Venäjästä

Politiikkaa, maailmanparannusta ja muuta hölynpölyä, joka ei suoraan liity Ladoihin ja autoiluun.
toktornivako

Re: Venäjästä

Viesti Kirjoittaja toktornivako »

Eihän tässä missään "kerhossa" olla. Ai niin sinullehan tämä foorumi oli = Lada kerho ja vain "kerholaiset" sais tänne kirjoitella. Mutta hei, Peace dude 8)
Tilauksesta Ladan Vara/Viritys osat suoraan entisestä Neuvostoliitosta
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.

t tulppu

Viesti Kirjoittaja t tulppu »

Mielestäni tämä Foorumi ladakerhon ylläpitämä. Niin mielestäni olemme Kerhossa...Emme Fyysisesti. Mutta Käsipystyyn Foorumilaiset joiden mielestä jonkinlainen Häpy pitää kirjoittamiselle olla.
t tulppu

Kiitoksia Samaraille. Mutta aiheeksi olisi voinut laittaa. Politiikka ja muu jauhaminen....
TsarBomba

Viesti Kirjoittaja TsarBomba »

Rauha maassa, ihmisillä hyvä tahto. Tämmöinen toivomus keskustelijoille. Tämän topikin tarkoitus oli todellakin se "positiivinen" Venäjä keskustelu. Siksi aikanaan perustin tämän kun muissa vastaavissa ei voinut keskustella Venäjästä positiivisesti tulematta leimatuksi kommunistiksi,stallariksi,putinistiksi... Tämä aika on vaikea tälle keskustelulle. Toivon kuitenkin malttia ja suvaitsevaisuutta myös tänne suuntaan. Turhat provo heittelyt voisi myös pois jättää, olemmehan ainakin valtaosa aikuisia ihmisiä. Miksikö ei politiikkkaa?? Se vain tahtoo vääjäämättä johtaa riitelyyn ja kaikkien mahdollisten korttien heilutteluun. Tämän ketjun on vihjattu olevan jollain lailla Kremliin kallellaan, kiistän sen. Löysätään kaikki vähän sitä puristavaa vannetta päästämme kun kirjoitamme tähän topikkiin. Vaikka matkakertomuksia! Tai analysoidaan jotain Venäläisiä tuotteita. Mikäli tälläinen keskustelu ei onnistu, niinkuin pahasti näyttää, niin ei sitten edes kirjoiteta tähän. Antaa aiheen pudota alas... ilmoitetaan moderaattoreille että poistakoon koko roskan.
t tulppu

Hyvä juttu Kannatan.
toktornivako

Viesti Kirjoittaja toktornivako »

Siis mikä niistä?
Tilauksesta Ladan Vara/Viritys osat suoraan entisestä Neuvostoliitosta
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.

TsarBomba

Viesti Kirjoittaja TsarBomba »

Tänään kävin pitkästä aikaa Venäjällä tankilla ja poikkesimpa Kostamuksessa samalla. Onnistunut käynti kaiken kaikkiaan, ei ollut juuri ruuhkaakaan rajalla. Lada varaosa liikkeessä kävin öljy suodattimia ostamassa, ostin myös tuttavalle 110 sarjan remontti kirjan. Ruokakaupassa pakkasivat ostoksetkin finskillle pussiin. :) Tiet olivat näin polanteen pettämisen aikaan ainoa miinus.
samarai
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja samarai »

Jäi eilen näkemättä tv:stä tämä dokumentti "Naisen osa" ja veli kehotti sitä katsomaan, niin katsoin sen nyt hetki sitten Areenasta. Dokumentti kuvaa neljän venäläisnaisen elämää Suomessa. Dokumentissa käydään myös Sortavalassa tapaamassa naisten vanhempia, joista erityisesti itselle jäi mieleen yhden naisen todella sympaattinen yksinäinen isä joka suri kaksi vuotta sitten kuollutta vaimoaan. Hyvä dokumentti oli kaiken kaikkiaan. Hieman itseä häiritsi se, että venäläinen nainen puhui "10:n euron sakosta", minkä tuossa yksi suomalainen kaveri sai ajettuaan 40:n alueella ylinopeutta. Oltiin kuitenkin sentään Sortavalassa :)

http://areena.yle.fi/tv/2247619

Ladoja tuli myös bongattua..
Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
t tulppu

Pitänee Rouvvan kanssa Katsella. alkua vähän vilasin...
t tulppu

Hyvä filmi.Vaimoni tykkäsi Pääsääntöisesti ohjelmasta. Mutta Hirveästi hän ei tykännyt tästä 10 euron Naisesta.
samarai
Lada kerhon jäsen

Joo siitä minäkään en tykännyt, enkä oikein siitäkään kenen mies oli kuollut. Se nainen joka kävi siellä Sortavalassa isäänsä katsomassa (arvostin tätä paljon, että hän käy viikottain isäänsä katsomassa) oli kyllä ihan mukava tyyppi. Se nainen mikä oli mm. siellä laiturilla oli taas minulle kaikkein mieluisin. :) Onpa hyvä tuuri sillä Rääkkylän miehellä käynyt, kun on tuollaisen sieltä löytänyt!

Se oli hyvä kohta, kun se kaveri tuli sieltä miliisi-Samarasta ja sanoi, "että kyllähän minä Ladassa ikkunan osaan avata, mutta kun siellä ei ollut kahvoja". :D
t tulppu

Joo se on Lottovoitto jos Hyvän saa. Mulle ainakin tuli Hyvä voitto tuuri Arvonnassa. Vanhempani Tykkäävät Ja Rakastavat Vaimoani. Serkuillani ei ehkä niin hyvä tuuri käynyt. Minäkään en Vaimoa Suomesta Saanut. Kun tein virheen että ilmoitin Selkäsairaudestani ennakkoon seuralais palstoilla. Vain 5yhdeyden ottoa oli vuoden aikana... Mutta olen erittäin tyytyväinen Vaimooni.. Tosin minä hänet taisin löytää E-Kontaktista eikä hän minua. Koska minä tein aloitteen ja kyselin hänestä..
samarai
Lada kerhon jäsen

Näinhän se juuri on, ole Tulppu onnellinen, että käynyt tuuri naisen kanssa. Minulle sitä ei enää senjälkeen ole suotu jäätyäni leskeksi v.-90. Kyllähän niitä monenlaisia lyhytaikaisia suhteita senjälkeen on ollut, mutta eihän niistä mitään muuta tullut kuin pelkkää mielipahaa. Varmaan oli syytä paljon itsessäkin, mutta ajan kanssa siinä itseltä toivokin jo hiipui ja ajattelin, että "parempi ilman kuin Hillman". Enää en ole varmaan kymmeneen vuoteen edes juuri ajatellut koko asiaa ja kyllä se on minun kohdaltani varmaan taputeltu tämä asia, ei jaksa.

Selkäsairaushan minullakin on, lannerangassa on yksi nikama 3cm. sivussa, sentakiahan minua koulutettiinkin uuteen ammattiin. Se on nykyisin kyllä parempi, se ortopedi silloin aikoinaan sanoi, että se lukittuu iän mukana. Että meillä on tässäkin yhteistä tämän Lada-harrastuksen lisäksi ja arvostan kyllä Tulppu avoimuuttasi ja mukanaelämistä. Useimmista asioistakin olen kanssasi varmaan samaa mieltä, vahinko että meistä ei koskaan tule kavereita semmoisen mitättömän asian takia, että meidän sukset menee pahasti ristiin jostain vieraan maan psykopaatista.
t tulppu

Oiskoon ihan Vieraiden maiden Syköpaateista. Koska Kattilla yleensä kansi on ja Kolikossa on Kaksi puolta... Kun emme Politikoi niin Asiat toimii... Minä en tietoisesti politikoi... Minulle se on EVvk juttuja..
Lattarauta

Viesti Kirjoittaja Lattarauta »

Linkki poistettu.
Viimeksi muokannut Lattarauta, 18.7.2021 3:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Luottamus hyvä, kontrolli parempi.

Neuvostoliitossa ei ollut tätäkään ongelmaa.
Vastaa Viestiin