Nivan ostoa miettimässä
Nivan ostoa miettimässä
Olen harkinnut nivan laittoa pidemmän aikaan, niin miten näihin saako vielä varaosia/kulutusosia? autotarvikeliikkeistä vai onko jo varaosien saanti mennyt hankalaksi?
- toktornivako
Re: Nivan ostoa miettimässä
Hyvin saadaan osia, mikä puoli sitä "laittoa" kipeämmin kaipaa?mahannus kirjoitti:Olen harkinnut nivan laittoa pidemmän aikaan ?
Tilauksesta Ladan Vara/Viritys osat suoraan entisestä Neuvostoliitosta
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.
www.mansemotors.fi on myös liike joka osia myy, sekä uusia ladoja. www.lada-auto.fi
Vähän tuntuu siltä että Ladoihin saa varaosia jopa paremmin kuin saman ikäluokan muihin autoihin
Kiitti vastauksista, tämä on hyvä kuulla että osia saa.
Mulla kun museoautona -59 mr Mosvkvitsh 407 niin siihen ei eneään saa oikeen helpolla mitään.
Mulla kun museoautona -59 mr Mosvkvitsh 407 niin siihen ei eneään saa oikeen helpolla mitään.
- toktornivako
Kyllä Mosseenkin kaikenmoista pisteosaa löytyy, tosin eivät ole mitään ilmaisia enään.
https://drive.google.com/file/d/0B38eDS ... ZXXzQ/viewmahannus kirjoitti:Mulla kun museoautona -59 mr Mosvkvitsh 407.
- Lada-Jussi
autotarvikeliikkeistä alkaa olla Lada osat loppuun myyty, Biltema sanoo ei oo kaikille Ladan osille. Manse Motorsin kautta saa hyvin, mutta olen kuullut, että mm. vanhan mallin takaluukkua ei tahdo löytyä helpolla edes venäjältä, tosin sehän ei ole mikään varsinainen kulutusosa, mutta usein käytetyissä jo aika kulunut 

- toktornivako
Onko Biltemassa joskus Ladan osia ollut? Takaluukkua löytyy helpostikkin mutta Ostajia ei.
Kyllä Biltemasta vielä 2000-luvun alkuvuosina jotain kulutusosaa Ladaankin löytyi. Muistelen, että ostin silloisesta Ala-Tikkurilan myymälästä Samaraan pyöräsylinterit ja vesipumpun. Taisi olla silloin joku "kampanjakin" kun ne Ladan osat poistettiin myynnistä.
e. Vuoden 2005 syksyllä näytti Lada osien myynti loppuneen:
https://ladakerho.fi/ladaboard/viewtopi ... biltema%2A
e. Vuoden 2005 syksyllä näytti Lada osien myynti loppuneen:
https://ladakerho.fi/ladaboard/viewtopi ... biltema%2A
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Olisiko tästä apua?mahannus kirjoitti:Kiitti vastauksista, tämä on hyvä kuulla että osia saa.