Eipä ole tullut laskettua mutta kai täällä melkein 10 katsastusasemaa on vähän joka puolella, Q-katsastusta olen suosinut ja siellä olen käyttänyt aina omat henkilöautoni ja olen saanut hyvää palvelua. K1-katsastajilta olen keljossa saanut huonoa palvelua kun ovat takertuneet aivan liian pieniin asioihin autoissani ja on valitettu aivan turhista asioista, erittäin hyvänä esimerkkinä se että entinen käyttöautoni, mattamusta Lada jossa oli tuplaputket, se ihan hylättiin kun takaovi oli muka liian jäykkä käyttää? Katsastusmies kokeili oven kahvaa vain yhdellä sormella eikä saanut ovea avatuksi yhtä sormea käyttäen, toki ovi oli jäykkä saranoistaan kun oli voitelun puutetta, mutta tosiaan pieni lapsikin sai sen oven aivan vaivatta auki kun otti ihan reippaasti 4 sormella otteen ovenkahvasta ja muuta kuin avasi oven, ei se niin jäykkä ollut toiminnaltaan... Tästä asiasta kiistelimme pitkään katsastusmiehen kanssa että Ladani ovessa ei ole mitään vikaa mutta hänellä oli selvä asennevamma minua kohtaan, kun katsastusmies alkoi perustelemaan minulle että jos esimerkiksi ajan autoni kyljelleen ojaan niin pelastusmiehet eivät muka saa minua ulos jos ovi on noin jäykkä käyttää? Siihen tokaisin terävästi takaisin että eiköhän palomiehillä ole sellaiset leikkurit ja välineet että kyllä ne minut ulos saavat, että eiköhän se ovi irtoa sitten vaikka ihan saranoineen päivineenpressa kirjoitti:Onko Jyväskyläkin niin pieni kylä ettei siellä ole muita kuin A-ketjun konttoreita? Heillä on yleensä töihin on jääneet ne wanhat virkamies asenteet, siksi on yleensä rekisteröinnit työläitä ja kalliita. Itse rekisteröinneissä suosin yksityisiä edullisempia konttoreita, niissä on palvelukin (yleensä) parempaa ja esimerkiksi tuon todistuksen pystyvät tilaamaan. Ja A-katsastushan on aikoja sitten myyty ulkomaille, ettei ole edes isänmaallinen teko maksaa niille enemmän...Ladaritari kirjoitti:Jyväskylän A-katsastus

Olen kyllä itsekkin huomannut että A-katsastuksessa ollaan tarkkoja, mutta sinne minä tuota Virosta hakemaani Ladaa vein kun Q-katsastuksesta sanoivat että he eivät tee rekisteröintikatsastuksia ollenkaan. A-katsastuksen mies joka Ladaani tutki oli kaikista vanhin ja pitkäaikaisin työntekijä siinä talossa ja mielestäni löyti yllättävän vähän vikoja Ladastani ottaen huomioon et kuinka kauan tuota autoani oikein tutkittiin...