Nivan orkkisvärit?
Re: Nivan orkkisvärit?
Kuopion ADvaraosat. Pasanen illu. teki mulle värit ja oli just eikä melkein.. pitäisi onnistua. spray tai tavan tölkki muodossa. Kerro Tepolta terveisiä Jos tilaat sieltä..
Sanot vaan Lada Niva 410 väriä pitäis saada.. Mutta vain Illu osaa parhaitten tehdä värejä siellä. Mutta koodit on siellä.. Tiedän kun Illu väriedustajalta kysyi vartavasten tuota minun auton väriä. Kun ei meinannut löytyä kirjoista.. Mulla oli mukana vain tankin luukku. Numerosta ei ollut tietoakaan. Deltasta ei edes värikoodia saanut..
Hyvä että asia ratkesi! Jatkossa hakuakin osataan käyttää paremmin 

Olisiko kellään tietoa tämän värisen Nivan värikoodista? Vuosimalli 2008

- Ladoja vaan joka jätkälle niin ei tarvitse olla katkera naapurille -
140 Yashma eikä löydy mistään valmiista spraypulloista
Maalikaupassakin tuntuvat sekoittavan mitä sattuu, jos koodilla hakee eli saa olla itse tarkkana.

- toktornivako
Kyllä löytyy!KimmoH kirjoitti:140 Yashma eikä löydy mistään valmiista spraypulloista
Tilauksesta Ladan Vara/Viritys osat suoraan entisestä Neuvostoliitosta
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.
No korjataan sen verran ettei mistään suomalaisista varaosaputkista. Maailmalta kyllä löytyy.
- toktornivako
Noo,ei maailmaa tarvi kiertään ruveta, ei sitä tarvi mennä kun Venäjälle niin löytyy
Tilauksesta Ladan Vara/Viritys osat suoraan entisestä Neuvostoliitosta
Onko tuosta väristä muuten mitenkä paljon variaatioita? Sekin saattaisi selittää sitä miksi värikoodilla ei sävy osu aivan kohdalleen.
http://oulunseudunladailijat.dy.fi:8080/index.html http://latushka83.dy.fi:8080/latushka/tervetuloa.html
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
Maailmalla maksoi kilinkolinpurkit vuosi pari sitten sen verran toimituskuluineen, että oli sama teettää yksittäisinä paikallisilla maalikauppiailla.
Ei tuosta väristä mun mielestä ole mitään variaatioita olemassa. Koodilla pitäisi tulla oikeaa. Jyväskylässä teetin parissa paikassa, kummassakin koodilla ja vain toisessa osui väri kohdalleen. SP-Automaalit Ahjokadulla oli se paikka missä spraypurkista irtosi oikea sävy silloin.
Motipilla tätä sävyä pitäisi löytyä ihan valmiissakin purkeissa mutta suomesta en ole onnistunut löytämään, Venäjältä varmaan löytyisi, samoin Saksan eBaystä taisin aikoinaan löytää valmis purkkeja.
Ei tuosta väristä mun mielestä ole mitään variaatioita olemassa. Koodilla pitäisi tulla oikeaa. Jyväskylässä teetin parissa paikassa, kummassakin koodilla ja vain toisessa osui väri kohdalleen. SP-Automaalit Ahjokadulla oli se paikka missä spraypurkista irtosi oikea sävy silloin.
Motipilla tätä sävyä pitäisi löytyä ihan valmiissakin purkeissa mutta suomesta en ole onnistunut löytämään, Venäjältä varmaan löytyisi, samoin Saksan eBaystä taisin aikoinaan löytää valmis purkkeja.
Heittääkseni vanhaan ketjuun: jokaista lada väriä saa pistettyä kilikoli muotoon, kaikki maalikaupat eivät sävytä tai omista vehkeitä, mutta kyllä luulis jokaisesta kylästä löytyvän automaalaamo tai maalikauppa joka sen asian voi järjestää. Mitä sävyihin tulee; kaavat on pääosin tähdätty tehtaan julkaisemiin/lähettämiin värimalleihin uutena ( 70-90 luvulla voinut väri vähän tehtaalla heittää tuotantosuuruuden keskellä) ja monet värit esim. punaiset, keltaiset ja monet hienommat metallit voivat heittää huolella ohi halutusta väärällä sävypohjalla tai kalvonpaksuudella. Lisäksi vielä, monet suorakiilto värit(akryyli) voivat pitkän iän myötä pinttyä todella pahasti ja ne kannattaa kevyesti myllyttää tai muuten kiillottaa pinttymä pois ennen sävyn tarkempaa katselua.