Etuvetoiset Ladat: Samara, 110 ja 117/119 eli Kalina, myyty Suomessa vuosina 1986-2009
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Alueen säännöt
Otsikoi postauksesi muotoon:
TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Huom! Ketjun nimeämisessä saa ja on toivottavaa käyttää hieman mielikuvista sääntöjen puitteissa jotta autosi erottuisi muiden joukosta. Jos autoillasi on esimerkiksi nimi tai joku muu kuvaus projektista olisi suotavaa pelkän mallinumeron ja vuosiluvun lisäksi.
Minä selvittäisin alkuperäisten jousien pituuden. Sitten tosta katalogista katsoisi vähän pidemmät ja jäykemmät. Sitten lähtisin niitä tilaamaan jostain.
Takana mulla on jotain 1,5 kierrosta korkeammat jouset Samarassa ja olisko ollut vähän paksummatkin. Lesjöforssin jouset kuitenkin.
Eteen toiselle puolelle laitettiin koko paketti uusiksi. Nousi toinen uusittu puoli noin 2-3 cm ylöspäin. Vanha jousikin oli kulunut ensimmäisestä kierroksesta jonkin verran.
Viimeksi muokannut Jouska, 10.2.2017 16:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
*************************************************************** EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
Olisikohan kellään lähialueella halvalla myydä yevgeniin jotain settiä vanteineen kesätassuiksi?
Vain pinnalla on väliä, saa olla talvirengastakin ja kunhan on 4x98 ja olisivat orkkiskokoa ettei mittari pahemmin heittäisi. (ajan paljon soralla, ja selvisin viime kesänkin vanhoilla ÄSSÄ-talvikumeilla, eikä vesiliirrossa käyty kertaakaan. puhkesi vaan nakki, olisin ajanut toisenkin kauden mutta haluan tasalaatuiset kumit)