Olen ymmärtänyt että uutena olisi ollut Pieksamäellä. Ainakin siellä sitä on joskus ruostesuojattu. Multialta se minulle tuli.t tulppu kirjoitti:eihän tuo sinun KZL-9 ole kuopiosta lähtöisin
VAZ-2101 - 1970, 1971, 1972 - Neljä mustakilpistä Ladaa
Alueen säännöt
Otsikoi postauksesi muotoon:
TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Huom! Ketjun nimeämisessä saa ja on toivottavaa käyttää hieman mielikuvista sääntöjen puitteissa jotta autosi erottuisi muiden joukosta. Jos autoillasi on esimerkiksi nimi tai joku muu kuvaus projektista olisi suotavaa pelkän mallinumeron ja vuosiluvun lisäksi.
Otsikoi postauksesi muotoon:
TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Huom! Ketjun nimeämisessä saa ja on toivottavaa käyttää hieman mielikuvista sääntöjen puitteissa jotta autosi erottuisi muiden joukosta. Jos autoillasi on esimerkiksi nimi tai joku muu kuvaus projektista olisi suotavaa pelkän mallinumeron ja vuosiluvun lisäksi.
- AI
- Lada kerhon jäsen
- Viestit: 3655
- Liittynyt: 23.9.2003 8:55
- Paikkakunta: Kuivanto-City, Orimattila
- Viesti:
Re: Lada 1970, 1971, 1972 & 1972
VAZ 2101 1970
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
Re: Lada 1970, 1971, 1972 & 1972
No Sitten on toinen melkein samanlainen ja melkein samalla rekkarilla.. tosin sitten en tiedä onko enää elossa tuo värkki. varmaan melkein samaan aikaan ostettu uutena.
Re: Lada 1970, 1971, 1972 & 1972
Kilvet ilmeisesti alkuperäiset? Jos on niin voisi kuvitella että ei uutena ole ollut Pieksämäellä kun on Kuopion läänin kilvet.
Mönkijän korvike Saab 900i -86
Käyttis Saab 900 S -97
Käyttis Saab 900 S -97
Re: Lada 1970, 1971, 1972 & 1972
Jos se vaan on kuopiosta haettu ja sitten viety naapuri kuntaan, Auto on kuin kaksois veli samalla lailla kulunut, eli ajan patinoima,
Re: Lada 1970, 1971, 1972 & 1972
Sekin on mahdollista. Ostopaikastahan se on riippunut eikä ostajan asuinpaikasta minkä läänin kilvet on. Eräs pudasjärveläinen osti -89 uuden Samaran joka oli Pohjois-Karjalan kilvissä. Uusia 5-ovisia Samaroita oli ilmeisesti tuohon aikaan jostain syystä rekisteröity Pohjois-Karjalassa isompi erä. Ja eräs jo edesmennyt pudasjärveläinen osti Kemistä vuonna 1988 uuden 1200 L:n jossa oli sitten tietenkin Lapin läänin kilvet.
Mönkijän korvike Saab 900i -86
Käyttis Saab 900 S -97
Käyttis Saab 900 S -97
- AI
- Lada kerhon jäsen
- Viestit: 3655
- Liittynyt: 23.9.2003 8:55
- Paikkakunta: Kuivanto-City, Orimattila
- Viesti:
KZL-9
Oudompi tapaus sattui eilen. Alkoi esiintymään pieniä käyntihäriöitä, samanlaisia kuin viime kesänä kun auto oli hetken parkissa ja kaasutin päästi bensaa imusarjaan. Ajoin kuitenkin kun ajattelin että hetken kun ajaa niin käynti tasoittuu kun ylimääräiset bensat palaa imusarjasta pois. Kilometrin verran ajoin ja pysähdyin liikennevaloihin. Valo kun vaihtui vihreäksi lähdin liikkeelle ja keskellä risteystä kuului saakelinmoinen pamaus ja Lada sammui, vapaalla se rullasi sentään risteyksestä pois. Startilla nitkuttelin oikeaan laitaan pysäköintikieltopaikalle ja avasin konepellin. Virranjakajan kansi oli pompannut pois paikoiltaan ja pyörijästä oli vastus räjähtänyt palasiksi, sellainen länsimainen muovin sisään valettu. Onneksi aina varalla on moinen mukana ja sen sain vaihdettua ja jatkettua matkaa. Oli muuten perin kuuma virranjakaja kun pyörijän vaihdoin! Tänään sitten katselin tarkemmin virranjakajan sisään, kannesta oli yksi nasta vääntynyt sisään ja sen vaihdoin. Myös kärkisillan maadoitusjohto oli rispaantunut melkein poikki, senkin sain romujakajasta vaihdettua tilalle, toki vanhankin olisi tinaamalla vielä ehjäksi saanut. Pyörijän kärkinasta on edelleen virranjakajan sisällä, sellaisessa paikassa että tuskin käyttöä haittaa kun ei suosiolla poiskaan tule. On noita vastuksia ennenkin pimeäksi mennyt mutta ei ennen sentään räjähtänyt! Made in Italy luki pyörijän pohjassa. Nyt on ihan CCCP-valmisteinen.
VAZ 2101 1970
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
- AI
- Lada kerhon jäsen
- Viestit: 3655
- Liittynyt: 23.9.2003 8:55
- Paikkakunta: Kuivanto-City, Orimattila
- Viesti:
Re: Lada 1970, 1971, 1972 & 1972
1970:
Mietin tuota takajarruprobleemaa ja laitoin oikealle kuluneemman jarrurummun, alkuperäisessä oli 7 mm jarrupinnan paksuus ja tässä 5 mm ja oli melkoisen urainenkin. Ja kas, käsijarru jopa pitää tuossa mäessä, tosin kahva nousee hiukan ylemmäksi mutta en alkanut sitä säätämään kun ei ihan pystyyn kuitenkaan nouse. Mietintähattua kun päässä pidin niin tulin siihen tulokseen että mitä vähemmän kulunut jarrurumpu on niin sitä jyrkempi on jarrupinnan kaari jolloin se ottaa enemmän kenkien päästä kiinni kun taas kuluneemmassa on loivempi kaari jolloin ottaisi enemmän keskeltä kiinni. En todellakaan tiedä onko näin noin pienessä mittakaavassa mutta onpahan nyt jotain värkätty.
Latauksen probleemaa en saanut ratkaistua. Kolme vuotta sittenhän tämä alkoi polttamaan latauksen sulaketta jolloin lakkasi tietysti lataamasta. Vian sain paikallistettua latauksen merkkivalon systeemin jonka kytkin pois ja lakkasi polttamasta sulaketta mutta latausjännite oli enää sen 13,5 voltin tienoilla. Vaihdoin eilen uuden laturin mutta latausjännite on edelleen vain 13,6 V. Latauksen merkkivalosysteemiä ei ole kytketty. Mikähän kumma tuossa mahtaa nyt olla vialla? Ilman valoja ajaessa tuokin jännite riittää mutta valot päällä ajaessa akku tyhjeni silloin kolme vuotta sitten.
Katsastukseen olin ajatellut tämä torstaina viedä mutta Foreca lupaa runsasta sadetta joten jätänpä vielä väliin. Ensi maanantaina kerkiäisi seuraavan kerran.
1971:
Kytkimen pääsylinterin vaihdoin. Eipäs se ollutkaan alkuperäinen vaan Fenox-merkkinen. Olen näköjään senkin silloin 12 vuotta sitten vaihtanut. Heikkoa laatua kun noin nopeasti hajosi! Toivottavasti tuo työsylinteri ei heti perään hajoa. Bensatankin siirsin keskelle takakonttia puulavoilla tukien. Nyt on valmis hitsattavaksi.
Mietin tuota takajarruprobleemaa ja laitoin oikealle kuluneemman jarrurummun, alkuperäisessä oli 7 mm jarrupinnan paksuus ja tässä 5 mm ja oli melkoisen urainenkin. Ja kas, käsijarru jopa pitää tuossa mäessä, tosin kahva nousee hiukan ylemmäksi mutta en alkanut sitä säätämään kun ei ihan pystyyn kuitenkaan nouse. Mietintähattua kun päässä pidin niin tulin siihen tulokseen että mitä vähemmän kulunut jarrurumpu on niin sitä jyrkempi on jarrupinnan kaari jolloin se ottaa enemmän kenkien päästä kiinni kun taas kuluneemmassa on loivempi kaari jolloin ottaisi enemmän keskeltä kiinni. En todellakaan tiedä onko näin noin pienessä mittakaavassa mutta onpahan nyt jotain värkätty.
Latauksen probleemaa en saanut ratkaistua. Kolme vuotta sittenhän tämä alkoi polttamaan latauksen sulaketta jolloin lakkasi tietysti lataamasta. Vian sain paikallistettua latauksen merkkivalon systeemin jonka kytkin pois ja lakkasi polttamasta sulaketta mutta latausjännite oli enää sen 13,5 voltin tienoilla. Vaihdoin eilen uuden laturin mutta latausjännite on edelleen vain 13,6 V. Latauksen merkkivalosysteemiä ei ole kytketty. Mikähän kumma tuossa mahtaa nyt olla vialla? Ilman valoja ajaessa tuokin jännite riittää mutta valot päällä ajaessa akku tyhjeni silloin kolme vuotta sitten.
Katsastukseen olin ajatellut tämä torstaina viedä mutta Foreca lupaa runsasta sadetta joten jätänpä vielä väliin. Ensi maanantaina kerkiäisi seuraavan kerran.
1971:
Kytkimen pääsylinterin vaihdoin. Eipäs se ollutkaan alkuperäinen vaan Fenox-merkkinen. Olen näköjään senkin silloin 12 vuotta sitten vaihtanut. Heikkoa laatua kun noin nopeasti hajosi! Toivottavasti tuo työsylinteri ei heti perään hajoa. Bensatankin siirsin keskelle takakonttia puulavoilla tukien. Nyt on valmis hitsattavaksi.
VAZ 2101 1970
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
- AI
- Lada kerhon jäsen
- Viestit: 3655
- Liittynyt: 23.9.2003 8:55
- Paikkakunta: Kuivanto-City, Orimattila
- Viesti:
Re: Lada 1970, 1971, 1972 & 1972
Kurkkasin 1971:n kytkinnestesäiliöön: Tyhjä! Kytkin kuitenkin toimii joten täytin säiliön. Ilmeisesti se pääsylinteri olikin sitten ehjä. Työsylinteriköhän tuossa sitten kusee? Ainakin on täysin kuiva. Joku päivä kun on kuivempaa niin voisi viritellä alle pahvin ja katsoa mihin tippuu.
VAZ 2101 1970
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
- AI
- Lada kerhon jäsen
- Viestit: 3655
- Liittynyt: 23.9.2003 8:55
- Paikkakunta: Kuivanto-City, Orimattila
- Viesti:
Re: Lada 1970, 1971, 1972 & 1972
1971:
Kytkimen nestesäiliö on pysynyt täytenä. Mihinkähän ihmeeseen ne nesteet sieltä hävisivät kun oli täynnä ja muutamassa päivässä tyhjentynyt. Nyt lähes kaksi viikkoa se on pysynyt täytenä.
1972, OY-903:
Kokeilin tallissa vieläkö tämä toimii. Toimiihan se. Hirveä vikinä vaan kuuluu startatessa, tätähän se teki silloinkin kun oli ajossa. En ruvennut sitä pihalle ottamaan kun on kaikenlaista roinaa edessä ja auton päällä.
1970:
Varasin huomiselle katsastukseen ajan kun kesä saapui takaisin eikä sadekuuroja ole luvattu kuin iltapäiväksi. Saapa nähdä kelpaako vai saako listan mukaan.
Kytkimen nestesäiliö on pysynyt täytenä. Mihinkähän ihmeeseen ne nesteet sieltä hävisivät kun oli täynnä ja muutamassa päivässä tyhjentynyt. Nyt lähes kaksi viikkoa se on pysynyt täytenä.
1972, OY-903:
Kokeilin tallissa vieläkö tämä toimii. Toimiihan se. Hirveä vikinä vaan kuuluu startatessa, tätähän se teki silloinkin kun oli ajossa. En ruvennut sitä pihalle ottamaan kun on kaikenlaista roinaa edessä ja auton päällä.
1970:
Varasin huomiselle katsastukseen ajan kun kesä saapui takaisin eikä sadekuuroja ole luvattu kuin iltapäiväksi. Saapa nähdä kelpaako vai saako listan mukaan.
VAZ 2101 1970
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
- AI
- Lada kerhon jäsen
- Viestit: 3655
- Liittynyt: 23.9.2003 8:55
- Paikkakunta: Kuivanto-City, Orimattila
- Viesti:
Lada 1970
Eihän nuo mitään listaa mukaan antaneet. Eli Lada 1970 on nyt katsastettu ilman korjauskehotuksia. Oikealla ei palanut lyhyet eikä pitkät kuin himmeästi mutta kun löin umpiota niin nekin kirkastuivat. Jotenkin muistaisin tässä ennekin moisen ilmiön kohdanneeni. Jarrut olivat ihan ookoo mutta huonommin tuo käsijarru mäessä pitää kuin 1971:ssä tai 1972 KZL-9:ssä mutta sekin kelpasi. 29 € kustansi lysti Lahden Plus Katsastuksessa. Nyt sitten olisi tarkoitus syyskuulle pitää liikenteessä ja aurinkoisina päivinä ajellakin vähän ja hakea sitten uusi "leima" ennen talvea. Tämä nyt haettu vanhenee 2.1.2015. Eipähän sitten ensi keväänä tarvitse moisesta huolehtia.
VAZ 2101 1970
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
- AI
- Lada kerhon jäsen
- Viestit: 3655
- Liittynyt: 23.9.2003 8:55
- Paikkakunta: Kuivanto-City, Orimattila
- Viesti:
Re: Lada 1970, 1971, 1972 & 1972
Sain viimeinkin käytyä rengasliikkeessä tuon vuotavan talvirenkaan kanssa. Venttiili vuoti varresta vaikka oli uusi asennettu ja ensimmäistä talvea ajossa!
KZL-9:stä etsin ruostereikiä, ei löytynyt kuin ne kaksi mitä siinä tiesinkin olevan. Käsijarrunvaijeri pitää kiristää kun nousee aika pystyyn kahva eikä kuivilla ilmoilla meinaa kunnolla mäessä pitää. Vasen etuvilkku ei aina vilku, lamppua kopauttamalla alkaa vilkkumaan. Tämän huomaa siitä että mittariston merkkivalokaan ei vilku. Piti korjata jo viime kesänä mutta ei muistanut, toimi sentään katsastuksessa. Ilmeisesti vaan hapettumaa lampussa tai kannassa.
KZL-9:stä etsin ruostereikiä, ei löytynyt kuin ne kaksi mitä siinä tiesinkin olevan. Käsijarrunvaijeri pitää kiristää kun nousee aika pystyyn kahva eikä kuivilla ilmoilla meinaa kunnolla mäessä pitää. Vasen etuvilkku ei aina vilku, lamppua kopauttamalla alkaa vilkkumaan. Tämän huomaa siitä että mittariston merkkivalokaan ei vilku. Piti korjata jo viime kesänä mutta ei muistanut, toimi sentään katsastuksessa. Ilmeisesti vaan hapettumaa lampussa tai kannassa.
VAZ 2101 1970
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
- AI
- Lada kerhon jäsen
- Viestit: 3655
- Liittynyt: 23.9.2003 8:55
- Paikkakunta: Kuivanto-City, Orimattila
- Viesti:
Re: Lada 1970, 1971, 1972 & 1972
KZL-9:
Käsijarrun vaijerin kiristin viime viikolla, samalla löysin vielä kolmannenkin reiän. Mittariston kaukovalon merkkivalo korjattu kun katsastusmies oli viime vuonna sitä mieltä että senkin kuuluisi toimia. Vika oli piirilevyssä jonka kuparifoliot olivat täysin hapettuneet. Samalla korjasin valojen vihreän merkkivalon sekä mittariston yövalaistuksen joka siis näissä vanhoissa kytketään erikseen päälle. Noitahan minä jo korjailin aikaisemmin kun auton hommasin kun ei sähkösysteemeistä toiminut kuin bensamittarin punainen merkkivalo, ilmeisesti ei tullut kunnolla joka kohtaa puhdistettua. Vasemman etuvilkun avasin ja toisen ruuvin sain poikki ja putsailin lampun kantaa. Ajaessa sitten vilkkujen merkkivalo lakkasi toimimasta, se rupesi toimimaan kun vähän nyrkkiä tarjosi mittarille. Eilen sain pojan hitsaamaan nuo kolme reikää ja nyt on Lada katsastuskunnossa kunhan muistaa vain sivupeilin vielä ehjään vaihtaa. Torstaina 31.8. olisi ensimmäinen mahdollinen päivä kun sen saa katsastaa.
1970:
Rupesi ajaessa kuulumaan pientä kilinää alustasta. Kuopissa pakoputki kolahteli. Vaihdelaatikkoon tulevan kiinnityspannan pultti oli löystynyt ja siinä oli pari senttiä liikkumisvaraa. Kiristin sen kunhan sopivan 12 mm avaimen löysin (Ladan oma ei väliin mahtunut) mutta kun sen sai kireälle niin kierre korkkaa. Olisin laittanut toisen mutterin pultin päähän mutta mistään välistä ei sormea sinne saanut (eikä varmaan sopivaa mutteriakaan kotona olisi ollut) joten pultin kanta on nyt hitsattu pantaan kiinni. Eipähän pyöri auki.
1971:
Kytkinnnestesäiliö on taas tyhjä, -kele!
Käsijarrun vaijerin kiristin viime viikolla, samalla löysin vielä kolmannenkin reiän. Mittariston kaukovalon merkkivalo korjattu kun katsastusmies oli viime vuonna sitä mieltä että senkin kuuluisi toimia. Vika oli piirilevyssä jonka kuparifoliot olivat täysin hapettuneet. Samalla korjasin valojen vihreän merkkivalon sekä mittariston yövalaistuksen joka siis näissä vanhoissa kytketään erikseen päälle. Noitahan minä jo korjailin aikaisemmin kun auton hommasin kun ei sähkösysteemeistä toiminut kuin bensamittarin punainen merkkivalo, ilmeisesti ei tullut kunnolla joka kohtaa puhdistettua. Vasemman etuvilkun avasin ja toisen ruuvin sain poikki ja putsailin lampun kantaa. Ajaessa sitten vilkkujen merkkivalo lakkasi toimimasta, se rupesi toimimaan kun vähän nyrkkiä tarjosi mittarille. Eilen sain pojan hitsaamaan nuo kolme reikää ja nyt on Lada katsastuskunnossa kunhan muistaa vain sivupeilin vielä ehjään vaihtaa. Torstaina 31.8. olisi ensimmäinen mahdollinen päivä kun sen saa katsastaa.
1970:
Rupesi ajaessa kuulumaan pientä kilinää alustasta. Kuopissa pakoputki kolahteli. Vaihdelaatikkoon tulevan kiinnityspannan pultti oli löystynyt ja siinä oli pari senttiä liikkumisvaraa. Kiristin sen kunhan sopivan 12 mm avaimen löysin (Ladan oma ei väliin mahtunut) mutta kun sen sai kireälle niin kierre korkkaa. Olisin laittanut toisen mutterin pultin päähän mutta mistään välistä ei sormea sinne saanut (eikä varmaan sopivaa mutteriakaan kotona olisi ollut) joten pultin kanta on nyt hitsattu pantaan kiinni. Eipähän pyöri auki.
1971:
Kytkinnnestesäiliö on taas tyhjä, -kele!
VAZ 2101 1970
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
- AI
- Lada kerhon jäsen
- Viestit: 3655
- Liittynyt: 23.9.2003 8:55
- Paikkakunta: Kuivanto-City, Orimattila
- Viesti:
Lada 1970
Piti illalla lähteä 1970:llä reissuun. Käynnistyi mutta sammui samantien eikä lähtenyt uudestaan käyntiin. Jokohan se bensapumppu tuli tiensä päähän? Käsivipu siinä ei ole koskaan toiminut ja useamman päivän kun on ajamatta niin on laskenut bensat pois ja saa sahata parikymmentä sekuntia ennen kuin käynnistyy. Eilen sitten ei käynnistynyt ja kun kaatamalla vettä satoi niin en alkanut vikaa etsimään vaan lähdin sitten KZL-9:llä.
KZL-9:lle on katsastusaika tilattu torstaiksi. Pitää se sivupeili vaan muistaa vielä vaihtaa! Saapas nähdä minkälaista kommenttia tällä kertaa saa.
KZL-9:lle on katsastusaika tilattu torstaiksi. Pitää se sivupeili vaan muistaa vielä vaihtaa! Saapas nähdä minkälaista kommenttia tällä kertaa saa.
VAZ 2101 1970
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
- AI
- Lada kerhon jäsen
- Viestit: 3655
- Liittynyt: 23.9.2003 8:55
- Paikkakunta: Kuivanto-City, Orimattila
- Viesti:
Re: Lada 1970, 1971, 1972 & 1972
KZL-9:
Katsastettu ilman korjauskehotuksia. Asiallinen katsastusmies, löysi kaksi vähäpätöistä reikää alustasta jotka kuulemma ensi vuonna ovat puhki että kannattaa hitsata siihen mennessä.
1970:
Vaihdoin bensapumpun. Todella kauan sai pumpata käsivivulla ennen kuin alkoi bensaa sylkemään. Siinähän se vika oli kun taas toimii. Asensin myös alkuperäisen tuulilasinpesunestepussin paikoilleen, on kyllä hieno! Tässähän oli neuvostoliittolainen öljykanisteri säiliönä joka oli hieno yksityiskohta sekin! Vielä pitäisi nuo rumat oranssit sytytysjohdot vaihtaa alkuperäisiin punaisiin.
Katsastettu ilman korjauskehotuksia. Asiallinen katsastusmies, löysi kaksi vähäpätöistä reikää alustasta jotka kuulemma ensi vuonna ovat puhki että kannattaa hitsata siihen mennessä.
1970:
Vaihdoin bensapumpun. Todella kauan sai pumpata käsivivulla ennen kuin alkoi bensaa sylkemään. Siinähän se vika oli kun taas toimii. Asensin myös alkuperäisen tuulilasinpesunestepussin paikoilleen, on kyllä hieno! Tässähän oli neuvostoliittolainen öljykanisteri säiliönä joka oli hieno yksityiskohta sekin! Vielä pitäisi nuo rumat oranssit sytytysjohdot vaihtaa alkuperäisiin punaisiin.
VAZ 2101 1970
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
- AI
- Lada kerhon jäsen
- Viestit: 3655
- Liittynyt: 23.9.2003 8:55
- Paikkakunta: Kuivanto-City, Orimattila
- Viesti:
Re: Lada 1970, 1971, 1972 & 1972
Vaihdoin 1970-Ladaan lähes virheettömän takapuskurin. Vanha kun oli rupinen ja ihan väärästä autostakin. Vajaat kahdeksan vuotta tuotakin hain enkä löytänyt, piti sitten omista "lainata".
VAZ 2101 1970
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974