Ei näytä asia millään selviävän, niin siirretään jo tänne
toktornivako kirjoitti: Montako kytkintä sitten "Tiedät" tässä uudessa Easy´R mallissa olevan?
Lähteiden mukaan siinä on 1.
Sinäkö "tiedät", että siinä olisi kuitenkin kaksoiskytkin? Vai mitä haet oikein takaa? Selvitetään tämä asia nyt täällä perinpohjin
koska itse teit tämän kysymyksen "montako kytkintä?" minulle. Ettei jää enää kenellekään epäselväksi onko EasyR vaihteisto yksi- vai kaksoiskytkin vaihteisto, vaikka itselle se onkin aivan yhdentekevää.
Annetusta lähteestä lainattu:
"
it's a single-clutch automated system "
"
it's better than other single-clutch automated on Brazilian market "
eli jos et osaa englantia, niin tuossa ylhäällä kerrotaan, että
"se on yksi-kytkin automaattinen systeemi"
ja alhaalla puolestaaan, että
"se on parempi kuin mikään muu yksi-kytkin automaatti Brasilian markkinoilla."
Kyseessä on siis ilmeisesti parannettu versio näistä aikaisemmista 1-kytkin malleista. Tämä EasyR:hän on v. 2015 heinäkuussa markkinoille tullut vaihteisto.
e. tuollaisen löysin sieltä
"itsehän tässä tietäjänä kerrot että siinä on joku muu kuin "aiemmin käytetty 1-kytkin malli" .
"Joku muu kuin aiemmin käytetty" - Miten ihmeessä voi tuollaista voi ymmärtää siitä minun kirjoituksesta??
Minähän kirjoitin: "
Tämä pitäisi olla huomattavasti paranneltu versio aikaisemmista 1-kytkin malleista."
Onko tuossa muka kyseessä "joku muu" kuin 1-kytkin malli? Eikö tuosta nyt tosiaan ymmärrä mitä siinä tarkoitetaan? Sillähän ainakin yritin tarkoittaa, että juuri sitä 1-kytkintä on parannettu tässä EasyR vaihteistossa. Enhän kommentissani sanallakaan edes maininnut mistään kaksoiskytkimistä. Olisin tietysti silloin kirjoittanut, että nyt tässä EasyR-vaihteistossa on kaksoiskytkin yhden sijaan. Kirjoitin siis suoraan lähteestä kääntämällä, koska en näistä itse mitään tiedä.
On näköjään herralla selviä vaikeuksia lukemisen ymmärtämisessä. Ja meni siinäkin kauan, kun vasta pitkällä viiveellä alkoi tämä venkoilukin tuosta kytkimien määristä. Silloin ei kyllä kannattaisi paljon venkoilla sillä omalla tietämykselläänkään, jos ei ensiksi ymmärrä edes mitä toinen kirjoittanut ja siinähän oli vielä suora lainauskin orkkistekstistä perässä ja lähteeseen linkkikin annettu valmiiksi. Jos ei osaa englantia niiin se on tietysti ymmärrettävää mutta kyllä nyt suomenkielestä sentään luulisi käsittävän. Pitäähän nyt lukemansa ensin ymmärtää, ennen kuin sitä alkaa kommentoimaan. Aivan alakoulutasoltahan se jo on. Voi hyvä Sylvi, olisi nyt edes kysynyt selvemmin asiasta eikä aloittaa sitä venkoilua, jos minä olin kirjoittanut epäselvästi niiden kytkimien määrän, niin tämä asia olisi heti selvitetty. Tällaisia turhaa työtä on ikävä tehdä jälkeenpäin pelkän venkoilun johdosta.
Enhän minä voinut edes käsittää, että herra ei ymmärrä lukemaansa vaan luulin että tuo 1-kytkin on väärin lähteessä ja siinä onkin kaksoiskytkin. Enhän minä näistä itse mitään tiedä vaan haen tietoa netin kautta lähteistä, jos jotain tulee vastaan mistä ei itse tiedä mitään. Tässä hyvä esimerkki mihin tuollainen venkoileminen johtaa, kun ei vpi suoraan asiasta heti kirjoittaa. Voi voi..ei näin.
Sitten tämä
toktornivako kirjoitti:EURO-päästöluokitukset henkilöautoille (Luokka M1), g/km
Bensiini
Päästöluokka Käytössä alkaen Häkä (CO) Hiilivety (HC) Typenoksidit (NOx) HC+NOx Hiukkaset (PM)
EM1 Tammikuu 1989 2,72 (3,16) - - 0,97 (1,13) -
Euro 2 Tammikuu 1993 2,2 - - 0,5 -
Euro 3 Tammikuu 1997 2,30 0,20 0,15 - -
Euro 4 Tammikuu 2003 1,0 0,10 0,08 - -
Euro 5 Syyskuu 2009 1,0 0,10 0,06 - 0,005*
Euro 6 Syyskuu 2014 1,0 0,10 0,06 - 0,005*
* Pätee vain suorasuihkutusmoottoreilla varustettuihin autoihin"
Mitä puolestaan tällä lainauksella hait? Että Vestaa ei koske Euro 6, koska siinä ei ole suorasuihkutusmoottoria, vai mitä sitten? Eikös tämä ole jo moneen kertaan täällä käsitelty? " Minä vielä ns. "rautalangasta väänsin" venäläisestä uutisesta mitä muutoksia Vestan Euro 6:een tulee Euro 5:stä, kun et siitä itse sitä suoraan ymmärtänyt. Pitääkö nekin vielä kaivaa uudelleen esille ennen kuin puolestaan tätä koskeva venkoilu siitä taas loppuu? Kuinka monta kertaa se pitää herralle oikein tehdä? Alkaa olla jo lopen kyllästynyt tähän herran alituiseen Euro 6 venkoiluunkin. Eikö herralla pitänyt olla tuttuja tehtaalla, niiltä varmaan voisi kysyä vielä tarkemmin mitä Vestan muutos Euro 6:een tarvitsee?
Tuo tähdellä merkitty ei ehkä sittenkän ole mikään kiveen hakattu juttu. Jos luet koko direktiivin läpi siitä Euro6:sta, vaan siinä puhutaan pääasiassa "kipinäsytytysmoottorista" ja siellä on tavoitteena juuri mainittu Euro 6:n koskemaan kaikkia "kipinäsytytysmoottoreita". Sitä en varmuudella osaa sanoa, onko se jo nyt voimassa koskemaan niitä kaikkia. Hiukkaspäästöt imutilaan ruiskuttavissa on toki huomattavasti pienemmät kuin suoraruiskutusmoottoreissa, sehän on kaikkien tiedossa, eikä varmaan mitään ihmeempää vaaditakaan imutilaan ruiskuttavien Euro 5 moottorien muutoksessa Euro 6:een.
Ja miksi ihmeessä pitää tällaisia minulta kysyä jos kerran itse tietää? Tästä saa sen kyllä sen kuvan, että herra ei itsekään tiedä vaan yrittää pelkästään jotenkin saada minut ansaan ja alan väittämään jotain mutta huomasi sitten varmaan jo itsekin olleensa väärässä. Olen kai minäkin jotain täällä herran aikaisemmista venkoiluista oppinut. Ainahan niissä ollut tämä sama venkoilukaava.
Ei kuitenkaan tämän jutun lisäksi enään yhtään muuta venkoilua herralta huomannut, se on tässä kuitenkin hyvä juttu. Sehän olikin tarkoitukseni, että venkoilut pitää saada täällä loppumaan, Sen edestähän voi vaikka lentää täältä pihalle, onhan se kuitenkin pieni hinta siitä, jos ne herran venkoilut saatiin tällä keinoin tältä foorumilta loppumaan.
Ei kyllä kauaa enää tuollaista täällä jaksaisikaan, että joku ei ymmärrä edes lukemaansa ja tulee siitä huolimatta vaan pokkana inttämään jotain mitä itse luulee ymmärtävänsä toisen kirjoituksesta aloittaakseen venkoilun. Eihän sellaisen kanssa edes voi väitellä mistään. Ei kyllä paljon haittaa jos täältä lomille pääsee.
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»