2107 Ladaan lukkoperää?
2107 Ladaan lukkoperää?
Heissulivein arvon ladaveljeni!
Olen etsinyt, etsinyt, hermostunut ja etsinyt googlesta että mikä lukkoperä kävisi tuohon miun 1989, 2107 ladaan.
Tällä foorumilla joku tai useampikin oli tehnyt legendaarisn kolmipyöräraksuttimen omista autoistaan ja hitsannut lukon mutta ei... Olen sen kokeillut jo edellisen auton kanssa surkeaksi ideaksi
Muutta jostain spottasin että lada nivan perä menis paikalleen melko kivuttomasti mutta kun ei ollut siitäkään sen kummemmin puhuttu.
Sanokaa vaan kaikki lukkoperävariaatiot mitä keksitte tai tiedätte! Ja jos niin mahdollisesti mistä moisen sais uutena?
Kiitos anteeks!
Olen etsinyt, etsinyt, hermostunut ja etsinyt googlesta että mikä lukkoperä kävisi tuohon miun 1989, 2107 ladaan.
Tällä foorumilla joku tai useampikin oli tehnyt legendaarisn kolmipyöräraksuttimen omista autoistaan ja hitsannut lukon mutta ei... Olen sen kokeillut jo edellisen auton kanssa surkeaksi ideaksi
Muutta jostain spottasin että lada nivan perä menis paikalleen melko kivuttomasti mutta kun ei ollut siitäkään sen kummemmin puhuttu.
Sanokaa vaan kaikki lukkoperävariaatiot mitä keksitte tai tiedätte! Ja jos niin mahdollisesti mistä moisen sais uutena?
Kiitos anteeks!
Re: 2107 Ladaan lukkoperää?
Nivassa ei ole lukkoja perissä
Mansemotorssil on muutama vaihtoehto ja lisää löytyy venäjän kävijöiltä
http://www.mansemotors.fi/tasauspyorast ... veto--niva
Mansemotorssil on muutama vaihtoehto ja lisää löytyy venäjän kävijöiltä
-
Nivassa ja takavetoladassa on aika pitkälti sama taka-akseli.
Kannattaa ensin itse tutkia hieman, että mikä vaihtoehto sopii omiin tarpeisiisi parhaiten.
Ja sitten kun investoimaan innostut niin kannattaa ostaa sitten valmiiksi kasattu "perämurikka", tulee kalliimmaksi mutta säästät itseltäsi aikaa ja vaivaa.
nimimerkillä 25vuotta vanha ruosteinen taka-akseli ja peräöljyt pitkin kellarin lattiaa.
Edit:
pitää hommata vissiin lukulasitkin..
Kannattaa ensin itse tutkia hieman, että mikä vaihtoehto sopii omiin tarpeisiisi parhaiten.
Ja sitten kun investoimaan innostut niin kannattaa ostaa sitten valmiiksi kasattu "perämurikka", tulee kalliimmaksi mutta säästät itseltäsi aikaa ja vaivaa.
nimimerkillä 25vuotta vanha ruosteinen taka-akseli ja peräöljyt pitkin kellarin lattiaa.
Edit:
pitää hommata vissiin lukulasitkin..
"älä lyö kiinni sitä, se on paskana"
Varmaan helpoimmalla, joskaan et halvimmalla, pääset kun suuntaat ensi katsastuskonttorille ja sen jälkeen kanttivolvoja käsittelevälle purkaamolle. Pari viikonloppua tallissa ja uudelleen konttorille.
- toktornivako
? Mitä moinen toimenpide helpottaa?ViKatila kirjoitti:Varmaan helpoimmalla, joskaan et halvimmalla, pääset kun suuntaat ensi katsastuskonttorille ja sen jälkeen kanttivolvoja käsittelevälle purkaamolle. Pari viikonloppua tallissa ja uudelleen konttorille.
Tilauksesta Ladan Vara/Viritys osat suoraan entisestä Neuvostoliitosta
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.
Rohkenen väittää että vaihtoehtoja lukkojen ja perävälitysten suhteen on huomattavasti reilummin. 

Kyllä mansemotor.fi, nivako, trampleri yms. yms. ovat tähän mennessä tuoneet kaikki tarvittavat välitykset ja lukot mitä Ladoihin tarvitaan, miksi pitäis muutaa koko perä jos alkuperäiseen saa bolt on systeemit??ViKatila kirjoitti:Rohkenen väittää...
Nyt on pakko tunnustaa etten tullut edes ajatelleeksi. -Ehkä hiukan turhankin tottunut purkuosavirittäjä 

- toktornivako
Juu epäilen sen "traktorin"perän helppoutta ja ei se ainakaan enään halvemmaksi tule jos siihen joutuu välityksiä ostaan.pressa kirjoitti:Kyllä mansemotor.fi, nivako, trampleri yms. yms. ovat tähän mennessä tuoneet kaikki tarvittavat välitykset ja lukot mitä Ladoihin tarvitaan, miksi pitäis muutaa koko perä jos alkuperäiseen saa bolt on systeemit??ViKatila kirjoitti:Rohkenen väittää...
Tilauksesta Ladan Vara/Viritys osat suoraan entisestä Neuvostoliitosta