lada 1500s kirjoitti:mulla on joku huono netti sivu firmalassa,.se näyttää aika pieneltä ne sivut ku en ole laittanut kuvia :!: VOINKO LAITTAA LADA KERHON KUVIA :? :?
Siellähän on jo käytetty Lada-kerhon kuvia... Miksi kysyt lupaa jos olet jo sitä kysymättä linkitellyt? Ulkoinen linkittäminen syö Lada-kerhon kaistaa. Voisit laittaa vaan ihan tavallisen linkin kerhon sivujen kuvaosioon.
Onnistuin tosiaan tekemään kotisivut. Ne on siis yhden sivun mittaiset. Ajattelin tehdä paremmat, mutta yahoolla en onnistunut. Missä vika? Ja toiseksi, osaako kukaan sanoa miten poistan yahoolta kotisivuni?
Lada on valmis lähtöön silloin kuin sinäkin ja lähtee aina kuin palmun alta.
Lada Info osiossa on käytetty paljolti Konelan esite materiaalia ja siihen on saatu suullinen lupa Konelan pääkonttorista, mutta niiden käyttäminen sitten muualla, en mä siihen uskalla lupaa antaa.
kukapa osaa sanoa tuosta kuvien julkaisusta, jos olen itse kuvannut jossain tapahtumassa tai ihan vaikka kadun varressa jonkun auton, voinko huoletta käyttää niitä nettisivun materiaalina, täytyykö esim. rekisterikilvet, naamat yms tunnisteet piilottaa kuvasta?
tarvitaanko siis kuvassa olevan henkilön lupa tai auton kyseessä ollessa lupa auton omistajalta?
mitä tarkoittaa toi Boriksen "Ulkoinen linkittäminen syö Lada-kerhon kaistaa. Voisit laittaa vaan ihan tavallisen linkin kerhon sivujen kuvaosioon" mä en tajuu tosta mitään?
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Lada-Jussi kirjoitti:kukapa osaa sanoa tuosta kuvien julkaisusta, jos olen itse kuvannut jossain tapahtumassa tai ihan vaikka kadun varressa jonkun auton, voinko huoletta käyttää niitä nettisivun materiaalina, täytyykö esim. rekisterikilvet, naamat yms tunnisteet piilottaa kuvasta?
tarvitaanko siis kuvassa olevan henkilön lupa tai auton kyseessä ollessa lupa auton omistajalta?
Julkisella paikalla saa kuvata ihan mitä lystää ja julkaista kuvat missä vain.
Lada-Jussi kirjoitti:kukapa osaa sanoa tuosta kuvien julkaisusta, jos olen itse kuvannut jossain tapahtumassa tai ihan vaikka kadun varressa jonkun auton, voinko huoletta käyttää niitä nettisivun materiaalina, täytyykö esim. rekisterikilvet, naamat yms tunnisteet piilottaa kuvasta?
Eikös tässä tule kysymykseen sitten nämä ikä asiat? Siis jos kuvissa on lapsia. Meinaan kun olin kuulevinani joskus tässä että lasten kuvaaminen ilman vanhempien lupaa olisi kiellettyä. Ja kun tässä näitä lapsiin kohdistuneita väkivalta- ja seksuaalirikoksia on puitu että olisi tullut myös laki ettei alaikäisten luokkakuvia julkaista esim. koulujen sivuilla.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
minä koitin tonne firmalaan sivua tehä mutten saanu mitään aikaseks. meinaan olla vähän tyhmä näitten koneitten kans ja vähän muutenkin.
"I can speak for every guy in this room here tonight. Guys, if you could blow yourselves, ladies, you'd be in this room alone right now. Watching an empty stage." -Bill Hicks
ja onko mitään suomalaista paikka olemassa jonne vois pari kuvaa koneelta ladata ilmaseks?
"I can speak for every guy in this room here tonight. Guys, if you could blow yourselves, ladies, you'd be in this room alone right now. Watching an empty stage." -Bill Hicks
Eikös tässä tule kysymykseen sitten nämä ikä asiat? Siis jos kuvissa on lapsia. Meinaan kun olin kuulevinani joskus tässä että lasten kuvaaminen ilman vanhempien lupaa olisi kiellettyä. Ja kun tässä näitä lapsiin kohdistuneita väkivalta- ja seksuaalirikoksia on puitu että olisi tullut myös laki ettei alaikäisten luokkakuvia julkaista esim. koulujen sivuilla.
Ei kai nyt Suomessa tommosia järjettömiä lakeja??!
Ei ainakaan vanhaan hyvään aikaan kun hysteria ei ollut vielä muotia.
AI kirjoitti:
Kyllä mulle on ihan totena tollaisia väitetty. Ja ei ollut mikään vitsi. Kun viä muistasin että missä tosta oli juttua.
Mut siis ei tosta kovin kauaa ole kun tommosta vouhotusta oli ilmassa.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
AI kirjoitti:
joo kyllä näitä yksityisyyden suoja lakeja ja muita on viime aikoina toitotettu, alkaa jo ihan jännittää mitä saa tehdä ettei vaan loukkaa kenenkään yksityisyyttä.
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)