Lisäkokemuksia Lada 110:sta

Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.

Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.

Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
pressa

Re: Lisäkokemuksia Lada 110:sta

Viesti Kirjoittaja pressa »

Ja Ladajuntilla päästi öljyt kotipihaan ja joutui viemään (omaan laskuun) hinurilla huoltoon ja tämäkin takuuhuollon jälkeen takuu aikana.
Eli jossain mätti, kun Ladat olivat merkkiliikkeen huollon jälkeen usein huonommassa kunnossa huollon jälkeen kuin ennen sitä!!!
t tulppu

Viesti Kirjoittaja t tulppu »

Mulla vuoti Yhtenä vuonna Suodatin voin vain Itseä syyttää kun kiristin Huonosti Kun oli Olkapäässä vikaa ja Näppi voimat huonot.
samarai
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja samarai »

Jaska HKI kirjoitti:En sano että Lada olisi ainut huono auto,vai mitä sanot Volvo D5:sta jossa koneesta tuli kampiakseli lohkosta ulos juuri takuun päätyttyä.Volvo tuli senverran vastaan että itse maksettavaa jäi vain 7500€ :lol: :lol:
Itsellä meni Transitista vaihteiston pääakseli poikki heti takuuajan jälkeen (oli silloin vain 1 vuosi) :)

Tuusulan Auto (silloinen Fordin edustus) tuli senverran vastaan, että maksoin vain työn - oli muistaaksi 3800mk, varaosia ei tarvinnut maksaa ja lisäksi sain vielä kaupan päälle 2 litraa Fordin omaa MT-75 vaihteistoöljyä aivan ilmaiseksi. 8) Vuosi oli 1990 ja matkamittarissa joku 20tkm.. Lisäksi maksoin vielä hinauskulut Hollolasta, taisi olla joku 800mk. Uuden auton ihanuutta..

Arvelen, että se kannentiiviste Jaskan 110:stä meni sen takia, ettei Delta-Auto tarkistanut jo ekassa huollossa kannen kireyttä. En tiedä onko alkujaan jäänyt se Porschelta kirjaamatta ohjeisiin, mutta se kannattaisi varmaan tehdä. :roll:
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
t tulppu

Näkyy Vuotavan Takarengas 111:ssa. Vuosi jo ennen Monttuun ajoa niin sitä ei voi Syyttää. Syyttäskö Kommunisti Asentajaa joka on vanteen Valmistanut vai Renkaan Vanteelle Laittajaa Joka on Varmasti Joku Kommunisti ollut vai Syyttäskö vain itseään. Kuin ei Heti katsellut Venttiilin Juureen Kelien aikaan Kun vuotoa oli. Voi olla tietysti joku Naulakin mennyt...pitänee Pumpata tai Käydä Teboililla täyttämässä.. Takavalokin on temppuilut. Ostaskohan Uuden liuskan ja Lopettaisi turhan Säästämisen..
toktornivako

Viesti Kirjoittaja toktornivako »

t tulppu kirjoitti:Näkyy Vuotavan Takarengas 111:ssa. Vuosi jo ennen Monttuun ajoa niin sitä ei voi Syyttää. Syyttäskö Kommunisti Asentajaa joka on vanteen Valmistanut vai Renkaan Vanteelle Laittajaa Joka on Varmasti Joku Kommunisti ollut vai Syyttäskö vain itseään.
? Eli Kommunistissä syy kumminkin 8)
Tilauksesta Ladan Vara/Viritys osat suoraan entisestä Neuvostoliitosta
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.

t tulppu

Edelleenkään en Ole Kommunisti.... Mutta Hain sitä Että Takertuuko jotkut Siihen... Ja Heti Tärppäs.
toktornivako

Viesti Kirjoittaja toktornivako »

Sitä saa mitä tilaa :lol:
Tilauksesta Ladan Vara/Viritys osat suoraan entisestä Neuvostoliitosta
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.

t tulppu

Jos Ladalla Ajo ja Punaisen Sonera lippipksen päässä pitäminen on Kommunismia. Niin sitten varmaan on.... Minua Kuitenkin Huvittaa tuo että Miten Naurettavaa on Laittaa Autonsa Viat Jonkin Muun Syyksi. jos on Huonoa tuuria Auton kanssa Niin sitten on... Ilmeisesti minun minun Pitää myydä Niva Venäjälle Kun Kuitenkin ollut paljon Vikaisempi Kuin 110 Farkku.. Mitä minä sitä Suomeen Myymään Kenenkään Riesaksi... Haukuttavaksi Synnyin Maastaan...Parempi palauttaa Kotimaahansa Paalattavaksi.
samarai
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja samarai »

No Jaska kävi silloin varmaan kierroksilla, mutta ymmärrettäväähän se oli. Kuka nyt on tyytyväinen jos uudessa autossa on jatkuvasti jotain harmia. Olisko niistä pitänyt olla hiljaa ja kertoa vain mitä hyvää on ja että kyllähän sitä muissakin merkeissä vikoja on? Ladajuntti taisi näin menetelläkin, mutta sitten tuli mitta täyteen ja se "kamelinselkä katkesi" rysähtämällä kertalaakilla. Näissä uusissa 110:eissä missä täällä ne pahimmat ongelmat oli, niissä kaikissa oli yhteinen nimittäjä "Delta-Auto". Sieltä se sylttytehdas varmaankin löytyi, turha täällä ainakaan käyttäjiä on siitä syytellä ettei autot toiminut normaalisti.

Tuolla aikaisemmin neuvoit minua olematta vanhoja kaivelematta, tikulla silmään jne. Itse ensin kyselet minun suhteestani SKP:hen ja kun minä vastaan, niin olenkin paskanjauhaja. Ja vien vielä Ladakerholta jäsenetkin kun muistelen menneitä.

Rauhallista joulun jatkoa vaan kaikille. :)
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
t tulppu

Hyvää joulua Sinullekkin. 110 on mainettaan parempi Auto. Jos tarvitsen Halvan auton niin Ei ole vaikea Kieltäytyä 110... Takavalojen palamattomuus verrattuna Huonoihin ajoominaisuuksiin. Esim on pieni mutta Harmittava Vaiva.. Mutta täällä on ihan sama mitä puhuu niin kun käsitykset on mitä on.
Jaska HKI

Viesti Kirjoittaja Jaska HKI »

Minun Skodassa takavalot palaa ilman kosketushäiriöitä ja ajo-ominaisuudetkin samat kuin Samarassa ja satakympissä koska siinä on samanlainen alusta.Jopa peräluukku pysyy ylhäällä 20 vuoden jälkeen pakkasella eikä sitä tarvitse otsanahkalla kannatella :lol:
t tulppu

Niin pysyy Minullakin ei ole minun aikaan vaihdettu ei eteen ei taakse pumppuja.... Mistä tiedät ettei edellinen omistaja ole vaihtanut juuri ennen sinulle myyntiä.. voi olla 2012 pumput....
TsarBomba

Viesti Kirjoittaja TsarBomba »

Niin kai sitä parissa kuukaudessa tietää jo monen kymmenen vuoden asiat. :lol: :lol: :lol:
Jaska HKI

Viesti Kirjoittaja Jaska HKI »

Ei kiinnosta pätkääkään mutta kun muutaman kuukauden vanhassa autossa joka maksoi 10 000€ kaasupumput on loppu niin syöhän se miestä.Lähiseduilla pyöri muutama vuosi sitten pari 112:sta mutta en tiedä minne ne on hävinneet,en tiedä onko ne siirtyneet muihin kulkuvälineisiin vai yksinkertaisesti lupuneet jo toivosta.Ei se ole normaalia että jo 10 vuotiaassa valo paistaa läpi takajousitukien päistä ja niitä on tuettu lankunpätkillä :lol:
TsarBomba

Viesti Kirjoittaja TsarBomba »

Ei meitäkään kiinnosta sinun skodasi jouset tai mikään mukaan pätkän vertaa. Eli tasoissa ollaan. :lol: :lol: :lol:
Vastaa Viestiin