Voiko nämä pakkaset nyt aiheuttaa nuo em.oireet? Ilmanputsarista puuttuu se pakosarjalle menevä ilmaletku....
Minkäverran on (pitäis olla) 1700i moottorin normaalit tyhjäkäyntikierrokset....Kylmänä.....Normaalilämpöisenä??
Uskaltaakohan tuota testata millään CRC:n tapaisella suihkeella auton käydessä?...Ei muuten,mutta ettei syty kuuman pakosarjan takia tulilleRh- kirjoitti:Imuvuoto ruiskun ja imusarjan välistä?
virtain kirjoitti:En löytänyt usein kysytyistä osiosta ongelmaan vastausta...
virtain kirjoitti:Eiks kenelläkään ole heittää mitään ideaa...
virtain kirjoitti:Olenko minä anioa,jolla on Ladassa tälläinen vika?
Nyt sitten pilkka kalkahtikin omaan nilkkaan, eli turha kysellä täällä neuvoa kun niiden antamisen olet jo aiemmin aliarvioinut. Minulla on ainakin useita nimimerkkejä joiden auto-ongelmiin en ota kantaa (vaikka ehkä voisin jotain jostain arvatakkin...)virtain kirjoitti:Käytä se jollain ihan OIKEALLA..... täällä foorumilla oleviin arvauksiin ei välttämättä kannata kovin paljon painoa laittaa
Minä en ole ketään pilkannut täällä koskaan...Mutta nyt auto on kunnossa,kun tein siihen muutaman sellasen asian,mitä ei täällä kukaan ole yhdessäkään viestiketjussa maininnut autolleen tekevän...eli en olisi tosiaan apuja täältä saanutkaanpressa kirjoitti:virtain kirjoitti:En löytänyt usein kysytyistä osiosta ongelmaan vastausta...virtain kirjoitti:Eiks kenelläkään ole heittää mitään ideaa...virtain kirjoitti:Olenko minä anioa,jolla on Ladassa tälläinen vika?Nyt sitten pilkka kalkahtikin omaan nilkkaan, eli turha kysellä täällä neuvoa kun niiden antamisen olet jo aiemmin aliarvioinut. Minulla on ainakin useita nimimerkkejä joiden auto-ongelmiin en ota kantaa (vaikka ehkä voisin jotain jostain arvatakkin...)virtain kirjoitti:Käytä se jollain ihan OIKEALLA..... täällä foorumilla oleviin arvauksiin ei välttämättä kannata kovin paljon painoa laittaa
Ei nyt millään pahalla matomaukka...mutta kysy herra pressalta...hän tietää kaiken,mutta ei kerro kuin harvoille ja valituille...jos hänen kirjoituksensa loppukaneetista oikein ymmärsin...matomaukka kirjoitti:Mielenkiintoinen pointti.
Mikäs sen vian btw korjasi?
Tämä voisin ajatella tekee tempunsa kylmällä säällä. Voiko jäätä syntyä kaasuläppään ympäristöön?virtain kirjoitti:... Ilmanputsarista puuttuu se pakosarjalle menevä ilmaletku....