......

Vanha kökkäre viskattiin tallin nurkkaan tekemään tilaa toiselle sydämmelle...

Laakeroitu apusimpukka sekä 5-lovinen salkku löysivät paikkansa sen jälkeen.

Jotain tekniikka puolen osiakin oli jo hommattu

...

1700:nen lohko...

Peltisarja 4-2-1...

Kevennetty vauhtipyörä
(painoa en muista)...

Noiden lisäksi tuli vielä...

"Kilpa" kansi.

Joku kura nokka.

Säädettävä nokka pyörä.

Weberin 40mm tuplat + alumiininen imusarja.

Facet sähköinen bensapumppu.

Uusi kärjetön sytytys..

Lohko hoonattiin / rengastettiin / laakeroitiin, sekä uusittiin stefat ja maali.

Jakopäähän tuli uusi ketju sekä laahaimet / ohjurit + hipo hipona itsestään säätyvä ketjun kiristin

Uusiksi menivät myös vesipumppu / laturi ja moottorin kumityynyt.

Peltisarjan jatkoksi tehtiin 2" putki yhdellä vaimentimella.

Myöhemmässä vaiheessa lohkosta hiottiin vielä siivu pois..
(ja tapahtui sille paljon muutakin).

Hulluna heppuna laitoin kytkimeksi
motonetin sarjan
(ihan vakio levy ja asetelma)

..

Yllätyksekseni se onkin kestänyt aikasta hienosti

Jäähdytys hoituu nappiksen oman syylärin kautta johon askarreltu sähköflekti + anturi paikka..
(ei ole riittävä ainakan kesällä jonottaessa)..

Ja tottahan kun kerran
mr.horsepower on pesiytymässä minun auton keulalle, niin pitihän mittareita laittaa ja ratti vaihtaa

...

Kiekka / lataus / vedenlämpö ja öljynpaine mittarit.
.........