Uusi Eurosamaran omistaja kyselee

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
pressa

Re: Uusi Eurosamaran omistaja kyselee

Viesti Kirjoittaja pressa »

JohnDoe kirjoitti:paremmalta vain vaikuttaa, jos merkkiin kohdistuvat ennakkoluulotkin ovat vääriä.
No jokos vuosien jälkeen on ennakkoluulot hälvenneet? Minä se vieläkin samalla satakympillä suhaan, (kun en paremmasta tiedä...)
juippi11

Viesti Kirjoittaja juippi11 »

En ole topicin aloittaja, mutta: Tuosta vaihteiston ujelluksesta; Kun Samara tuli minulle niin vaihteisto tuntui selvästi ujeltavan, varsinkin n. 90 km/h vauhdissa. Eipä sitä ujellusta ole enää kuulunut. Kyydissä olijat on kyllä kyselleet että onko vaihteisto hajoamassa.. Eli Ladaan tottuu eikä siihen kuuluvat äänet enää ota korvaan.
Smoppi

Viesti Kirjoittaja Smoppi »

Samaroiden vaihteistot myös pitävät hassua rollotusta tyhjäkäynnillä. Vain yhden Samaran olen nähnyt, jossa vaihteisto oli äänetön. Omistaja sanoi sen johtuvan hyvistä öljyistä, mitä lie bitumia tursottanut laatikkoon kun on hiljaiseksi saanut...
☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭
Lada Samara 1500i -96
Tunturi Tiger Aqua -89
+ muita hienoja vehkeitä
Pavlovits
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Pavlovits »

juippi11 kirjoitti: Tuosta vaihteiston ujelluksesta; Kun Samara tuli minulle niin vaihteisto tuntui selvästi ujeltavan, varsinkin n. 90 km/h vauhdissa. Eipä sitä ujellusta ole enää kuulunut. Kyydissä olijat on kyllä kyselleet että onko vaihteisto hajoamassa.. Eli Ladaan tottuu eikä siihen kuuluvat äänet enää ota korvaan.
Ihan vastaavat kokemukset, ja juuri vain yhdeksänkympin tietämissä.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Vastaa Viestiin