Kilpamoottorin huohotus
Kilpamoottorin huohotus
_Kokemuksia_ takavedon kisakoneen (pyöritetään jotain 5000-8000 k/min pitkiä aikoja)
huohotusputkien tarpeesta?
Mun 2105 r. A projektissa on orkkis huohotinlähtö lohkon kyljestä, venakopasta ei mitään.
Kimmokkeen aiheella spekulointiin sain kun yhdessä F-ryhmän Ladassa näin venakoppaan tehdyn ylimääräisen lähdön.
huohotusputkien tarpeesta?
Mun 2105 r. A projektissa on orkkis huohotinlähtö lohkon kyljestä, venakopasta ei mitään.
Kimmokkeen aiheella spekulointiin sain kun yhdessä F-ryhmän Ladassa näin venakoppaan tehdyn ylimääräisen lähdön.
- START
- Lada kerhon jäsen
- Viestit: 2542
- Liittynyt: 20.7.2006 12:54
- Paikkakunta: JÄMSÄ kehityksen keskipiste
Re: Kilpamoottorin huohotus
omissa virityksissä ei ole koskaan ollut, mutta tuntu huohottavan melko paljon pisemmässä rääkissä. tuossa ei ollut kun pienehkö säiliö minkä päässä suodatin eikä se suodatin aina pysynyt paikallaan kun meinas tehdä painetta sinne pönttöön.
nyt jos tekisin niin laittasin myös venakopasta, vähän laakeampaan säiliöön missä parempi ilman vaihto.
nyt jos tekisin niin laittasin myös venakopasta, vähän laakeampaan säiliöön missä parempi ilman vaihto.
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
Re: Kilpamoottorin huohotus
Omassa leikkiautossa venttiilikopan tiiviste vuoti jatkuvasti, kun lisäsin huohottimen kopan takareunasta niin sen jälkeen on tiivistekin pitänyt. Eli ei sen huohottimen lisäämisestä ainakaan haittaa ole.
-
- Viestit: 585
- Liittynyt: 28.9.2010 0:14
- Paikkakunta: Ii
Re: Kilpamoottorin huohotus
jos sulla tulee kisakäytöön ja on avoin huohotusjärjestelmä ni kato sääntökirjasta miten se pitää rakentaa, pitää olla kahella pöntöllä.
kansien kairauksia, megasquirteja ja autojen tehonmittausta.
Re: Kilpamoottorin huohotus
juu katoin sääntökirjasta; ei tarvi olla kahdella pöntöllä. Ryhmä A:ssa yksi kahden litran läpinäkyvä tai ikkunallinen säiliö, Historicissa säiliö on pakollinen vain ratakäytössä.jaketech racinteam kirjoitti:jos sulla tulee kisakäytöön ja on avoin huohotusjärjestelmä ni kato sääntökirjasta miten se pitää rakentaa, pitää olla kahella pöntöllä.
Lukeminen kannattaa. Aina.
-
- Viestit: 585
- Liittynyt: 28.9.2010 0:14
- Paikkakunta: Ii
Re: Kilpamoottorin huohotus
sekotin tohon ilma/öljyn erotin pöntöön mikä on kuvassa.Janne_K kirjoitti:juu katoin sääntökirjasta; ei tarvi olla kahdella pöntöllä. Ryhmä A:ssa yksi kahden litran läpinäkyvä tai ikkunallinen säiliö, Historicissa säiliö on pakollinen vain ratakäytössä.jaketech racinteam kirjoitti:jos sulla tulee kisakäytöön ja on avoin huohotusjärjestelmä ni kato sääntökirjasta miten se pitää rakentaa, pitää olla kahella pöntöllä.
Lukeminen kannattaa. Aina.
kansien kairauksia, megasquirteja ja autojen tehonmittausta.
-
- Viestit: 585
- Liittynyt: 28.9.2010 0:14
- Paikkakunta: Ii
Re: Kilpamoottorin huohotus
kyllä tuo säiliö lukee J1 ja J2 ikäluokan sääntöissäjaketech racinteam kirjoitti:sekotin tohon ilma/öljyn erotin pöntöön mikä on kuvassa.Janne_K kirjoitti:juu katoin sääntökirjasta; ei tarvi olla kahdella pöntöllä. Ryhmä A:ssa yksi kahden litran läpinäkyvä tai ikkunallinen säiliö, Historicissa säiliö on pakollinen vain ratakäytössä.jaketech racinteam kirjoitti:jos sulla tulee kisakäytöön ja on avoin huohotusjärjestelmä ni kato sääntökirjasta miten se pitää rakentaa, pitää olla kahella pöntöllä.
Lukeminen kannattaa. Aina.
kansien kairauksia, megasquirteja ja autojen tehonmittausta.