Tuohon kun olisi tarkoitus istuttaa 110 umpiot ja ne vielä kohtuullisella vaivalla saa vielä paikoilleenkin. Umpion aukko on melkolailla samankokoinen kuin tää 110 umpio mutta hieman joutuu konehuoneen puolelta lokasuojaa leikkeleen ja painaan sisään päin että saa mahtuun kunnolla kun on syvyys suunnassa pitempi.
Oli melkoinen homma putsata nuo umpiot kun luovuttaja auto oli seissyt monta vuotta puiden alla ja levää kasvoi joka puolella.



Vaihtelin myöskin umpion sisälle paksummat virtajohdot ja maadoitustakin parantelin paksummalla johdolla ja vetämällä jokaiselle polttimolle oman maajohdon. Auton puolellekkin sitten vedellään paksummat virtajohdot sulakerasialta asti.


Valojen testausta halogeenilla




Tässä tuli nyt hommattua kenoni muutossarja ja tässä sisällä testaillessa olikin positiivinen yllätys että valokuvio pysyy täysin samana kuin halogeenillakin. Jopa lyhyilläkin. Pistää mietintään että hommaisiko sitten joskus toisenkin muutossarjan. Yllättävää oli myöskin etteivät ainakaan tässä sisällä antaneet radiohäiriöitä mutta autossahan tilanne voi olla täysin toinen.



