Nyt kun meillä on Motonetin edustaja kehissä mukana ..Niin yksi pieni kysymys tähän Tavaran myyntiin Motonetissä.... Tämä on Kuopion Motonetistä.. Eli 110 sarjan moottoreihin joissa on 16 ventiiliä Joihin menee Pienikantainen sytytys tulppa ja laturinhihna en muista Kokoa ulkoa... Mutta minulla 2002 110 farmari 16 venttilisellä koneella. niin Motonetin tietokone väittää että suurikantainen sytystulppa ja lyhyt hihna.... kun koneeseen pienitulppa ja pitempi hihna ovat sopivia.... Kuopion myyjä ei laitanut korviin väliin tai lapulle tai minnekkään ylös että tämmöinen virhe on tiedostoissa.. Kun seuraava ostaja tulee samanlaisen vehkeenkanssa osia puolenvuoden kuluttua ostamaan niin sama virhe tulee taas jos ei samalle myyjälle niin toiselle... jos katsot 40 km päässä että virhetuli niin voi vaikka vitustaa hieman.. Niin katsoppa huvikses mitä teidän tietokone sanoo 16 venttilisen 110 sarjan koneisiin2000-2007 noin jos pystyt virheeseen vaikuttamaan olisi hyvä asia....Kalastus vehkeitä on hyvä ostaa teiltä.. en pahitteeksi jos joskus joku autonkin osa sopiva olisi suoraan.... lisäisi kaupan uskottavuutta..Savukoski kirjoitti:Offtopiccia tulee, mutta naurattaa niin mahottomasti kun satun olemaan motonetin myyjä (Rovaniemellä tosin). Älkää peläkkö oon tottunu näihin keskusteluihinDavidB kirjoitti:Jep tiedossa on ollut että tuo nousu on 1,25, motonetin myyjä vaan tyrkytti tuota millin kierteellä olevaa ja sanoi että ''meillä ei valitettavasti ole muita t-haaroja kuin tämä'', vaikka olin mielestäni sopivan osan varaosalistalle laittanut... Kyseessä siis Kouvolan motonet.
1200 S Jarruremonttia
Re: 1200 S Jarruremonttia
Re: 1200 S Jarruremonttia
Tulostin tän tekstin ja otan töihin huomenna mukaan. Katson mitä voin tehdät tulppu kirjoitti:Tämä on Kuopion Motonetistä.. Eli 110 sarjan moottoreihin joissa on 16 ventiiliä Joihin menee Pienikantainen sytytys tulppa ja laturinhihna en muista Kokoa ulkoa... Mutta minulla 2002 110 farmari 16 venttilisellä koneella. niin Motonetin tietokone väittää että suurikantainen sytystulppa ja lyhyt hihna.... kun koneeseen pienitulppa ja pitempi hihna ovat sopivia....

Re: 1200 S Jarruremonttia
Hieno homma...Asiaaa
Re: 1200 S Jarruremonttia
DavidB kirjoitti:Ensimmäinen kirjoitukseni tänne.![]()
Eli omistan vm. 89, 1200S:n ja olen takajarruille tekemässä remonttia (uudet jarruputket ja paineensäätäjä), kaikki muut osat löytyi motonetin valikoimasta paitsi jarruputken t-haara.
Tuota osaa ei tunnu löytyvän sitten mistään, delta-autossa osasivat kertoa vain varaosanumeron: 210103506091
Osaako joku kertoa, mistä t-haaran saisi ostettua/ onko jollain ylimääräinen?
Noissa keskusteluissa vilahti sana Kouvola. Sain oikeanlaisen Kuusaantien huoltsikan yhteydessä olevasta varaosaliikkeestä. Hyllytavaraa. piti olla kierrekokoa L. Hyvin pelitti, hinta muistaakseni noin 3 euroa.
Tyhmyyden edessä itse jumalatkin omat voimattomia
Re: 1200 S Jarruremonttia
Kiitoksia vastauksista. T-haaroja tuli 2 kpl tuolta mansemotorsista, toisen saa joku, jos tarvii.
Mutta nyt on taas hyvät neuvot tarpeen:
3 lyhyempää jarruputkea taivuttelin valmiiksi jo, pitkän (3,5m) putken jouduin purkaessa pistämään poikki peräpäästä n. 0,5m kohdalta. Miten olette noita pitkiä putkia taivutellut? Ensin suoraksi koko kieppi vai?
Vanha pitkä putki on kyllä tallessa kahdessa osassa, mitenköhän saisin ne mutkat oikeaan suuntaan, vanha putki on poikki?

Mutta nyt on taas hyvät neuvot tarpeen:
3 lyhyempää jarruputkea taivuttelin valmiiksi jo, pitkän (3,5m) putken jouduin purkaessa pistämään poikki peräpäästä n. 0,5m kohdalta. Miten olette noita pitkiä putkia taivutellut? Ensin suoraksi koko kieppi vai?
Vanha pitkä putki on kyllä tallessa kahdessa osassa, mitenköhän saisin ne mutkat oikeaan suuntaan, vanha putki on poikki?
Re: 1200 S Jarruremonttia
Mikäli putki on "hehkukuparia" eli taipuisaa niin takaa kiinni ja sitten lähdet taivuttelemaan ja kiinnittämääm eteen päin. Rullasta aina suoristat reilun puolimetriä, ja muista laittaa suojatulppa putken vapaaseen päähän ettei mene roskia putkeen...
Re: 1200 S Jarruremonttia
Ahaa.. Eli ei siis kannata taivutella valmiiksi putkea vanhan mallin mukaan ja mennä sitten sovittelemaan sitä auton alle? Täsmääköhän mitta sitten lopussa, jos taivuttaa putkea sitä mukaa, kun kuljettaa sitä auton alla?
Re: 1200 S Jarruremonttia
Kyllä sen voi valmiiksikin taivuttaa, mutta monasti on kierrettäviä kohtia ettei valmiiksi muodossa oleva putkea saa paikalle. Itselläni on niin pitkä kun takavetoisen pitkän putken vaihdoin, etten muista miten menee.