Overdriven sivuilta,kun lukee sellaisen viestiketjun läpi mikä on nimeltään "Aiva hyvät patentit"....Niin ei pitäis olla kenelläkään mitään onkelmia saada autoaan katsastuksesta läpi
Pavlovits kirjoitti:Kumma juttu kun pohjalevy oli sentään aika tukevaa tavaraa, eli se oli kantava osa..
Olin pikkupoika, enkä muista oliko Kuplassa runko vaiko pohjalevy. Tädillä oli hieman uudempi Kupla. Hänen elopainonsa oli noin 150 kiloa. Kummasti se tädin penkki painoi lattiaa alemmas oli vahva pohjalevy tai ei.
*************************************************************** EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
Pavlovits kirjoitti:Kumma juttu kun pohjalevy oli sentään aika tukevaa tavaraa, eli se oli kantava osa..
Ei se kuplankaan pohjalevy nyt niin tukevaa tavaraa ole....Kuplassahan on se keskellä oleva runkotunneli kohtalaisen jäykkä (suurin kantava osa Kuplassa)...
virtain kirjoitti:Overdriven sivuilta,kun lukee sellaisen viestiketjun läpi mikä on nimeltään "Aiva hyvät patentit"....Niin ei pitäis olla kenelläkään mitään onkelmia saada autoaan katsastuksesta läpi
Mahtava ketju. Piti lukea läpi ku ei malttanu lopettaa
Mönkijän korvike Saab 900i -86
Käyttis Saab 900 S -97
Toveri Sladimir kirjoitti:Toimimaton valon korkeussäädin: poltin "pimeäksi", niin tulee merkintä vaan ajovalosta . Airbag-valo: Haaroitus öljynpainevalosta.
Ja jos sattuu olemaan moottorissa huonot öljynpaineet (valo siis meinaa palaa liiankin usein),niin tämänhän voi kanssa kytkeä latausvalon kanssa samaan ...Edellyttäen,että myös se latausjärjestelmä on kunnossa (Myyntiautoon sopiva temppu)