Tietokilpailukysymys
Re: Tietokilpailukysymys
Vielä pitää tehdä korjaus tuohon ensimmäiseen nelivetoon, kun en täsmentänyt sitä polttomoottorikäyttöiseksi. Tällaisella Lohner Porschella herrat ajelivat vuonna 1900.

Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Tuota edellä sivulla olevaa norraa ei kai kukaan muu kuin pressa tiennyt.
Eipä kerrota vielä oikeaa vastausta, vaan kysytään missä tapauksessa suojatien eteen pysähtyneen ajoneuvon saa ohittaa pysäyttämättä?
Eipä kerrota vielä oikeaa vastausta, vaan kysytään missä tapauksessa suojatien eteen pysähtyneen ajoneuvon saa ohittaa pysäyttämättä?
Moi,
Minä en uskaltaisi ajaa kuin siinä tapauksessa, että ajaessani kohti suojatietä sen edessä oleva liikennevalo kääntyy vihreäksi.
Minä en uskaltaisi ajaa kuin siinä tapauksessa, että ajaessani kohti suojatietä sen edessä oleva liikennevalo kääntyy vihreäksi.
EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
Norran päälle kun laittaa kakkosnelosen pätkän, niin saa mukavasti kantavuutta lisää 

Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Vw gaddy pikup. Ford transet.
Tuota Caddya en itse tiennytkään. Transit Longvan-malli pelkästään lehtijousilla -92 asti, pelkät norrat edessä, takana pakat.
PS. Onko tosiaan jossain VW Caddyssa ollut myös lehtijouset edessä? Vähän tutkin niin itse en löytänyt kuin kierrejousilla.
PS. Onko tosiaan jossain VW Caddyssa ollut myös lehtijouset edessä? Vähän tutkin niin itse en löytänyt kuin kierrejousilla.
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
Norra muistissa kyllä. Joskus tullut pakkoja järjesteltyä, mutta ei korttipöydässä.
Jos kerran presidenttien hauta-kysymys sallitaan, niin kai sitten tämäkin:
Minä vuonna Muhammad Ali voitti ensimmäisen kerran nyrkkeilyn raskaansarjan maailmanmestaruuden ?
Jos kerran presidenttien hauta-kysymys sallitaan, niin kai sitten tämäkin:
Minä vuonna Muhammad Ali voitti ensimmäisen kerran nyrkkeilyn raskaansarjan maailmanmestaruuden ?
Pitkään mietitytti missä tuo Muhammed Alin koira oli haudattuna. Nyt kun luulen keksineeni vastauksen, en hae vuotta kun en sitä ulkoa muista.
Tuohon suojatiesääntöön meille opetettiin neljä poikkeusta:
-Jos ohittajan ja ohitettavan välillä on tyhjä kaista
-Jos ohittajan ja ohitettavan välillä on suojakoroke
-Jos liikennevalo sen sallii
-Jos liikennettä ohjaava poliisi sen sallii
Tuohon suojatiesääntöön meille opetettiin neljä poikkeusta:
-Jos ohittajan ja ohitettavan välillä on tyhjä kaista
-Jos ohittajan ja ohitettavan välillä on suojakoroke
-Jos liikennevalo sen sallii
-Jos liikennettä ohjaava poliisi sen sallii
Enpä vieläkään tarkistanut tuota Alin ensimmäistä mestaruutta, mutta ainakin ensimmäisen mestaruutensa mies voitti Cassius Clayna.
Voittikos Clay amatoorina -60 olympiakultaa, -62 vai -63...Ei muista, olikohan Listonia vastaan se lyhyt ottelu sitten tuo titteliottelu??
warre 353w sedan,
Amatöörinä olympiakultaa keskiraskaassa, -64 raskaan mm ja -74 sama Muhammad Alina
Pavlovitsin neljään poikkeukseen yksi jalankulkijalle terveellinen lisäys: Jos ohittaja on oululainen taksi.
Milloin tehtiin viimeiset sivuventtiilimoottoriset henkilöautot?
Yksin kappalein tehtyjä tai muita protoja ei hyväksytä.
Yksin kappalein tehtyjä tai muita protoja ei hyväksytä.