Autontunnistusta
Re: Autontunnistusta
Bitter CD, perustuu Opel Diplomat:n alustaan
Olen ajanut eläessäni yli kymmentätuhatta eri autoa, olenko siis automaailman Gene Simmons?

Kaikenlaisia kuvia nelipyöräisistä pörisijöista: http://www.jimin.galleria.fi/kuvat/

Kaikenlaisia kuvia nelipyöräisistä pörisijöista: http://www.jimin.galleria.fi/kuvat/
Re: Autontunnistusta
Semmoinenhan se on. Sellaiset, joilla itsellä ei semmoista ole kutsuvat sitä Opeliksi kun siinä on Opelin merkkikin keulalla.


Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Re: Autontunnistusta
Ehkä joku Volvo ennen Amazon.
Re: Autontunnistusta
Olisko joku vanha Saab? Rattivaihde näkyisi olevan ja tasainen lattia kiinnitti huomiota, että voisi olla vaikka joku etuveto.
e. tuossa on aika samannäköinen:
http://winktimber.com/vintagerally/cars ... acsaab.htm
e. tuossa on aika samannäköinen:
http://winktimber.com/vintagerally/cars ... acsaab.htm
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Re: Autontunnistusta
Joo nyt kun katsoo tuota kojelaudan ilmareikää. ja tuhkakuppia ja.... Niin Saabin piireitä löytyy.
Re: Autontunnistusta
RinTinTin se on. Pussihousumiehille tuttu juttu.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Re: Autontunnistusta
Oliskohan tämä se, mistä olisi voinut aikoinaan tulla myös "Lada"?
http://www.ladakerho.fi/ladaboard/viewt ... 2A#p331202
kuten nyt tiedämme, valinta päätyi Fiat 124:ään.
http://www.ladakerho.fi/ladaboard/viewt ... 2A#p331202
kuten nyt tiedämme, valinta päätyi Fiat 124:ään.
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Re: Autontunnistusta
Nyt en ihan tunne tuon Project 123:n tarinaa.
Tätä valmistettiin lähemmäs satatuhatta kappaletta.
Tätä valmistettiin lähemmäs satatuhatta kappaletta.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Re: Autontunnistusta
Fiat 123 Project tuli tuotantoon Autobianchi A111:senä ja etuvetoisena Autobianchi Primulana, jota testattiin Neuvostoliitossa yhdessä Fiat 124:n kanssa v.1967, tavoitteena löytää uusi auto valmistukseen. Samaan aikaan testissä oli myös Peugeot 204 ja Fiat 1500.
E. Olen lukenut, että etuvedot karsiutuivat sen takia, että Neuvostoliitossa ei vielä silloin pystytty valmistamaan etuvedon vaatimia vetoakseleita. Näin valinta kohdistui Fiat 124:ään.
No tietysti halutessaan olisi pystynytkin, saihan ne jätkän maata kiertävälle radallekin.




E. Olen lukenut, että etuvedot karsiutuivat sen takia, että Neuvostoliitossa ei vielä silloin pystytty valmistamaan etuvedon vaatimia vetoakseleita. Näin valinta kohdistui Fiat 124:ään.
No tietysti halutessaan olisi pystynytkin, saihan ne jätkän maata kiertävälle radallekin.





Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Re: Autontunnistusta
Ei olisi noita takavetohehkuttajia jos tämä olisi valittu. Sitä vannottaisiin Corollan nimeen.
Eli siis Autobianchi Primula oli kyseessä.
Eli siis Autobianchi Primula oli kyseessä.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Re: Autontunnistusta
Morris Minor MM 1948-51
Olen ajanut eläessäni yli kymmentätuhatta eri autoa, olenko siis automaailman Gene Simmons?

Kaikenlaisia kuvia nelipyöräisistä pörisijöista: http://www.jimin.galleria.fi/kuvat/

Kaikenlaisia kuvia nelipyöräisistä pörisijöista: http://www.jimin.galleria.fi/kuvat/