Avaimet Ladaan ?
Avaimet Ladaan ?
Muuton jälkeen katosivat viimeisetkin varavaravara-avaimet. Ovet lukossa jne. Saako jostain (Oulu ?) vielä teetettyä avaimia sarja- / runkonumeron perusteella ?
Re: Avaimet Ladaan ?
Riippuen autosta niin delta-auton kautta voi (siis iso ehkä, epäilen että ei) onnistua. Ovien avaaminenhan ilman avaimia ei ole ongelma mutta käynistäminen on hankalampaa, ainakin jos 2000 luvun etuvetoinen...
Itse teetin takavetoladan avaimet prisman pikasuutarilla. Sain saman malliset kuin ladan alkuperäiset.
rtoppila kirjoitti:teetettyä avaimia sarja- / runkonumeron perusteella ?
Taisi sinulla kuitenkin olla malli mukana, en usko mitenkään että priman pikasuutari runkonumeron perusteella avaimia pystyy mihinkään tekemään...nappisilmä kirjoitti:Itse teetin takavetoladan avaimet prisman pikasuutarilla.
Minä kävin Prisman suutarilla teetättämässä kesällä vara-avaimet.
Suutari sanoi, että uuden avaimen sarjanumero tallentuu johonkin rekisteriin ja numeron kun laittaa muistiin niin sen avulla onnistuu avaimen teko vaikka kaikki avaimet hukkuisivatkin. Kätevää vaikkapa kaukana kotoa, kävelee vaan lähimmälle suutarille.
Tästä nyt ei varmaan aloittajalle hyötyä ollut.
Suutari sanoi, että uuden avaimen sarjanumero tallentuu johonkin rekisteriin ja numeron kun laittaa muistiin niin sen avulla onnistuu avaimen teko vaikka kaikki avaimet hukkuisivatkin. Kätevää vaikkapa kaukana kotoa, kävelee vaan lähimmälle suutarille.

Lada Vesta -17
Lada 1500 Combi deluxe -84
Uaz 3741 -87
Uaz 3741 -87
Kätevää kun Bilteman nettisivuilta katsoo rekisterikilven perusteella (varastettavan) auton valmistenumeron ja teetättää siihen avaimet.Flaiman kirjoitti:Minä kävin Prisman suutarilla teetättämässä kesällä vara-avaimet.
☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭
Lada Samara 1500i -96
Tunturi Tiger Aqua -89
+ muita hienoja vehkeitä
Lada Samara 1500i -96
Tunturi Tiger Aqua -89
+ muita hienoja vehkeitä
Se ei tainnut olla yhdistettävissä autoon ollenkaan. Enkä muista onko se edes se avaimeen stanssattu.
Lada Vesta -17
Uaz 3741 -87
Uaz 3741 -87