
Autontunnistusta
Re: Autontunnistusta
Luultavasti hienoin kaksitahtiauto ikinä: DKW Fissore.
Valmistettiin vuosina 1964-1967 Brasiliassa Dkw:n tekniikalla ja italialaisten muotoilemalla korilla.
http://www.youtube.com/watch?v=lLBb_QvhWeQ
Valmistettiin vuosina 1964-1967 Brasiliassa Dkw:n tekniikalla ja italialaisten muotoilemalla korilla.
http://www.youtube.com/watch?v=lLBb_QvhWeQ
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Re: Autontunnistusta
Heti tuli kolmetoista oikein.
Tässä vähän riisuttu malli:

Tässä vähän riisuttu malli:

Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Re: Autontunnistusta
Skoda Octavia laikka Cabriolet?
Re: Autontunnistusta
Oliko joku skoda felisia avomallina silloin joskus tai joku sen tyyppinen nimi.
Re: Autontunnistusta
Felicia se on. Tunnistaa Octaviaa pidemmästä takaluukusta.
Lienee ollut 60-luvun halvin avoauto. Pakettiin kuului rätti- ja kovakatto.
Ajoltaan tuntui Octaviaa pirteämmältä kahden kaasarin sekä varsinkin avona miehekkäämmän kuuloisten pakoäänien ansiosta. Lyhyt lattiakeppi oli sporttia verrattuna Octavian älyttömän pitkäliikkeiseen rattivaihteeseen.
Lienee ollut 60-luvun halvin avoauto. Pakettiin kuului rätti- ja kovakatto.
Ajoltaan tuntui Octaviaa pirteämmältä kahden kaasarin sekä varsinkin avona miehekkäämmän kuuloisten pakoäänien ansiosta. Lyhyt lattiakeppi oli sporttia verrattuna Octavian älyttömän pitkäliikkeiseen rattivaihteeseen.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Re: Autontunnistusta
Plymouth Fury
Re: Autontunnistusta
Jotenkin tutulle näyttää.mutta on nuo jenkki autojen nimet hävinneet mielestä.
Re: Autontunnistusta
Omaan silmään näyttäisi Valiantin nokalta Furyn tuplavaloilla.
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»