Sipilän hallitus

Politiikkaa, maailmanparannusta ja muuta hölynpölyä, joka ei suoraan liity Ladoihin ja autoiluun.
Uitukki
Lada kerhon jäsen

Sipilän hallitus

Viesti Kirjoittaja Uitukki »

Mitä mieltä porukka nykyisen hallituksen toiminnasta? Itse olen siinä mielessä tyytyväinen että nyt sentään yritetään jotain ja olen noihin talkoihin valmis osallistumaan. Tulot luultavasti pienenee jonkin verran mutta on tässä vara vyötäkin kiristää. Itsellä tulee harkittavaksi että pitäskö myydä toinen autoista pois ja sanoa säilytystallin vuokrasopimus irti.
Mönkijän korvike Saab 900i -86
Käyttis Saab 900 S -97
rotsi4

Re: Sipilän hallitus

Viesti Kirjoittaja rotsi4 »

Itse ihmettelen miten nämä hallituksien säästöt ja kiristykset osuvat juuri omaan talouteen sairaan tarkasti.

Ainakin minusta näyttää siltä että verotetut ja yhteiskunnon koneistosta säästetyt varat käytetään keski-euroopan ongelmien ratkaisuun joita on loputtomasti.

Sipilän insinöörijargon on.. no keksikää ite
Pavlovits
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Pavlovits »

Kaikilta muilta saa leikata, mutta minulta ei.
Pitkä yleislakko vain, sillä velkaantuminen loppuu.
Herrojen palkkoja laskettava.
Viinan hintaa laskettava.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
START
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja START »

itsellä ei tuo vaikuttanut mihinkään. hyvä vaan että tekevät jotain, jos tuo riittää niin aika pienellä selvitään
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
t tulppu

Viesti Kirjoittaja t tulppu »

viimeiset 8 vuotta leikattu köyhiltä. Jos halutaan Suomi nousuun niin Rikkaiden on myös osallistuttava talkoisiin... Ulkomaille rahan piilottelu lopetettava.. Ulkomaitten tukeminen rahallisesti lopetettava.. Koska kotimaahankaan ei riitä.. Ruokitaan ensin omat köyhät ja sitten muut jos jää..
Pavlovits
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Pavlovits »

Media repii nyt otsikoita tyyliin: Nämä menettävät jopa... Monikaan ei vielä ole perillä siitä, mitä tuollaiset toimenpiteet omalla kohdalla vaikuttavat.
Minun mielestäni tilannetta ei paranna muu kuin elitason hienoinen lasku. Vaikeus on vain siinä jos naapurin elintaso ei laskekaan yhtä paljon kuin minun.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Uitukki
Lada kerhon jäsen

^Näinpä. Aika paljon on nykyään matalapalkkaisillakin kaikenlaista krääsää mistä vuosikymmen pari sitten ei osattu edes haaveillakaan.

t tulppu kirjoitti:viimeiset 8 vuotta leikattu köyhiltä.
Kyllä nyt ollaan sellaisessa tilanteessa että kaikki tarvitaan talkoisiin mukaan. Matalapalkkaisia kirpaisee nyt mutta kun oikeasti matalapalkkaisiakin huonommin tienaavia on. Nimittäin työttömät. Jos nämä päätökset nyt saa aikaan työpaikkoja Suomeen niin se on työttömille plussaa.

t tulppu kirjoitti:Ulkomaitten tukeminen rahallisesti lopetettava.. Koska kotimaahankaan ei riitä.. Ruokitaan ensin omat köyhät ja sitten muut jos jää..
Samaa mieltä. Päättäjillä olis tuossa vielä työmaata. Maahanmuuttopolitiikkaan pitäs saada järkeä. Sunnuntailisistä on nyt ollut kova poru. Kaikki hoksaa sen että sunnuntaipalkka pienenee 12,5 % mutta kukaan ei hoksaa etä se on edelleen 75 % perusliksaa parempi.
Käyttis Saab 900 S -97
t tulppu

Joo Töitä riittää Hallituksella Tai hallituksilla.... Nyt tarvitaan kaikki kaupankäynnin opit ottaa käyttöön.. Esim Nöyryys/rehellisyys/ panettelu pois.... Puhuin eilen vasta yhden yrittäjän kanssa asiasta.. joka Aijjemmin on vähätellyt Idänkaupan osuutta..mutta nyt oli aivan toistamieltä. minne meillä pitäisi vienti saada vetämään... Asiakkaat on saatava uskomaan Suomalaiseen laatuun ja Osaamiseen..
rotsi4

Itse en usko että ylivoimainen laatu, hintalaatusuhde tai osaaminen riittää näillä nykyisillä markkinoilla. Riittämisellä tarkoitan että pystytäänkö tuotteiden tuottamisen kustannukset kattamaan saatavilla tuotoilla. Ne joilla on rahaa/kultaa/öljyä
eivät osta, kuten Kiina ja Venäjä.

Eurooppa imee kaiken säästetyn rahan byrokraattisella konstailulla.
t tulppu

Joo.. Eu imee kaiken Suomesta..
rotsi4

Itseäni keljuttaa suuresti kun en saanut pienipalkkaisena alennusta talostani.

Omaa ei saanut rakentaa, ei lupaa omalle tontille sanoo MAL sopimus. Se niistä omien käsien töistä kun kunnan kaavatontit siinä 85000€ pala suomaata.

Hyvähän se on asua 300€/kk trukkilavoista kyhätyssä talossa joka maksoi uutena saman verran kuin minun auto.
Mutta lisätään siihen 170000E hintaa ja 3.25% korkoa niin alkaa sunnuntailisä tulla tarpeeseen että saa jätevesikaivot pihaan.
toktornivako

Viesti Kirjoittaja toktornivako »

Pavlovits kirjoitti:Media repii nyt otsikoita tyyliin: Nämä menettävät jopa... Monikaan ei vielä ole perillä siitä, mitä tuollaiset toimenpiteet omalla kohdalla vaikuttavat.
Minun mielestäni tilannetta ei paranna muu kuin elitason hienoinen lasku. Vaikeus on vain siinä jos naapurin elintaso ei laskekaan yhtä paljon kuin minun.
Juu kaikki on valmiina "leikkaan" kunhan se ei vaan osu omalle kohdalle? Itse olen jo vuosia ihmetellyt kuinka pitkälle tämä meno ( kaiken kallistuminen) voi mennä, esim, oman tuntipalkan kehitys on ollut huima 20Vuodessa se on yli 3 kertaistunut? Markka aikana en voinut kuvitellakkaan että jollain olis yli 150Mk tuntipalkka 8)
Tilauksesta Ladan Vara/Viritys osat suoraan entisestä Neuvostoliitosta
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.

Lattarauta

Viesti Kirjoittaja Lattarauta »

Uitukki kirjoitti:Mitä mieltä porukka nykyisen hallituksen toiminnasta? Itse olen siinä mielessä tyytyväinen että nyt sentään yritetään jotain ja olen noihin talkoihin valmis osallistumaan. Tulot luultavasti pienenee jonkin verran mutta on tässä vara vyötäkin kiristää. Itsellä tulee harkittavaksi että pitäskö myydä toinen autoista pois ja sanoa säilytystallin vuokrasopimus irti.
Olen tyytyväinen kun on vielä katto pään päällä ja varaa ruokaan, loput joutaakin antaa pois.
Luottamus hyvä, kontrolli parempi.

Neuvostoliitossa ei ollut tätäkään ongelmaa.
Uitukki
Lada kerhon jäsen

^Nuohan ne on tärkeimmät mutta ei se tahdo nykyihmiselle riittää. Kreikkaa me kyllä osaamme moittia mutta samanlailla me morkkaamme leikkauksia tekeviä päättäjiä kuin hekin. Meillä on oikeasti Kreikan tie edessä jos jatketaan samaan malliin.
Käyttis Saab 900 S -97
Uitukki
Lada kerhon jäsen

rotsi4 kirjoitti:Mutta lisätään siihen 170000E hintaa ja 3.25% korkoa niin alkaa sunnuntailisä tulla tarpeeseen että saa jätevesikaivot pihaan.
Halvempaa autoa kattelemaan ym. tarpeettomia kuluja pois että saat säästöä sen verran mitä menetät 12,5 % sunnuntaipalkan pienennyksestä jos kerran paskakaivojen hankkiminen jää siitä kiinni. Kyllä minäki mielellään ansaitsisin esim. 100000 € vuodessa mutta kyllä minä tajuan että se ei käy ja hyväksyn sen.
Käyttis Saab 900 S -97
Vastaa Viestiin