Eilen ekan kerran pyöritin moottoria startin avuin puolanjohto irti, öljynpaineet nousi ja turbollekin meni öljy. Sitten varmuuden vuoksi otin tulpan irti ja katoin onko kipinää, koska laitoin tähän kärjettömän sytkän.
No, eihän sielä kipinää ollut, boksista lähtevä liitin on kiinni jakajassa, musta johto on maissa, sinisen ja ruskean johdon paikkaa koitin puolassa vaihtaa, ei ollut apua. Tarkistin myös liittimet, ettei ole päässy johdot "karkuun". Toimivasta autosta on otettu puola, boksi ja johtosarja jakajan kunnosta ei ole tietoa, joten voisiko hall anturi olla rikki? Kansi ja pyörijä on myös uusia.
Voisi olla tietysti varmaa, kun hommais kokonaan uuden jakajan, täytyy siis että.
Konehuone on tällähetkellä tämän näköinen
http://img.photobucket.com/albums/v500/ ... 1pieni.jpg
Täytyy tehdä vielä uusi ohuempi painekotelo, luultavasti tälläviikolla. Sais coolerinki sinne kiinni.