kampuran ja muiden tasapainotus itse JA öljysuihkut?

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
saquzi

kampuran ja muiden tasapainotus itse JA öljysuihkut?

Viesti Kirjoittaja saquzi »

Onko kukaan miettinyt, että tasapainottaisi itse kampuran kankineen, mäntineen ja vauhtipyörän sekä siivapyörän kera?

Ainakin MP puolella, noita tasapainotellaan itse, niin että tehdään pukki jossa herkät laakerit (esim. Kiintolevyn lakrut) , ja pistetään koko paketti pukkiin, jolloin nähdään mikä kohta on painavin ja mistä pitäisi poistaa materiaalia.

Toiseksi, onko joku asennellut öljysuihkuja takapotkuladan koneisiin? Öljykanava menisi niin houkuttelevasti sylinteriputkien vieressä, että se olisi helppoa. Tulisivat ainakin tarpeeseen, jos laittais jonkun muun koneen männät jokka vaatisivat ruutan...

Tälläistä jännää mistä en keskustelua foorumilta ole löytänyt :shock:
START
Lada kerhon jäsen

Re: kampuran ja muiden tasapainotus itse JA öljysuihkut?

Viesti Kirjoittaja START »

kyllä ne suihkut vois olla ihan hyvät. 110 16naulasessahan sellaset jo onkin
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
toktornivako

Viesti Kirjoittaja toktornivako »

saquzi kirjoitti:Onko kukaan miettinyt, että tasapainottaisi itse kampuran kankineen, mäntineen ja vauhtipyörän sekä siivapyörän kera?
Toiseksi, onko joku asennellut öljysuihkuja takapotkuladan koneisiin? Öljykanava menisi niin houkuttelevasti sylinteriputkien vieressä, että se olisi helppoa. Tulisivat ainakin tarpeeseen, jos laittais jonkun muun koneen männät jokka vaatisivat ruutan...
:
Minkähänlaiset ne sellaiset männät on? Ja ei se tasapainoitus ammattilaisen tekemänä nyt mailmoja maksa.
Tilauksesta Ladan Vara/Viritys osat suoraan entisestä Neuvostoliitosta
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.

saquzi

Viesti Kirjoittaja saquzi »

Hups, tarkotin että jos laittaa kanget jotka tarvitsevat männäntapille voitelun. Pitää kokeilla tasapainotella tuon drifterin osaa itse! :)
Vastaa Viestiin