Limo-otsake
Nyt on etu pohjapellit (oikea ja vasen) jossa myös pitkittäis ja poikittais palkit paikoillaan. On helmojen keskipellit ja 2 vasenta ja 2 oikeaa helmapeltiä. On käytetyt etu ovet (mutta kelpaavat huollon jälkeen). Etu hiekka pelti uusi. Vain etulokasiivet puuttuu.
Nyt alkaa se pitkäkestoinen ja totinen työ.
Nyt alkaa se pitkäkestoinen ja totinen työ.
Lada rules
Jälleen kerran. Lycka till.RTJN65 kirjoitti:Nyt on etu pohjapellit (oikea ja vasen) jossa myös pitkittäis ja poikittais palkit paikoillaan. On helmojen keskipellit ja 2 vasenta ja 2 oikeaa helmapeltiä. On käytetyt etu ovet (mutta kelpaavat huollon jälkeen). Etu hiekka pelti uusi. Vain etulokasiivet puuttuu.
Nyt alkaa se pitkäkestoinen ja totinen työ.

R-J
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
-
- Viestit: 107
- Liittynyt: 31.10.2004 12:35
- Paikkakunta: alavus
-
- Viestit: 107
- Liittynyt: 31.10.2004 12:35
- Paikkakunta: alavus
Hitaasti hyvä tulee. Nyt käydään viimeiset osat: lokasiivet eteen ja pohjapeltejä lisää taakse. Purkaminen on jo aloitettu. Seuraavana lähtee kone.
On tässä ollu Flunssaa ja nyt sitten työ häirittee myös välillä.
Ajattelin tehdä sellaisen kuvasarjan ja polttaa rompulle. Halukkaat saa sitä jo nyt kysellä, tietää sitten monta tekee ja tänhetkisen tilanteen saa jo nyt vaikko tuolla mobiliassa jakoon.
On tässä ollu Flunssaa ja nyt sitten työ häirittee myös välillä.
Ajattelin tehdä sellaisen kuvasarjan ja polttaa rompulle. Halukkaat saa sitä jo nyt kysellä, tietää sitten monta tekee ja tänhetkisen tilanteen saa jo nyt vaikko tuolla mobiliassa jakoon.
Lada rules
No niin. Nyt taas väliaikatietoja. Limosta on purettu lokasiivet, etuhiekkapelti, ovet, konepeitto pois. Sitten auto pukeille ja hitsaamaan mutta mutta...
Koko laitos on todella läpilaho. Nyt on vaihdettu taakse hieman vähän pohjaa jossa mukana hieman palkkia ja tunkin korvakkeet. Sitten on vaihdettu helmoihin sekä keskimmäiset reikäpellit ja ulkopellit. Taakse on hitsattu molemmat takajalkatilat uudelleen. Kuvia on räpsitty koko ajan.
Kun homma tehdään tunnollisesti, on aikaa mennyt hitsauksessa 40 tuntia.
Edessä on vielä etujalkatilojen vaihto, uusi hiekka pelti, lokasiivet, Takapelti, molemmat taka kulmat.
Ei ole helppo homma tämä. Ja sitten vielä sähköjen rakennus, takaovien rakennus, koko tekniikan siirto 1700I Ladasta, massaus ja kotelosuojaus, pohjien teko, maalaus, sisustus.....
HUH HUH

Koko laitos on todella läpilaho. Nyt on vaihdettu taakse hieman vähän pohjaa jossa mukana hieman palkkia ja tunkin korvakkeet. Sitten on vaihdettu helmoihin sekä keskimmäiset reikäpellit ja ulkopellit. Taakse on hitsattu molemmat takajalkatilat uudelleen. Kuvia on räpsitty koko ajan.
Kun homma tehdään tunnollisesti, on aikaa mennyt hitsauksessa 40 tuntia.
Edessä on vielä etujalkatilojen vaihto, uusi hiekka pelti, lokasiivet, Takapelti, molemmat taka kulmat.
Ei ole helppo homma tämä. Ja sitten vielä sähköjen rakennus, takaovien rakennus, koko tekniikan siirto 1700I Ladasta, massaus ja kotelosuojaus, pohjien teko, maalaus, sisustus.....
HUH HUH









Lada rules
Tommonen langi tuli tuli vastaan zr sivustossa. Akseliväli kasvatettu 300mm:lla
http://www.zr.ru/show_image.pl?url=/pic ... 262535.jpg
http://www.zr.ru/show_image.pl?url=/pic ... 262535.jpg
From Russia With Lada
Kalusto: Lelu-Samara 1580cc kaikennäköisillä virityksillä
, 2112 umpivakiokäyttöauto 1500cc 16v 2002.
Galleriassa
Kalusto: Lelu-Samara 1580cc kaikennäköisillä virityksillä

Galleriassa