Kaksitahtiautoja
Re: Kaksitahtiautoja
Tuli vain muutama päivä sitten Sami Seliön haastattelu Urheiluruudussa, missä mies kertoi sen Mercury v6-koneessa olevan nelisensataa hevosvoimaa.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Re: Kaksitahtiautoja
275 heppainen jonhson oli työkaverilla vielä kymmenkunta vuotta sitten. Ihan tehdas kone eikä mikään. viri kone.
- toktornivako
- Viestit: 2003
- Liittynyt: 8.11.2007 23:50
- Paikkakunta: Kangasala
Re: Kaksitahtiautoja
No itsellä oli vain 135HP Johnson V4 4,75m ja alle 200kg tuulilasi veneessä 

Tilauksesta Ladan Vara/Viritys osat suoraan entisestä Neuvostoliitosta
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.
Re: Kaksitahtiautoja
Hyvin varmaan silläin koneella jolla liikkunut. kaverilla 6 m hyttäpaatti. kulki hyvin sillä koneella. ei montaa minuuttia kaupunkiin mökiltä.
Re: Kaksitahtiautoja
Korjataanpas vähän muistin väärin .. se oli vain 235 heppainen. Hitto minustahan tulee kohta politiikko. lupaa toista ja muistaa toista.. nyt on kädessä 1978 35 Jonhsonin ohje kirja ja siinä on kannessa samanlainen 235 v6 moottori. ei mene hajulla tuommoinen kone..
- toktornivako
- Viestit: 2003
- Liittynyt: 8.11.2007 23:50
- Paikkakunta: Kangasala
Re: Kaksitahtiautoja
Ei se samalla matkalla vienyt juurikaan enempää kuin kaverin 20HP, matka aika oli vaan paljon lyhkäsempi 

Tilauksesta Ladan Vara/Viritys osat suoraan entisestä Neuvostoliitosta
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.
Re: Kaksitahtiautoja
Ei siltikään hajulla mene.. Mutta sen verran yrittänyt venelehdistä seurata nuita kulutuksia. Kulutus riippuu aika monesta tekijästä. Veneen paino. Koko. Muoto. Ajaako kaasupohjassa. Jne. Mutta sopiva yhdistelmä toimii hyvin.. Kaks tahti konekkin voi olla hyvinkin taloudellinen..