päästö yms säännöt muuttuneet

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
Lassie

Re: päästö yms säännöt muuttuneet

Viesti Kirjoittaja Lassie »

micco kirjoitti:
tsikul kirjoitti:Onnistuisikohan nytte mirafiorin koneen vaihto 96vm ladaan?
Edelleenkään autoon ei saa vaihtaa vanhempaa ja runsaampipäästöistä moottoria eli vuoden '96 vähäpäästöiseen autoon et voi vaihtaa 80-luvun "runsaspäästöistä" moottoria.
Eikös tääkin onnistu jos muutoskatsastaa omavalmistemoottorina ja menee päästötestistä läpi?
mickey-69
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mickey-69 »

jaketech racinteam kirjoitti:mietityttää kilpurin muutoskatastus ku trafi on vissiin poistanut rajoituksen vain kilpailukäyttöön.
miten tuon nyt saa suomikilpisenä läpi ku muutettu aika paljon ja osia vaiheltu. katti poistettu ja tehot roimasti yli sallittujen, moottorin virityksestä johtuen ei päästökkään oo sallituissa enää ja jarrujärjestelmä muutettu.

akk koitti sopia trafin kans mutta trafilta oli vastaus että ajoneuvonkäyttöä ei tulla rajamaan.
taitaa tulla "punakilpinen" auto.
Kävin n.1kk sitten muutos/rekisteröintikatsastamassa tuon tuoreen oman F-ryhmän kilpurini... Ainut vaihtoehto mulla oli konttorille mennessä, että se tulee normikilpien väliin ja näin se myös onnistuu edelleenkiin... Eli siitä siis tuli kilpailukäyttöön tarkoitettu ajoneuvo.. Mulla kans kuutioita, tehoa ja päästöjä kohtuu kiitettävästi, hydr.kässäri ja pedalbox sekä muutenkin jarrut, tukivarret, jousitus/vaimennus muutettu ja tietty korimuutokset tehty... Eli ei muutaku kilpiä hakemaan...
Aja millä ajat ja Ladalla loput
jaketech racinteam

Viesti Kirjoittaja jaketech racinteam »

mickey-69 kirjoitti:
jaketech racinteam kirjoitti:mietityttää kilpurin muutoskatastus ku trafi on vissiin poistanut rajoituksen vain kilpailukäyttöön.
miten tuon nyt saa suomikilpisenä läpi ku muutettu aika paljon ja osia vaiheltu. katti poistettu ja tehot roimasti yli sallittujen, moottorin virityksestä johtuen ei päästökkään oo sallituissa enää ja jarrujärjestelmä muutettu.

akk koitti sopia trafin kans mutta trafilta oli vastaus että ajoneuvonkäyttöä ei tulla rajamaan.
taitaa tulla "punakilpinen" auto.
Kävin n.1kk sitten muutos/rekisteröintikatsastamassa tuon tuoreen oman F-ryhmän kilpurini... Ainut vaihtoehto mulla oli konttorille mennessä, että se tulee normikilpien väliin ja näin se myös onnistuu edelleenkiin... Eli siitä siis tuli kilpailukäyttöön tarkoitettu ajoneuvo.. Mulla kans kuutioita, tehoa ja päästöjä kohtuu kiitettävästi, hydr.kässäri ja pedalbox sekä muutenkin jarrut, tukivarret, jousitus/vaimennus muutettu ja tietty korimuutokset tehty... Eli ei muutaku kilpiä hakemaan...
ei mun tarvi kilpiä hakea ku ne on paikallaan :D
kävin itekki kysyy samalla ku kävin aihion rekisteröimässä omiin nimiin ni inssi sano että siihen voidaan soveltaa vanhaa lakia ;)
kaveri sai myös pitää kilvet 2000 rs ekkerissä ;) aiko katin poistaa ku ei sitä enää tarvi ku otteessa merkintä vain kilpailukäyttöön :D
kansien kairauksia, megasquirteja ja autojen tehonmittausta.
Vastaa Viestiin