Pil..Ralli

Politiikkaa, maailmanparannusta ja muuta hölynpölyä, joka ei suoraan liity Ladoihin ja autoiluun.
toktornivako

Pil..Ralli

Viesti Kirjoittaja toktornivako »

Ajelin tuossa Perjantai iltana noin puoli-12? Valkeakosken keskustan läpi kotio päin ja ihmettelin sitä autioo katua, joka vilisi ihmisiä viälä silloin kun itse olin nuori (80-luvulla), siispä saako nyky nuoretmiehet niin helpolla ettei tartte enään autolla toria kiertää, vai eikö se Pil.. enään vaan kiinnosta?
Tilauksesta Ladan Vara/Viritys osat suoraan entisestä Neuvostoliitosta
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.

Pavlovits
Lada kerhon jäsen

Re: Pil..Ralli

Viesti Kirjoittaja Pavlovits »

Kyllä se saannin helpottumisesta varmaan johtuu.
Vaikka 60-luvulla nuorilla kavereilla autot olivat vielä melko harvinaisia, niin aika monta turhaa korttelia sitä kierrettiin.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
pavlik morozov
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pavlik morozov »

taitaa olla että nykyaikana pidetään kaupungilla auton kanssa iltaisin kiertävää jonain pervona tai muuten yksinkertaisena. facebookissahan kaikki on. autolla vaan ajetaan kohteesta toiseen.
toisin oli 25v sitten, jopa keskustorin vanhan kirkon edessä oli autorivi, kaverin 123mersulla ja mun taunuksella siellä istuttiin talvipakkasessa. sit siirtyi frenkkelin eteen ja siitä särkänniemen parkkiin. ja kalusto muuttu usalaiseks.

enhän mä siellä mitään väijymässä ollu, piti vaan autovanhusta ulkoiluttaa, ja nähdä esim kangasalan lintat hydrauleineen. joku lankomieskokelas oli yleensä mukana kun naisväki pelkäsi että romu hyytyy reissulle (usein niin kävikin). mut kyl siellä neitokaisia pyöri aika päihtyneessä kunnossa esitteli varustuksiaan joskus siinä lipuvassa rivissä meikän keulan edessä, varmaan aatteli että jotain h****ja oli autossa mut eihän sitä parane riehaantua sellaisesta... :shock:
joskus oikein lauma kampesi 70 luvun alun jenkkifarkun kyytiin, varmaan 8, käytiin hämeenkadulla ja takasin. yleensä vaan oikastiin tuon kautta kun kotikylään mentiin biljardinpeluun jälkeen, selvinpäin tottakai. :o
Индейский вождь - "вялотекущая шизофрения"
Pavlovits
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Pavlovits »

Ne olivat yleensä vakiolenkkejä, joita autoletkat iltakaudet sahasivat.
Kotkassa tuon nimi oli Liiton lenkki ja Kouvolassa Rinksa.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
jaketech racinteam

Viesti Kirjoittaja jaketech racinteam »

johtuskoha siittä ku ennen ei ollut yhteydenpito välineitä niiku nykyaikana on. piti ennenvanhaan pitää torikokouksia kaupankulmilla ja yms.
ite ku sain kortin ni ei ollut kännyköitä. nmt oli sellanen salkunkokonen jota piti kantaa mukana johon ei ollut kaikilla edes varaa ostaa.
lällärit oli kyllä siihen aikaa melkein joka autossa :lol:
kansien kairauksia, megasquirteja ja autojen tehonmittausta.
Vastaa Viestiin