Ladamainoksia ja lehtijuttuja
Re: Ladamainoksia ja lehtijuttuja
Kyllä tuolta AI:n arkistosta nämäkin näköjään löytyi: http://lada1970.1g.fi/lehti_1989_tm_20_ ... turbo.html
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Re: Ladamainoksia ja lehtijuttuja
https://www.youtube.com/attribution_lin ... re%3Dshare
onnistuukohan .
näköjään jotain tarttui.. ehkä vähän väärä osio mutta varmaan mielenkiintoinen. en ole katsonut itsekkään.
onnistuukohan .
näköjään jotain tarttui.. ehkä vähän väärä osio mutta varmaan mielenkiintoinen. en ole katsonut itsekkään.
- pavlik morozov
- Viestit: 1149
- Liittynyt: 11.3.2013 22:00
- Viesti:
Re: Ladamainoksia ja lehtijuttuja
Lada 117 STW 1,4 16v 2009
Lada 112 HB 1,6 16v 2005
Eurosamara 1,5 Gli -98
Saab 900i -90
Saab 9-3 2.0t -02 & 1.8t -04
VW Transporter Syncro -97
VW Passat V6 Syncro -98
VW 1300 -73
4 x Talbot: 3 x 1510 & 1 x Solara
Chrysler 1508 GT
Lada 112 HB 1,6 16v 2005
Eurosamara 1,5 Gli -98
Saab 900i -90
Saab 9-3 2.0t -02 & 1.8t -04
VW Transporter Syncro -97
VW Passat V6 Syncro -98
VW 1300 -73
4 x Talbot: 3 x 1510 & 1 x Solara
Chrysler 1508 GT
Re: Ladamainoksia ja lehtijuttuja
Moi,
Kouluruåtsilla luettuna Kalinassa huonoin lämmityslaite mitä kirjoittaja on kokenut. Laatuvaikutelma myös hieman vaatimaton. Turvavarustelu on hyvä. 2015 aletaan tuomaan jopa 12 erilaista Lada variaatiota Nivaa unohtamatta. Jopa 25 jälleenmyynti pistettä on mahdollista saada vuoden 2015 loppuun mennessä. Tack och adjö.
Kouluruåtsilla luettuna Kalinassa huonoin lämmityslaite mitä kirjoittaja on kokenut. Laatuvaikutelma myös hieman vaatimaton. Turvavarustelu on hyvä. 2015 aletaan tuomaan jopa 12 erilaista Lada variaatiota Nivaa unohtamatta. Jopa 25 jälleenmyynti pistettä on mahdollista saada vuoden 2015 loppuun mennessä. Tack och adjö.
***************************************************************
EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
Re: Ladamainoksia ja lehtijuttuja
Moi,
Näkyyköhän tämä linkki? Löytyi vanha Tekniikan Maailman juttu Itä-autoista ja pakokaasupäästöistä. Teksti on kovin pientä, siitä pahoittelut.
https://onedrive.live.com/redir?resid=e ... ile%2cdocx
Näkyyköhän tämä linkki? Löytyi vanha Tekniikan Maailman juttu Itä-autoista ja pakokaasupäästöistä. Teksti on kovin pientä, siitä pahoittelut.
https://onedrive.live.com/redir?resid=e ... ile%2cdocx
***************************************************************
EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
Re: Ladamainoksia ja lehtijuttuja
Hyvinhän se teksti näkyi tässä tabletissakin. Tuossahan kerrottiin myös siitä Ladan GM:n kaupasta jolla odotetaan parannusta päästöihin. Ja näinhän siinä pääsi käymään. 

Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Re: Ladamainoksia ja lehtijuttuja
Moi,
Juu, on toimittajille tietoa tulevaisuudesta. "Opel ja Skoda täyttävät tiukan US83 normin " pistää hymyilyttämään.
Juu, on toimittajille tietoa tulevaisuudesta. "Opel ja Skoda täyttävät tiukan US83 normin " pistää hymyilyttämään.
***************************************************************
EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
Re: Ladamainoksia ja lehtijuttuja
Moi,
Skoda-Uskon huomiseen. Lehtiartikkeli vuodelta 1990.
https://onedrive.live.com/redir?resid=E ... 725%214655
Skoda-Uskon huomiseen. Lehtiartikkeli vuodelta 1990.
https://onedrive.live.com/redir?resid=E ... 725%214655
***************************************************************
EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
Re: Ladamainoksia ja lehtijuttuja
Mitäs siinä mitään seuraajaa tarvitaan? Saahan niitä muotoja tarvittaessa pyöristellä jos ei enää mene vanhassa kuosissa kaupaksi.
Vaikka näin: http://www.cardesign.ru/portfolio/ama/15253/3747/33478/
Eiköhän tuo ole kuitenkin haluttu juuri tuollaisena "retromallina"?
Ei tullut kuitenkaan Skoda Favoritin sedanmallia tuotantoasteelle asti, mistä oli tuossa lehtijutussa.
"Tsekkoslovakiassa on Favoriteihin kuuden kuukauden jonotusaika. Tämä siitä huolimatta, että Skoda maksaa saman verran kuin ammattitaitoinen työmies tienaa kahdessa vuodessa.".
Tuossa elettiin vuotta 1990, Suomessa Favorit LX maksoi keväällä 1990 49 850mk.
Vaikka näin: http://www.cardesign.ru/portfolio/ama/15253/3747/33478/
Eiköhän tuo ole kuitenkin haluttu juuri tuollaisena "retromallina"?
Ei tullut kuitenkaan Skoda Favoritin sedanmallia tuotantoasteelle asti, mistä oli tuossa lehtijutussa.
"Tsekkoslovakiassa on Favoriteihin kuuden kuukauden jonotusaika. Tämä siitä huolimatta, että Skoda maksaa saman verran kuin ammattitaitoinen työmies tienaa kahdessa vuodessa.".

Tuossa elettiin vuotta 1990, Suomessa Favorit LX maksoi keväällä 1990 49 850mk.
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Re: Ladamainoksia ja lehtijuttuja
Moi,
Vanha Niva menee Venäjällä hyvin kaupaksi sanoo se itse pääjohtajakin eräässä videossa. Sellaista autoa vaan tarvitaan Venäjällä.
Vanha Niva menee Venäjällä hyvin kaupaksi sanoo se itse pääjohtajakin eräässä videossa. Sellaista autoa vaan tarvitaan Venäjällä.
***************************************************************
EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
Re: Ladamainoksia ja lehtijuttuja
Moi,
Saksa sitä on myyty iät ja ajat. Ollut suosittu etenkin vuoristoalueella. En tiedä noista turvavarusteista. Ruotsissa etenkin metsästäjät ovat sitä ostaneet. Pieneen sivuikkunaan on hyvä tukea kivääriä ja ampua. Jos saalis lähtee karkuun, niin Nivalla vaan perään.
Saksa sitä on myyty iät ja ajat. Ollut suosittu etenkin vuoristoalueella. En tiedä noista turvavarusteista. Ruotsissa etenkin metsästäjät ovat sitä ostaneet. Pieneen sivuikkunaan on hyvä tukea kivääriä ja ampua. Jos saalis lähtee karkuun, niin Nivalla vaan perään.

***************************************************************
EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
Re: Ladamainoksia ja lehtijuttuja
Eikös se perinne-Nivakin jo täytä nykyiset EU-normit? Jokunen vuosi takaperinhän vanhaa Nivaa myytiin pieni erä Suomessa, Ladan maahantuonnin loppuaikoja oli ja Nivassa perinteinen 1,7-bensakone (mutta päästönormit täyttävänä). Kehitystä tekniikan puolella tapahtunut kuten on G-mersuissakin, vaikkei ulkonäkö ole muuttunut. Kai se vaan kuuluu asiaan, että Niva, MG G-sarjalainen, Land Rover Defender ja Jeep eivät muutu tunnistamattomiksi.
Re: Ladamainoksia ja lehtijuttuja
Aistit väärin ainakin minun kohdaltani, pidin ajatustasi vaan pelkästään tosi huonona.Lattarauta kirjoitti:Ok, aistin melkein loukkaantuneisuutta. Kunhan heitin ajatuksen.
Mutta mitenkä Nivan turvallisuus (ja päästöt), eikö EU alueella ole törmäystestit ja pakolliset turvalaitteet?

Nivan tuotantohan piti loppua jo 90-luvulla, mutta kysynnän takia sitä jatkettiin. "Niva" nimenä ehdittiin kuitenkin silloin jo hävittää.
Ei tuollainen työkaluksi tarkoitettu ajoneuvo vaadi välttämättä mitään uudempaa designia. Vielä vähemmän sen korvaa joku "Kalina Cross". Sen tuotanto on varmaan jo laudoissa kun Nivaan tehdään seuraava "kasvojen kohotus"? X-rayta on kyllä jossain Nivan seuraajana mainostettu.
Sitä tehdään niin pienenä sarjana vientiin, että Euro NCAP ei koske sitä ja Euro5 moottori tällä hetkellä.
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Re: Ladamainoksia ja lehtijuttuja
Moi,
Itäisen Saksan autot. Takana loistava tulevaisuus, vuodelta 1990.
https://onedrive.live.com/redir?resid=E ... 725%214658
Kirjoituksen lopuksi toimittaja heittää ennustuksen.
Itäisen Saksan autot. Takana loistava tulevaisuus, vuodelta 1990.
https://onedrive.live.com/redir?resid=E ... 725%214658
Kirjoituksen lopuksi toimittaja heittää ennustuksen.
***************************************************************
EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.