Laiton tämmän sitten tänne teknisiin kysymyksiin, kun alue tuntuis sopivimmalta.
Eli katsastusmies löysi hitsattavaa tuosta 111:stä. Pari pienempää peruspaikkaa, ja sitten yhden pahemman, eli oikealla takajousen joustintuen kotelo, eli se minkä varassa jousi käytännössä on. Hitsattavaa olisi siis normi pikkupaikkaa enemmän, mitkä on mielipiteet, kannattaako edes vaikka löytäisi jonkun edullisen paikan, tuleeko kestämään?
Ja paikkaa saa toki Turussa/Varsinais-Suomessa ehdottaa, muutamasta kyselin, ainoa tarjous minkä sain, oli senverran suolainen, että ainakaan kyseisen paikan hinnoilla ei mitään toivoa.
Auto on myös tuolla myyntipuolella jos joku haluaa ostaa, kun ei ainakaan noi omat työkalut kaupunkilaisena tollaisiin korjauksiin riitä.
111:sen hitsauksesta, oiskohan Turussa paikkaa?
111:sen hitsauksesta, oiskohan Turussa paikkaa?
Ennen oli Samara 1300S Axtec -94, välissä rellu ja nyt sitten 111....
Re: 111:sen hitsauksesta, oiskohan Turussa paikkaa?
Kestää hitsattunakin, hitsaamallahan se kori on muutenkin koottu tehtaalla. Jos korjautat, niin kannattaa laittaa sisälokasuojat sinne taakse. Toiselta puolelta kannattaa myös korjata samalla. Valmiilla korjauspellillä voi olla helpointa korjata takapyöränkotelo.
☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭
Lada Samara 1500i -96
Tunturi Tiger Aqua -89
+ muita hienoja vehkeitä
Lada Samara 1500i -96
Tunturi Tiger Aqua -89
+ muita hienoja vehkeitä
Re: 111:sen hitsauksesta, oiskohan Turussa paikkaa?
Joo tuota korjautustakin toki pitää harkita, jos vaan keksisi jonkin korjaamon joka ton ottaisi työn alle sellaiseen hintaan, minkä pystyy maksamaan. Yksi hyvä korjaamo oli lähiseudulla missä tuli usein käytettyä, lopetti vaan kait jo vuosi pari sitten, kun tilalla on jotain mitälie muuta. Nykyään ei ole ainakaan toistaiseksi tullut oikein halpaa vastaan...Smoppi kirjoitti:Kestää hitsattunakin, hitsaamallahan se kori on muutenkin koottu tehtaalla. Jos korjautat, niin kannattaa laittaa sisälokasuojat sinne taakse. Toiselta puolelta kannattaa myös korjata samalla. Valmiilla korjauspellillä voi olla helpointa korjata takapyöränkotelo.
Ennen oli Samara 1300S Axtec -94, välissä rellu ja nyt sitten 111....
Re: 111:sen hitsauksesta, oiskohan Turussa paikkaa?
Jonnekin ammattikoulun autopuolelle? Niissä on ainakin työn hinta edullinen, aikaa toki menee. Ja hintaa saa huomattavasti alemmaksi jos itse purkaa takapenkit ja peräkontin verhoilun pois eli pellit/vikapaikka näkyvillä. Jaq jos kyseessä sisempi puoli lokasuojaa niin hitsaus onnistuu päältäpäin peräkontin puolelta.


Re: 111:sen hitsauksesta, oiskohan Turussa paikkaa?
Päätin sitten myydä 111:sen pois, kun Ukrainan pojat tarjos siitä riittävän tuntuisen summan. Varmaan niillä ainaskin laitteet ja osaamista löytyypressa kirjoitti:Jonnekin ammattikoulun autopuolelle? Niissä on ainakin työn hinta edullinen, aikaa toki menee. Ja hintaa saa huomattavasti alemmaksi jos itse purkaa takapenkit ja peräkontin verhoilun pois eli pellit/vikapaikka näkyvillä. Jaq jos kyseessä sisempi puoli lokasuojaa niin hitsaus onnistuu päältäpäin peräkontin puolelta.

Ennen oli Samara 1300S Axtec -94, välissä rellu ja nyt sitten 111....