Evreka kirjoitti:läjä 61€, posteja 21€ Saksasta ebayn kautta tilailin...
Eli tilasit tilaamisen ilosta? Suomesta nuo olisi saanut halvemmalla.
Toki ostaessa ei tarvinnut poistua kotoa ja jos dhl tuo vielä paketin kotiin, silloinhan siinä on säätöä kun ei tarvinnut kauppaan asti itse lähteä.
Evreka kirjoitti:läjä 61€, posteja 21€ Saksasta ebayn kautta tilailin...
Eli tilasit tilaamisen ilosta? Suomesta nuo olisi saanut halvemmalla.
Toki ostaessa ei tarvinnut poistua kotoa ja jos dhl tuo vielä paketin kotiin, silloinhan siinä on säätöä kun ei tarvinnut kauppaan asti itse lähteä.
Carinaan tulevat, ja Suomen hintoihin nähden säästöä tuli reilusti. Motonetin hinnastoa alla, koska siellä ovat halvimmasta päästä.
uuden akun ostin, latasin ja asensin. Vanha akku oli autossa kiinni kun sen yli yhdeksän vuotta sitten ostin, oletan ettei olisi enää tätä talvea kestänyt... (toki latasin yön yli ja jätin varastoon varmuuden vuoksi)
Eräässä autossa oli samantasoinen latausjännite eikä pelannut, eli akku useasti tyhjä. Jännitteen noston kun teki laturille (15 volttiin) niinalkoi akku täyttymään. Autolla ajosuoritteet lyhkäisiä ja välillä viikonkin ajamatta, pitkiä ajosuoritteita ei autolla tule oikeastaan koskaan, siis yli viittäkymmentä kilometriä.
Toimii lyhyessä ajossa. Mutta seuraava omistaja ajaa lappiin reissun niin takaisin tullessa voi kennot huutaa vettä. Meillä combissa oli tuommoinen 15 voltin lataus ja tiesi akun kaipaavan vettä kun 17 volttiin nousi lataus. Mutta akku jos huoltovapaa johon vaikea lisätä vettä voi äkkiä olla kuiva.. Koulussa suosittelivat 13.6v.. Mutta kaipaa kait akku amppeereitakin.. Jos voltteja on muttei amppeereita sekään ei varmaan hyvä.