Ei mitään osia Mistään....... Onko selvä

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
niva1700

Re: Nivan ja kaikkien ladojen osia edullisesti Ivalosta.

Viesti Kirjoittaja niva1700 »

Uitukki kirjoitti:Ladaakaan ei varmaan kannata enää mainita nimeltä tai saattaa lähtiä mainoslasku Toljattiin :lol:

eikä muitakaan automerkkejä kannata mainita.puhutaan niin paljon ympäripyöreitä ettei kukaan saa mitään tolkkua kirjotuksista ettei vahingossa mainosteta mitään
sirtumpelo

Viesti Kirjoittaja sirtumpelo »

pressa kirjoitti:
niva1700 kirjoitti:siitä vaan laskuja lättelemään pian käy niin ettei tää ole muita kun tiukkapiposia tikkunekun imiötä
Eli kenestäkään muusta ei ollut outoa että henkilö rekisteröityy ainoastaan mainoksen laittamista varten? Yhden kauppiaan kanssa on jo tänne foomille tulevasta mainoskesta keskusteltu, kyllä sen jälkeen kaikilta otetaan sama hinta mainoksesta (vai meinaatteko että tämä sivusto on ilmainen ja sosiaalihuolto kustantaa). Ehkä niille "tikkunekun imiöille" on omat foorumit, toiuvotaan että pysyvät niillä.
Pikkujehu kirjoitti:Mietityttää, että pitäisikö täällä elää vanhan neuvostoliiton yms. sosialistimaiden tyyliin... jottei kukaan vahingossakaan hyödy vaihdossa tai saa vaivanpalkkaa.
Niin siis kerhon ei vaan missään tapauksessa saada senttiäkään sivuston ylläpitämiseen ulkopuolisilta? Jäsenmaksun maksavat jäsenet saavat katsoa kun siipeiliät mainostaa.
Jep, jep...
Mie kävin yv:nä laittamassa pahoittelut pressalle tästä kyseisestä "mainoksesta", ei ollu tullu mitään vastausta ja kettuilu senkun jatkuu vain täälä viestittelyn puolella. Kiitosta vain.
Zapsky
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Zapsky »

Kaikilla on hyvä pointti asiaansa, mutta mielestäni paras tuli Uitukilta
Aikamoisen salajuonen saa kyllä kehittää mainostaakseen yritystään täällä, jos kuukautta ennen on rekisteröitynytkin. Huonosti on mentävä firmalla, jos näin kauhean vaivan näkee. Siinäkohtaa pitäisi päinvastoin tukea Ladojen varaosia kauppaavaa yritystä pikkuriikkisellä mainoksella. Uskoisin että mainosviestin sisältökin olisi ollut ns. kovempaa tekstiä kuin mitä oli.

Sääli että tästä piti tehdä tällainen show. Toivon ettei sirtumpelo pahoittanut mieltään pahasti, vaikka pelkään että niin taisi käydä. Se on teiltä myös pois, velikullat.

Eiköhän anneta tämän asian olla. Jääköön tämä ketju talteen muistutuksena siitä, mihin happamuus ja liika epäileväisyys voi johtaa. Huomatkaa, että mielestäni näillä asiaan epäilevästi suhtautuneilla oli myös hyvät perusteet, mutta ei tarpeeksi hyvät. Toki asiaan vaikuttaa myös se, jos aikaisemminkin on ollut vastaavanlaisia mainostapauksia. Tokihan siinä ollaan entistä varovaisempia. Nämä siipeilijät harmittavat varmasti samasta asiasta maksavia, mutta siihen pyritään saamaan muutos. Koitetaan nyt pitää henkeä yllä, eikä kinastella kuin kakarat. Ladailijoitahan me kaikki olemme, hynttyyt yhteen siis. Sopu sijaa antaa!
PöyhöinKuusaalt
Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala

Viesti Kirjoittaja PöyhöinKuusaalt »

Tämä eräs Lada Kerho ryn entinen puheenjohtaja, joka noista mainostajista, siipeilijöistä ja muista parasiiteistä niin kovasti täällä vaahtoaa muistaa kuitenkin itse varsin usein "mainostaa" erilaisia yrityksiä viesteissään. Olen ihmetellyt, että mikä niistä tekee "pyhiä" verrattuna muihin ja mikä tekee hänen "mainoksistaan" oikeutettuja verrattuna toisiin?
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Zapsky
Moderaattori

Selvää sen pitäisi olla, yksi ei ole toista parempi tai arvokkaampi. woihan wanha wihtahousu.
niva1700

PöyhöinKuusaalt kirjoitti:Tämä eräs Lada Kerho ryn entinen puheenjohtaja, joka noista mainostajista, siipeilijöistä ja muista parasiiteistä niin kovasti täällä vaahtoaa muistaa kuitenkin itse varsin usein "mainostaa" erilaisia yrityksiä viesteissään. Olen ihmetellyt, että mikä niistä tekee "pyhiä" verrattuna muihin ja mikä tekee hänen "mainoksistaan" oikeutettuja verrattuna toisiin?

syy ilmeisesti ettei ole itse löytänyt jotain linkkiä saannut laitettua esille kun tuo kateus on kuitenkin kaamea tauti
pressa

Viesti Kirjoittaja pressa »

pressa kirjoitti:On eri asia kun joku kysyy mistä umpio, siihen vastaa että kaikista autovaraosaliikkeistä saa pyöreää yleismallin umpiota (joka käy Ladaan). Pikkuisen haisee mainokselta kun ensimmäinen viesti on liikkeen mainos (ilman että edes joku kysyy mitään osaa)...
Missähän kohtaa tuo kateus tulee esille?
Pikkujehu

Viesti Kirjoittaja Pikkujehu »

Kun tätä ketjua lukee, niin alkaa vaikuttaa siltä, että joku kuvittelee, että RIISTÄJÄKAPITALISTI sortaa työtä tekevää TYÖLÄISTÄ ja vie sen voisilmänkin kahveepullasta ja päälle vielä kaffekermatkin... Voihan yhdistystoiminnasta aina jäädä poiskin, jos tuntuu että siitä omasta selkänahasta tehdään istuinpäällisiä rikkaiden autoihin tai golfkärryihin...
pressa

Viesti Kirjoittaja pressa »

Pikkujehu kirjoitti:Voihan yhdistystoiminnasta aina jäädä poiskin...
Ole hyvä ja jää, jos siltä tuntuu. Itse olen tässä yhdistyksessä ollut 2.2.-97 alkaen ja jokaisessa kerhon virallisessa kokoontumisessa käynyt (toki suurimman osan olen niistä järjestänytkin). Itse kun luen ketjua niin huomaan että "mielensäpahitajat" taas ovat tehneet tästä suuren numeron.
Zapsky kirjoitti:Huomatkaa, että mielestäni näillä asiaan epäilevästi suhtautuneilla oli myös hyvät perusteet, mutta ei tarpeeksi hyvät.
Zapsylläkö on joku jumalan rooli toisten mielipiteiden paremmuusjärjestykseen laittamisessa?
Pikkujehu

Viesti Kirjoittaja Pikkujehu »

pressa kirjoitti:
Pikkujehu kirjoitti:Voihan yhdistystoiminnasta aina jäädä poiskin...
Ole hyvä ja jää, jos siltä tuntuu. Itse olen tässä yhdistyksessä ollut 2.2.-97 alkaen ja jokaisessa kerhon virallisessa kokoontumisessa käynyt (toki suurimman osan olen niistä järjestänytkin). Itse kun luen ketjua niin huomaan että "mielensäpahitajat" taas ovat tehneet tästä suuren numeron.
Zapsky kirjoitti:Huomatkaa, että mielestäni näillä asiaan epäilevästi suhtautuneilla oli myös hyvät perusteet, mutta ei tarpeeksi hyvät.
Zapsylläkö on joku jumalan rooli toisten mielipiteiden paremmuusjärjestykseen laittamisessa?
Miksi minä eroaisin kerhosta?! Ei minua mitkään mainokset ahdista,eikä kukaan minua riistä. Olen minäkin tehnyt koirankopin, enkä siitä työn sankarin arvonimeä tai kiitoksia vaadi. Haukkumiset sain palkaksi...

Tämäkin ketju olisi jäänyt syntymättä, jos ei olisi aloitettu jonninjoutavaa kitinää mainostamisesta (= Jumalan rooli lienee ollut jollakulla muulla kuin Zapskyllä)!

Tehkää niin kuten jo esitinkin, eli ensin jäseneksi, sitten mahdolliset mainosrahat yhdistyksen tilille, niin ei tarvitse kenenkään marista, että toisten työpanoksesta hyödytään tai siipeillään! Yrityksetkin voisivat tehdä sitten as. mukaiset kirjaukset kirjanpitoonsa!
j.o.n.i.

Viesti Kirjoittaja j.o.n.i. »

Tai jos ei mahdottomalta asialta kuullosta, niin voisi tuota kauppaosastoa hieman muokata "järkevämmäksi" (tai ainakin se näyttää tällaisesta noobiesta hieman sekavalta kun on tottunut toisiin foorumeihin) ja tästäkään ei palkokasveja nokkaan ! Tämä vain oma mielipiteeni.

Myynti- ja ostoilmoitukset voisi jaotella alaosioihin esim.
-Etuvedot
-Takavedot
-Nelivedot
-Muut
-Yhteistyökumppaneiden (eli lähinnä eri firmojen) myynti-ilmoituksia ja tarjouksia sisältävät ilmoitukset

Tällöin saisi vapaasti siellä firmat mainostaa, jos sellaisia ilmaantuu? Tai sinne voisi kerätä pelkkiä yhteystietoja.
Ellei sitten haittaa että yrityksillä on "ilmaista mainostilaa".

Mutta tuolla jaottelulla voitettaisiin vielä sekin, ettei tarvitsisi Nivan vaihdekepin nuppia etsiä mummon vanhojen kalsarien ja Ooppelin vanteiden sekä nappisilimän takaspoilerien joukosta...
START
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja START »

pressa kirjoitti: Itse olen tässä yhdistyksessä ollut 2.2.-97 alkaen ja jokaisessa kerhon virallisessa kokoontumisessa käynyt
tällä menolla niistä kokoontumisista tulee tasan yhtä suosittuja kun siinä kummelin sketsissä. tuolla asenteella varmasti saa jatkossakin järjestää niitä tapahtumia ihan yksin ja paistaa sitä ilmasta makkaraa yksin. entisen puheenjohtajan teksteistä varmaan 99% ihan h*lvetin kannustavia mahdollisia uusia jäseniä kohtaan. on todellakin hyvä asia että foorumi ja kerho on kaksi täysin eri asiaa koska täältä foorumilta niita uusia ihmisiä tuskin montaa tällä menolla siunaantuu.
enkä nyt tarkoita sitä että pressa on kaiken pahan alku ja juuri mutta niinkin näkyvän henkilön pitäisi edes joskus miettiä mitä täällä kirjoittaa
itse en ole millään muotoa aktiivinen kerhon toiminnassa eikä se kiinnosta kovin paljoa, joten olen yrittänyt olla kommentoimatta asioita. kuitenkin olen jäsen maksun maksanut ja maksan tulevaisuudessakin joten kai sitä joskus saa vähän myös avautua :?: kiitos ja anteeks olen sanonut oman mielipiteeni
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
Zapsky
Moderaattori

pressa kirjoitti:
Ei muuta kuin kakkulat päähän ja lukemaan tarkemmin. Sen jälkeen oikeinkirjoitus kuntoon. Noh, kunhan kökköilen...

Yhdyn kyllä monen edellä kirjoittaneen mielipiteisiin. Ja uskompa että ne tunnistavat itsensä, joiden mielipiteiden kanssa olen samaa mieltä. Kerhon ja foorumin ilmapiiri on mätä pieru. Asialle täytyy tehdä jotain, muuten kummelin sketsistä tulee tosinta totta, vuosiluvun vain ollessa 20 vuotta suurempi. Keitähän nämä kaksi jäljelläolevaa onnekasta mahtaa olla... Ihmettelen kyllä suuresti, ettei kovin montaa kiinnosta tehdä asialle mitään. Kävisi edes äänestämässä projektiosiosta. Tällähetkellä homma meinaa kaatua äänimäärän naurettavan pieneen lukuun.

Loppuun mielipiteeni tällähetkellä pyörivästä mylläkästä yhteen kuvaan täydellisesti kiteytettynä:

Kuva
niva1700

Re: Ei mitään osia Mistään....... Onko selvä

niimpä en yhtään ihmeetlisi vaikka kävisi samoin kun tuossa kummelin sketsissä kirjottaa saa mitä hyvänsä kunhan on puheenjohtajan tai ex puheenjoatajan kanssa samaa mieltä muuten potkitaan pihalle tai haukutaan perinpohjasesti
Jokari

Re: Ei mitään osia Mistään....... Onko selvä

Viesti Kirjoittaja Jokari »

Mistäköhän tämän paikan kuuluisa lempinimi "tunkio" mahtaa olla syntynyt....
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Vastaa Viestiin