No jokos vuosien jälkeen on ennakkoluulot hälvenneet? Minä se vieläkin samalla satakympillä suhaan, (kun en paremmasta tiedä...)JohnDoe kirjoitti:paremmalta vain vaikuttaa, jos merkkiin kohdistuvat ennakkoluulotkin ovat vääriä.
Uusi Eurosamaran omistaja kyselee
Re: Uusi Eurosamaran omistaja kyselee
En ole topicin aloittaja, mutta: Tuosta vaihteiston ujelluksesta; Kun Samara tuli minulle niin vaihteisto tuntui selvästi ujeltavan, varsinkin n. 90 km/h vauhdissa. Eipä sitä ujellusta ole enää kuulunut. Kyydissä olijat on kyllä kyselleet että onko vaihteisto hajoamassa.. Eli Ladaan tottuu eikä siihen kuuluvat äänet enää ota korvaan.
Samaroiden vaihteistot myös pitävät hassua rollotusta tyhjäkäynnillä. Vain yhden Samaran olen nähnyt, jossa vaihteisto oli äänetön. Omistaja sanoi sen johtuvan hyvistä öljyistä, mitä lie bitumia tursottanut laatikkoon kun on hiljaiseksi saanut...
☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭
Lada Samara 1500i -96
Tunturi Tiger Aqua -89
+ muita hienoja vehkeitä
Lada Samara 1500i -96
Tunturi Tiger Aqua -89
+ muita hienoja vehkeitä
Ihan vastaavat kokemukset, ja juuri vain yhdeksänkympin tietämissä.juippi11 kirjoitti: Tuosta vaihteiston ujelluksesta; Kun Samara tuli minulle niin vaihteisto tuntui selvästi ujeltavan, varsinkin n. 90 km/h vauhdissa. Eipä sitä ujellusta ole enää kuulunut. Kyydissä olijat on kyllä kyselleet että onko vaihteisto hajoamassa.. Eli Ladaan tottuu eikä siihen kuuluvat äänet enää ota korvaan.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.