupakan sytytintä ei vielä ole paikoillaan, minulla on aivan uusi käyttämätön sytytin jo valmiina, pitäisi joku päivä asentaa se paikoilleen. Soittimellekkin katselin johtoja ja ei pitäisi olla kovin vaikeaa asentaa radio paikoilleen, kaiuttimille vain joutuu vetämään omat piuhat sekä antennia ei ole. Lämmityslaitteen puhallin toimi ennen hieman väärin, ylimällä asennolla oli pois päältä, keskiasennolla puhalti täysillä ja alimmalla asennolla puhallus oli hiljaista. Vaihdoin johtojen paikkaa ja nyt järjestys on oikea: ylhäällä pois päältä, keskiasennolla puhaltaa vähän ja alimmassa asennossa puhallin pyörii täysillä. Kelloonkin laitoin johdot paikoilleen ja sehän toimi! Siinä ei ole vielä ikinä ollut johdot kiinni sinä aikana kun tuon auton olen omistanut mutta hyvä ettei tarvinnut sitäkin uusia
Huomasin tänään että autonihan kusee lattialle, maistoin nestettä ja se oli makeaa, eli jäähdytysnestettä. Pelästyin että nytkö on syylärikin hajonnut mutta vika löytyi kun avasin nokkapellin, olin unohtanut kiristää paisuntasäiliölle menevän letkun lemmarin ja vuoto johtui siitä. Tein vielä tarkistuksen termostaatin lemmareille ja kaikki olivat tiukasti kiinni
Mutta TAAS vaihteeksi Check Engine valo syttyi kun käänsin virrat päälle... Nyt alkaa ihmetyttämään että mikä oikein on vialla kun välillä se palaa ja välillä ei, en ehtinyt katsoa vikakoodeja kun tuli muita menoja ja projekti jäi talliin mutta huomenna täytyy katsoa että mikä vika aiheuttaa tuon valon palamisen... Voisikohan olla kosketushäiriö jossakin johdossa että se sytyttää tuon valon aina toisinaan?