Takamoottoriautoja

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
Avatar
Pavlovits
Lada kerhon jäsen
Viestit: 9732
Liittynyt: 24.8.2004 11:43
Paikkakunta: Varkaus

Re: Takamoottoriautoja

Viesti Kirjoittaja Pavlovits »

Abarth 1300 Scorpione

Kuva
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Avatar
Pavlovits
Lada kerhon jäsen
Viestit: 9732
Liittynyt: 24.8.2004 11:43
Paikkakunta: Varkaus

Re: Takamoottoriautoja

Viesti Kirjoittaja Pavlovits »

Intermeccania Imp 700 GT
2 syl, 700 ccm, Steyr Puchin alusta

Kuva
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Zapsky
Moderaattori
Viestit: 1238
Liittynyt: 22.1.2012 11:27

Re: Takamoottoriautoja

Viesti Kirjoittaja Zapsky »

Pavlovits kirjoitti:Abarth 1300 Scorpione

(kuva)
Wow, ompa komea auto. Lienee aika harvinainen? Tuollaisen korimallin melkein kelpuuttaisikin urheiluautoksi!
Avatar
Pavlovits
Lada kerhon jäsen
Viestit: 9732
Liittynyt: 24.8.2004 11:43
Paikkakunta: Varkaus

Re: Takamoottoriautoja

Viesti Kirjoittaja Pavlovits »

Tästähän sellaisen paksulla rahanipulla saisi:
http://www.finecars.cc/en/detail/car/182394/index.html
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Zapsky
Moderaattori
Viestit: 1238
Liittynyt: 22.1.2012 11:27

Re: Takamoottoriautoja

Viesti Kirjoittaja Zapsky »

Huuhhuh mikä hinta.
Mitähän muita urheiluautoja mahtaa olla samantyylisellä korimuodolla? Liekö mitään ei-niin-harvinaista?
Avatar
wileeni
Viestit: 534
Liittynyt: 3.1.2008 17:25

Re: Takamoottoriautoja

Viesti Kirjoittaja wileeni »

Olipa Rovervinkin antanut tuttavani jostain selvittänyt mallin: Scarab. Ikinä kuullutkaan.
Tuohon alle yritän viekoitella kuvaa Vormula IT:stä. Kelpaakohan se takamoottoriautoksi ?
Kuva
Avatar
Pavlovits
Lada kerhon jäsen
Viestit: 9732
Liittynyt: 24.8.2004 11:43
Paikkakunta: Varkaus

Re: Takamoottoriautoja

Viesti Kirjoittaja Pavlovits »

Tämmöinen on tosiaan esitelty 1931 autonäyttelyssä. V2-moottori 850 kuutiota. Tuotantoon ei saatu.

Kuva
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Avatar
Pavlovits
Lada kerhon jäsen
Viestit: 9732
Liittynyt: 24.8.2004 11:43
Paikkakunta: Varkaus

Re: Takamoottoriautoja

Viesti Kirjoittaja Pavlovits »

Zundapp Janus.Mistä hitosta sen saksalaisen yyn löytää?

Kuva
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Zapsky
Moderaattori
Viestit: 1238
Liittynyt: 22.1.2012 11:27

Re: Takamoottoriautoja

Viesti Kirjoittaja Zapsky »

Tietokonevinkkeihin vain kyselemään :)
Skandinaavisessa näppäimistössä saksalainen yy löytyy painamalla ensin enterin vasemmalla puolella olevaa ^ ¨ ~ kirjaisimia sisältävää nappia, ja sen jälkeen painamalla u -kirjainta.
Avatar
Pavlovits
Lada kerhon jäsen
Viestit: 9732
Liittynyt: 24.8.2004 11:43
Paikkakunta: Varkaus

Re: Takamoottoriautoja

Viesti Kirjoittaja Pavlovits »

Hyvä.Samalla pääsee kirjoittamaan Sitikankin oikealla nimellään.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Avatar
wileeni
Viestit: 534
Liittynyt: 3.1.2008 17:25

Re: Takamoottoriautoja

Viesti Kirjoittaja wileeni »

Vormula IT:ssä (Ite Tehty) on 2 Minin keulaa ja niiden välissä peltilaatikko. Kelpaako takamoottoriseksi ?
Kimin auto lienee sesevä keskimoottoriauto.
Kuva
Avatar
Mosse-Aksu
Viestit: 1686
Liittynyt: 31.3.2004 13:24
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Takamoottoriautoja

Viesti Kirjoittaja Mosse-Aksu »

Pavlovits kirjoitti:Zundapp Janus.Mistä hitosta sen saksalaisen yyn löytää?
Se on u umlaut ja y on ypsilon.

Mac-näppäimistössä tuo on u-näppäimessä. Siis näin u U ü Ü. S näppäimistä löytyy s S ß ∑. Ö-näppäimestä ö Ö ø Ø. O-näppäimestä o O œ Œ. Ä-näppäimestä ä Ä æ Æ. Periaatteessa jokaisessa näppäimessä on neljä merkkiä. Ylimääräisten merkkien käyttöä varten on oma optio-näppäimensä. Tämä kätevä systeemi oli jo ensimmäisessä Macissäni vuonna 1991. Windows näppäimistössä on optionäppäimen kohdalla alt-näppäin, mutta se ei toimi aivan samalla tavalla.

No niin, taas meni aiheen ohi. Ei sanakaan takamoottorisista autoista.
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone
Avatar
pavlik morozov
Viestit: 1149
Liittynyt: 11.3.2013 22:00
Viesti:

Re: Takamoottoriautoja

Viesti Kirjoittaja pavlik morozov »

wileeni kirjoitti: Jalta taisi tulla kahessakin yhteydessä. Vaan olihan sitä (ainakin) kahta malliakin. Pikkufiiua muistuttava ja sitten vähän isompi Zaporoshets, joka oli vähän NSU Printsin näköinen.
pietarilainen heimoveli mietti että oisko jaltan eli 965 jälkeen tullut erilainen puhallin? alkuunhan se puhalsi toisten pyttyjen jäähytysilman toisille pytyille eikä kestänyt ajoa oikeastaan ollenkaan mut tää kaveri sano että ei se uudempikaan kestänyt mitään mutta kun oli niin helppo huoltaa. kone alas ja auton nosti tieltä sivuun.
Индейский вождь - "вялотекущая шизофрения"
ff8728
Viestit: 1893
Liittynyt: 11.11.2005 14:44
Paikkakunta: Rautalampi

Re: Takamoottoriautoja

Viesti Kirjoittaja ff8728 »

Vanhat vehkeet vaikuttaa Karstulassa, sieltä löytyy Jalta tietoa...paljon muutakin autotietoa, vanhemmista värkeistä.
warre 353w sedan,
Vastaa Viestiin