Eikös tääkin onnistu jos muutoskatsastaa omavalmistemoottorina ja menee päästötestistä läpi?micco kirjoitti:Edelleenkään autoon ei saa vaihtaa vanhempaa ja runsaampipäästöistä moottoria eli vuoden '96 vähäpäästöiseen autoon et voi vaihtaa 80-luvun "runsaspäästöistä" moottoria.tsikul kirjoitti:Onnistuisikohan nytte mirafiorin koneen vaihto 96vm ladaan?
päästö yms säännöt muuttuneet
Re: päästö yms säännöt muuttuneet
Kävin n.1kk sitten muutos/rekisteröintikatsastamassa tuon tuoreen oman F-ryhmän kilpurini... Ainut vaihtoehto mulla oli konttorille mennessä, että se tulee normikilpien väliin ja näin se myös onnistuu edelleenkiin... Eli siitä siis tuli kilpailukäyttöön tarkoitettu ajoneuvo.. Mulla kans kuutioita, tehoa ja päästöjä kohtuu kiitettävästi, hydr.kässäri ja pedalbox sekä muutenkin jarrut, tukivarret, jousitus/vaimennus muutettu ja tietty korimuutokset tehty... Eli ei muutaku kilpiä hakemaan...jaketech racinteam kirjoitti:mietityttää kilpurin muutoskatastus ku trafi on vissiin poistanut rajoituksen vain kilpailukäyttöön.
miten tuon nyt saa suomikilpisenä läpi ku muutettu aika paljon ja osia vaiheltu. katti poistettu ja tehot roimasti yli sallittujen, moottorin virityksestä johtuen ei päästökkään oo sallituissa enää ja jarrujärjestelmä muutettu.
akk koitti sopia trafin kans mutta trafilta oli vastaus että ajoneuvonkäyttöä ei tulla rajamaan.
taitaa tulla "punakilpinen" auto.
Aja millä ajat ja Ladalla loput
-
ei mun tarvi kilpiä hakea ku ne on paikallaanmickey-69 kirjoitti:Kävin n.1kk sitten muutos/rekisteröintikatsastamassa tuon tuoreen oman F-ryhmän kilpurini... Ainut vaihtoehto mulla oli konttorille mennessä, että se tulee normikilpien väliin ja näin se myös onnistuu edelleenkiin... Eli siitä siis tuli kilpailukäyttöön tarkoitettu ajoneuvo.. Mulla kans kuutioita, tehoa ja päästöjä kohtuu kiitettävästi, hydr.kässäri ja pedalbox sekä muutenkin jarrut, tukivarret, jousitus/vaimennus muutettu ja tietty korimuutokset tehty... Eli ei muutaku kilpiä hakemaan...jaketech racinteam kirjoitti:mietityttää kilpurin muutoskatastus ku trafi on vissiin poistanut rajoituksen vain kilpailukäyttöön.
miten tuon nyt saa suomikilpisenä läpi ku muutettu aika paljon ja osia vaiheltu. katti poistettu ja tehot roimasti yli sallittujen, moottorin virityksestä johtuen ei päästökkään oo sallituissa enää ja jarrujärjestelmä muutettu.
akk koitti sopia trafin kans mutta trafilta oli vastaus että ajoneuvonkäyttöä ei tulla rajamaan.
taitaa tulla "punakilpinen" auto.

kävin itekki kysyy samalla ku kävin aihion rekisteröimässä omiin nimiin ni inssi sano että siihen voidaan soveltaa vanhaa lakia

kaveri sai myös pitää kilvet 2000 rs ekkerissä

kansien kairauksia, megasquirteja ja autojen tehonmittausta.