Kovasti näyttää olevan hiljaista, no kirjoittelen sitten itsekseni. Nyt on auto ollut jo yli viikon ajossa ja mahtavasti näyttäisi toimivan ja voimaakin tuntuisi olevan reilusti edelliseen verrattuna. kilpakäyttöön tarkoitetun seos suhdemittarin hommasin ja asentelin niin näyttäisi seokset olevan kohdallaan vedossa, tyhjäkäynnillä ja motarilla pintakaasulla ajaessa menee laihalle mutta se ei taida haitata. Hienosti toimii tuo vakio ruisku 10.0:1 puristus suhteella ja muilla vireillä. mörinät on makeat ja huomiota herättävät kun pakoputkistona on tuo peltisarja
http://s1074.beta.photobucket.com/user/ ... sort=3&o=1 ja siitä eteenpäin 2 tuumasta putkea ja lopussa yksi läpivirtaava simonssin änkkä. penkiksi vaihdoin jonkun gsi kadetin regaron ja on miljoonakertaa parempi kuin ladan oma penkki. rattinkin vaihdoin mokka rattiin ja sitäkään en vaihtaisi mistään hinnasta pois
http://s1074.beta.photobucket.com/user/ ... sort=3&o=2. nytkun ajoasento olis saatu rakennettua sellaiseksi ettei jalasta ruvennut vetämään suonta kymmenen minuutin ajon jälkeen jäi vaihdekeppi ikävän kauaksi, koitin vakio keppiä kääntää alaspäin pillillä lämmittämällä laatikon juuresta ja kyllähän se vähän parempi olikin mutta ei se riittänyt niin sitten yhden illan insinööri työn tuloksena syntyi tällainen:
http://s1074.beta.photobucket.com/user/ ... 7074036365 rakennus tarpeina oli yksi vakiokeppi, rattiakselista pari ristikkoa, vähän lattaa, pätkä 12mm sisähalkaisijalla olevaa putkea ja pultti. toimii aivan prkl hyvin ja vaihteet menee napakasti päälle ja vaihde välitkin on sopivan lyhyet. pakin esto piti rälläköidä pois että sai pakin toimimaan. laatikko tosin menee vielä vaihtoon kun pääakselin lakeeri huutaa hoosiannaa. sitten on kaikkea pientä tehty kuten asenneltu lisävaloja ja supparia ja säädetty etu camperia. ei tällä kertaa muuta.