Urheilijoiden sanomiset
Urheilijoiden sanomiset
Urheilijat ovat enimmäkseen aika hajuttomia ja mauttomia ihmisiä.
Vuosien varrella on kuitenkin jäänyt elämään sattuvia sanontoja joistakin tilanteista.
Marjo Matikainen: "havuja kautta profeetan parran"
Seppo Räty: "Saksa on paska maa"
Ihmeen harvoin toimittajien typeriin kysymyksiin annetaan nasevaa vastausta. Kerran Ari Vatasen ulosajon jälkeen toimittaja kysyi mitä oikein tapahtui. "Kuljettaja menetti ajoneuvonsa hallinnan"
Vuosien varrella on kuitenkin jäänyt elämään sattuvia sanontoja joistakin tilanteista.
Marjo Matikainen: "havuja kautta profeetan parran"
Seppo Räty: "Saksa on paska maa"
Ihmeen harvoin toimittajien typeriin kysymyksiin annetaan nasevaa vastausta. Kerran Ari Vatasen ulosajon jälkeen toimittaja kysyi mitä oikein tapahtui. "Kuljettaja menetti ajoneuvonsa hallinnan"
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
- toktornivako
Re: Urheilijoiden sanomiset
Muistan kyllä Matikaisen huutaneen "havuja perk,,le",
Kimi taas totes Martin Brudelin tiedusteluihin että missä olit? "Olin pask,,la",
Ari Vatanen oli muuten harvinaisen rehti urheilia, ei seiltellyt mitään typeriä jos ei pärjännyt, tunnusti vaan rehdisti että miehessä vika.
Kimi taas totes Martin Brudelin tiedusteluihin että missä olit? "Olin pask,,la",
Ari Vatanen oli muuten harvinaisen rehti urheilia, ei seiltellyt mitään typeriä jos ei pärjännyt, tunnusti vaan rehdisti että miehessä vika.
Tilauksesta Ladan Vara/Viritys osat suoraan entisestä Neuvostoliitosta
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.
Veikko Hakuliselta kysyttiin 50 km:n hiihdon jälkeen, oliko tämän helppo pitää Neuvostoliiton Vladimir Kusin takanaan. "Kaaduin kerran, kusin kahdesti"
-
toktornivako kirjoitti: Kimi taas totes Martin Brudelin tiedusteluihin että missä olit? "Olin pask,,la",
- Olin paskalla, Kimi vastasi, kun häneltä tiedusteltiin, mitä hän oli tekemässä,
kun Michael Schumacherille luovutettiin palkinto ennen vuoden 2006 viimeistä kisaa.
Luottamus hyvä, kontrolli parempi.
Neuvostoliitossa ei ollut tätäkään ongelmaa.
- toktornivako
Lattarauta kirjoitti:toktornivako kirjoitti: Kimi taas totes Martin Brudelin tiedusteluihin että missä olit? "Olin pask,,la",- Olin paskalla, Kimi vastasi, kun häneltä tiedusteltiin, mitä hän oli tekemässä,
kun Michael Schumacherille luovutettiin palkinto ennen vuoden 2006 viimeistä kisaa.
Tilauksesta Ladan Vara/Viritys osat suoraan entisestä Neuvostoliitosta
Markku Alenilta kysyttin takavuosina millä taktiikalla hän lähtee Jyväskylän suurajoihin.
"Heti alusta lähdetään täysillä ja jos on tarve, lisätään vauhtia"
"Heti alusta lähdetään täysillä ja jos on tarve, lisätään vauhtia"
-
Timo Salonen vastasi toimittajalle jossain rallissa, että auto kulkee ihan hyvin ja jos ei kulje riittävästi, niin ruuvataan lisää tehoa.
- START
- Lada kerhon jäsen
näitä legendaarisiahan on paljon. tyyliin kun rädyltä kysyttiin kesän tavotteita niin tokas että: jos kuustoistakesästä sais.
kankkusen vastaus -99 jyskälässä suomalaisen toimittajan englanninkieliseen kysymykseen että mitkä renkaat sulla on -black and round pireli..
sit vähemmä hauskoja on esim henkka toivosen haastattelu -86 korsikalla ennen sitä kuolemaan johtanutta ulosajoa: ei tämmösellä modernilla autolla tämmöstä kilpailua voi ajaa. tää käy kunnon päälle eikä riitä aivot tähän touhuun
kankkusen vastaus -99 jyskälässä suomalaisen toimittajan englanninkieliseen kysymykseen että mitkä renkaat sulla on -black and round pireli..
sit vähemmä hauskoja on esim henkka toivosen haastattelu -86 korsikalla ennen sitä kuolemaan johtanutta ulosajoa: ei tämmösellä modernilla autolla tämmöstä kilpailua voi ajaa. tää käy kunnon päälle eikä riitä aivot tähän touhuun
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
-
"Me ollaan joku minuutti kolkyt - minuutti neljäkyt sillä välillä, sillä välillä johdetaan et tota ainoo mikä tää o, tää on todella älytön kilpailu.
Siis me ollaan nyt ajetty yli neljä tuntii pikataipaleita eli Jyväskylän Suurajot periaattees tänään, et tämmösel modernil autolla mun mielestä
ei tämmöstä kilpailua voi ajaa."
- Tää käy kunnon pääl?
"Tää käy kunnon pääl, eikä riitä aivot tähän touhuun."
Siis me ollaan nyt ajetty yli neljä tuntii pikataipaleita eli Jyväskylän Suurajot periaattees tänään, et tämmösel modernil autolla mun mielestä
ei tämmöstä kilpailua voi ajaa."
- Tää käy kunnon pääl?
"Tää käy kunnon pääl, eikä riitä aivot tähän touhuun."
Katsomon puolelta ei varsinkaan joukkueurheilussa yleensä kovin älyllisiä kommentteja kuule.
Yksi sattuvimmista ja mieleen jääneistä huudoista sattui Kuopion Väinölänniemellä jalkapallo-ottelussa.
KuPs oli jo reilussa johdossa ja Aulis Rytkönen pujotteli läpi vastustajan puolustuksen, harhautti maalivahdin ja edessä oli tyhjä maali. Silloin karsomosta kuului huuto: Naati Aalis, elä laakase!
Yksi sattuvimmista ja mieleen jääneistä huudoista sattui Kuopion Väinölänniemellä jalkapallo-ottelussa.
KuPs oli jo reilussa johdossa ja Aulis Rytkönen pujotteli läpi vastustajan puolustuksen, harhautti maalivahdin ja edessä oli tyhjä maali. Silloin karsomosta kuului huuto: Naati Aalis, elä laakase!