LADAGALLERIA !

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
lada.h.s

Re: LADAGALLERIA !

Viesti Kirjoittaja lada.h.s »

pressa kirjoitti:
pressa kirjoitti:kaikki jotka olette rekisteröityneet galleriaa, kirjautukaa sisään ja harventakaa kuvistanne kaikki ei ladaan liittyvät pois. Poistakaa myös vanhat myyntikohteidenne kuvat. Kolmen viikon kuluttua ylläpito poistaa kaikki tunnukset jotka eivät ole käyneet kirjautumassa sisään 6kk aikana. Poistettavien tunnusten kuvatkin poistetaan ja muutkin ei ladoihin liittyvät kuvat. Netti on nykyään täynnä ilmaisia kuvapalvelimia joten Lada Kerho ry:n ei tarvitse tälläistä palvelua ylläpitää. Gallerian siivous on pakollinen toimenpide sen toimivuuden jatkumiselle.
2389

no taas on aika nostaa vanha aihe esille. Galleriaan on lisätty paljon kuvia kerhon tapahtumista mutta yksityisiin albumeihin lisätty pelkästään ladaan/kerhoon liittymättömiä kuvia. Eli tarkistelkaapa niitä kansioitanne ja "datsun" kuville muuta paikkaa. Gallerian koko on sitä luokkaa ettei sitä enää kerhoon kuulumattomilla kuvilla kasvateta, myös ne vanhat myyntikuvat voi jokainen poistella.
Nyt on käsky toteutettu ainakin minun osaltani. eilen poistin Ladaan liittymättömät kuvat.
Lada 1200L 1986
Lada 1500S 1973
Volga GAZ 21 1967
Moskvitsh Elite 1500 1975
Opel Olympia Rekord 1700 1962
Ford Taunus 1.6 GX 1982
Mercedes-Benz 240D 1982
Mercedes-Benz 300D 1990
pvdriver
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pvdriver »

minä taas kävin läpi toisten vanhoja alpumeita ja poimin koneelle talteen suosikkikuvia ennen kuin ne kaikki poistetaan...
"Ei vìtutus ole päällimmäisin tunne. Se tunne tulee
vasta silloin, jos epäonnistuu"

- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.
pressa

Viesti Kirjoittaja pressa »

Galleria taas vaihteeksi sekoillut, yleisiä albumeja hukassa ainakin kuusi ja kuvia sekaisin...
Ylläpito yrittää korjata ongelmaa käyttäjäthän voivat tyhjätä niitä ei lada kuvia, helpottaa kun ei ylläpidon tarvitse kaikkea siivousta tehdä.
pressa

No nyt kaikki rebelit saate sieluillenne rauhan, galleria tullaan sulkemaan jonkin ajan kuluttua. Ja Paavollekin tiedoksi että galleriasta on usein siivottu poistuneiden käyttäjien kuvia ja "hiljenneitä" nimimerkkiä alubumeineen. Siksi ehkä noita todella vanhoja kuvia on vähemmän kuin uusia, ja ehkä on myös sillä osuutta asiaan että modeemilla lankapuhelinverkkoa pitkin kuvien siirto oli todella hidasta. Toki ymmärrän ettei kaikki tiedä edes mitä lankapuhelkimet ja modeemit on, ovat jonkin verran ennemmin käytössä ollutta tekniikkaa kuin nämä nykyiset 4g mokkulat...
pinpate

Viesti Kirjoittaja pinpate »

Onko tämä virallinen ilmoitus Ladagallerian lopettamisesta?
Jos on, niin milloin se tapahtuu? Ja miksi?
Lada 1200 vuodesta 1980 vuoteen 2006
2006 edelleen Lada 21120 HB /1,6l / 8v / vm 2006
pressa

Minä en ole mikään virallinen ilmoittaja, mutta viittaan tähän keskusteluketjuun: http://www.ladakerho.fi/ladaboard/viewt ... 38&t=40173 Toki jos et ole tunnistautunut jäseneksi niin et viestiketjua näe koska se on jäsenosiolla. Siis osiolla jonka näkee vain maksaneet kerhon jäsenet tunnistautumisen jälkeen ( on siellä jäsenosiolla paljon muutakin asiaa eli liittyminen kannattaa). Ylläpitäjät tai joku muu saa antaa virallisemman vauksen jos antavat.
pinpate

Terve!

Kuten viestini avattaren alta voi lukea, olen liittynyt 2006 jäseneksi
ja olen edelleenkin.
Tuo linkki http://www.ladakerho.fi/ladaboard/viewt ... 38&t=40173
ei minulle avaudu, ilmoittaa ettei minulla ole käyttöoikeuksia!?
Zapsky
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Zapsky »

Olet foorumin jäsen, mutta oletko Lada Kerho Ry:n jäsen? Kerhon jäsenyys tuo mukanaan mm. Pravda-kerholehden sekä pääsyn tuonne jäsenosiolle.

Jos haluat liittyä kerhoon, onnistuu se tästä.
Jos taas olet jo kerhon jäsen, sinun täytyy vielä tunnistautua sellaiseksi täällä foorumin puolella. Ohjeet siihen löytyy täältä.

Pahoittelemme informaatiopulaa koskien jäsenyysasioita.
innov

Viesti Kirjoittaja innov »

Nimimerkki pressa olisi voinut kertoa vähän enemmänkin kuin vain aiheuttaa huolta gallerian nykyisissä käyttäjissä. Jäsenosiolle ohjautuva linkkihän kertoo nykyisen gallerian kehityksestä ja parantamisesta uuden palvelun myötä.
pressa

innov kirjoitti:Nimimerkki pressa olisi voinut kertoa vähän enemmänkin kuin vain aiheuttaa huolta
Laitoin selkeän linkin missä asiasta kerrotaan lisää. Se että kaikki netissä oliat eivät sitä saa luettua ehkä kannustaa liittymään kerhoon ja/tai tunnistautumaan jäseneksi.
pinpate

Zapsky kirjoitti:Olet foorumin jäsen, mutta oletko Lada Kerho Ry:n jäsen? Kerhon jäsenyys tuo mukanaan mm. Pravda-kerholehden sekä pääsyn tuonne jäsenosiolle.

Jos haluat liittyä kerhoon, onnistuu se tästä.
Jos taas olet jo kerhon jäsen, sinun täytyy vielä tunnistautua sellaiseksi täällä foorumin puolella. Ohjeet siihen löytyy täältä.

Pahoittelemme informaatiopulaa koskien jäsenyysasioita.
Minäkin pahoittelen, melkein salatiedettä tämä kerhon jäseneksi pääseminen.
Olen ollut puutteellisesti informoitu vuodesta 2006 tähän päivään.
Nyt asia on korjattu, kiitos siitä vaivan nähneille!
pressa

pinpate kirjoitti:melkein salatiedettä tämä kerhon jäseneksi pääseminen. Olen ollut puutteellisesti informoitu vuodesta 2006 tähän päivään.
27 Loka 2013 paavon kirjoitti:Nyt kun tämä jäsenosio vihdoinkin saatiin käyttöön
Et pinpate ole ollut puutteessa kuin viime syksystä, kerhoon olet päässyt liittymään mutta tuo tunnistautuminen (jonka ohjeet nyt vasta laitettiin helpommin näkymään kun niistä muituttelin) on ollut tekemättä (eli et kerholehteä kovin hyvin ole lukenut, siinä tuosta tunnistautumsesta on juttua ollut myös?).
pinpate

Terve!

Totta, kerholehteä en ole kovin tarkasti aina lukenut
joten vika on minussa.
Oletin että jäsenmaksun maksettuani olen kerhon jäsen.
Nyt asia selvisi, kiitosta vaan avusta! :)
pressa

pinpate kirjoitti:Oletin että jäsenmaksun maksettuani olen kerhon jäsen.
Kyllä jäsen on kun maksaa, mutta foorumin jäsenosio vaatii tuon tunnistautumisen. No hyvä että asia tuli nyt kuntoon.
Yogi
Ylläpito

Viesti Kirjoittaja Yogi »

Tiedoksi nyt kaikille karvat pystyssä olijoille, että nykyinen Ladagalleria ei sulkeudu/katoa mihinkään, kunnes toisin ilmoitetaan ylläpidon toimesta. Tässä ketjussa ei ole ollut mitään virallista ilmoitusta, vain käyttäjien keskinäistä pohdintaa.
21013 -88, 21023 -84, Dodge Coronet 440 -66 & Chrysler 300 -62
Vastaa Viestiin