NUMEROPELI osa 5
Re: NUMEROPELI osa 5
Se oli juuri hakusessa. Heikki Lampela on 1/4 osa mustalainen eli "varttimanne".
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Moro!
Tiedossa oli mullakin toki etninen tausta. Mutta mulla oli käsitys suhteen olevan 50/50.
Tiedossa oli mullakin toki etninen tausta. Mutta mulla oli käsitys suhteen olevan 50/50.
Ei mullakaan tuosta täyttä varmuutta ole ja tiedot perustuu pelkästään hevosmiesten tietotoimistoon. Varttimanneksi sitä on kuitenkin yleisesti haukuttu.
Remu Aaltonen on oman käsityksen mukaan 50/50 mustalainen, mutta Andy McCoy joka on itse "mainostanut" monesti mustalaistaustaansa ei ole tiettävästi minkäänsortin mustalainen.

Remu Aaltonen on oman käsityksen mukaan 50/50 mustalainen, mutta Andy McCoy joka on itse "mainostanut" monesti mustalaistaustaansa ei ole tiettävästi minkäänsortin mustalainen.

Joskus muinoin kiertolaisella tarkoitetttin mm. mustalaista. Andy lienee yhdenlainen kiertolainen, keikalta keikalle. Jos mustalainen oli joskus kiertolainen, niin voiko nykyinen kiertolainen olla mustalainen?samarai kirjoitti:Andy McCoy joka on itse "mainostanut" monesti mustalaistaustaansa ei ole tiettävästi minkäänsortin mustalainen.

Olisiko kyseessä Rauta, järjestysluvultaan 26?
On. Olinkohan kysynyt tuota jo aikaisemmissa osissa.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
27:

Liittyy tämän kuuluisaan "kepittäjään".

Olipahan aikanaan kovasana - Jimi Hendrix ja Fender.
Valitettavasti humppaleka lensi nurkkaan 27-vuotiaana.
Valitettavasti humppaleka lensi nurkkaan 27-vuotiaana.
Joo, onhan niitä 27 vuotiaana kuolleita useampikin. Oma arvaukseni on Kurt Cobain kitaran ulkonäön perusteella.
Moro!
samarai ei varmaankaan tarkoita erityisesti ketään henkilöä, vaan kuten tuolla aiemmin jo mainittiinkin, 27-kerhosta (27 club) ollee kyse.
samarai ei varmaankaan tarkoita erityisesti ketään henkilöä, vaan kuten tuolla aiemmin jo mainittiinkin, 27-kerhosta (27 club) ollee kyse.
Niin tuosta tosiaan päättelin että kepittäjä voisi olla yhtä kuin henkilösamarai kirjoitti:

Jimi Hendrixiä olin hakemassa.
Jaaha, no sattui sitten vahingossa oikea klubilainen.