Koeajossa Lada Granta
Koeajossa Lada Granta
Moro,
Napsahti sellainen nakki, että sain alleni Lada Grantan ja otin siitä sitten tyypit ja kerroin mitä kuuluu. Toivottavasti tykkäätte.
Video löytyy tästä:
https://youtu.be/fYE2Cd_bdEM
Napsahti sellainen nakki, että sain alleni Lada Grantan ja otin siitä sitten tyypit ja kerroin mitä kuuluu. Toivottavasti tykkäätte.
Video löytyy tästä:
https://youtu.be/fYE2Cd_bdEM
Re: Koeajossa Lada Granta
Ihanpa oli asiaa. Tykkäsin....Viime Kesänä Granta Taksilla Anoppilassa Ajelulla niin tuli myös Samansuuntaisia Ajatuksia että Ei aivan Kehno ole autoksi..Saisivat vaan Testeihin Meilläkin Saman hintaisten kanssa.. Ainakin Saman hintaisten Kanssa Zr rulemissa on pärjänyt aika hyvin.
-
Jotain, jota tuli mieleen:
- sähkötoiminen takaluukun lukko, miten toimiva pidemmän päälle?
- se takapenkki kääntyisi helpommin jos ottaisi pääntuen pois?
- etupenkissä ei edes selkänojan säätöä?
, istuinosan säädöt? (paska penkki kyllä karkoittaa ostajat, vaikka auto olisi muuten hyvä)
- mitenkä usein nykyään ratissa on myös syvyyssäätö?
- sivuturvatyynyt?
- Euro NCAP tulos?
- takuu?
- huollot?
- rengastus?
- konetilaan ei katsottu lainkaan
- vaatii alustasarjan?
- sähkötoiminen takaluukun lukko, miten toimiva pidemmän päälle?
- se takapenkki kääntyisi helpommin jos ottaisi pääntuen pois?

- mitenkä usein nykyään ratissa on myös syvyyssäätö?
- sivuturvatyynyt?
- Euro NCAP tulos?
- takuu?
- huollot?
- rengastus?

- vaatii alustasarjan?

Luottamus hyvä, kontrolli parempi.
Neuvostoliitossa ei ollut tätäkään ongelmaa.
-
Tässä ihan hauska vanhempi arvostelu: http://www.tuulilasi.fi/koeajot/koeajos ... anjaljilla
, istuinosan säädöt? (paska penkki kyllä karkoittaa ostajat, vaikka auto olisi muuten hyvä)
Mun mielestä pitäis omaksua jo itsestäänselvänä että selkänojan säätö on ollu tipparellusta lähtien kaikissa autoissa in the world.
Kyllä katsoin
Mutta ei tullu videolle.
- vaatii alustasarjan?
Mun mielestä just ei vaadi, se on yks ton auton pointti.

Mun mielestä pitäis omaksua jo itsestäänselvänä että selkänojan säätö on ollu tipparellusta lähtien kaikissa autoissa in the world.

Kyllä katsoin

- vaatii alustasarjan?

Mun mielestä just ei vaadi, se on yks ton auton pointti.
Sähköinen Takaluukun Systeemi pelannut 111 vasta noin 15 vuotta. Ehkä se tuommoisessakin pelaa jokusen vuoden.. Alusta sarjan voi vaihtaa sellainen jonka sellaisen haluaa.. jotkut jopa laskevat Tonttiin.. Tässä Hinta ryhmässä ei kaikkea voi vaatia.. vai voiko.. Vastaavissa koirankopeissa ei Tavaratilaa ole kuin nimeksi. ja tilat muutenkin ovat aika Tiukat niin varmaan Kuskin penkki ei varmaan ole se ensimmäinen pointti johon kiinnostus Laukeaa tai sitten ei... Huollot voi tehdä Edelleenkin Lähi Teboililla joissa Huoltoa on.. Ainakin Kuopiossa Männistön Teboililla on.
-
Nuoriso ei Ladaa osta ja vanhempia enemmän tai vähemmän selkävikaisia ja myös mukavuudenhaluisempia kiinnostaa.
En kyllä ostaisi jos ei (takuuaikanakaan) merkkihuoltoa löydy. Tai jos sellainen löytyisi vain Tampereelta ja itse asuisi jossain kauempana.
Mikä tässä muuten on takuu?
En kyllä ostaisi jos ei (takuuaikanakaan) merkkihuoltoa löydy. Tai jos sellainen löytyisi vain Tampereelta ja itse asuisi jossain kauempana.
Mikä tässä muuten on takuu?
100000km/30kk tulipa hankittua kalina 2 ja enkä ole katunut ollenkaan
Onnittelut! Hieno valinta.110 kuski kirjoitti:100000km/30kk tulipa hankittua kalina 2 ja enkä ole katunut ollenkaan

Minä haluaisin Granta sedanin, monia unettomia iltoja viettänyt asiaa miettien. Saa nähdä rohkeneeko/raaskiiko ostoon ryhtyä. Pitää yrittää miettiä että rahat riittää vielä elämiseen.
Hyvä, että porukka näistä uusista kiinnostuu. Ja miksipä ei, kun ensivaikutelmat näistä on hyvät.
Myynnin kasvua varten olisi hyvä, että näitä menisi tasaiseen tahtiin kaupaksi, ja ehkä jokunen käytetty Saksasta tai jostain, että olisi nettiautossa useamman hintaista tarjolla.
Myynnin kasvua varten olisi hyvä, että näitä menisi tasaiseen tahtiin kaupaksi, ja ehkä jokunen käytetty Saksasta tai jostain, että olisi nettiautossa useamman hintaista tarjolla.
Lada Vesta -17
Lada 1500 Combi deluxe -84
Uaz 3741 -87
Lada 1500 Combi deluxe -84
Uaz 3741 -87
Kiitoksia vaan. Kyllä mä uskon että tuosta kalinasta on meille pitkäksi aikaa autoa ja suosittelen kyllä muillekkin
Moi,
Arvosana kahdeksan on Ladalta loistava tulos ja sellaiseen ei ole viime aikoina Lada autotesteissä tai vastaavissa päässyt. Kehitystä on siis tapahtunut oikeaan suuntaan.
Arvosana kahdeksan on Ladalta loistava tulos ja sellaiseen ei ole viime aikoina Lada autotesteissä tai vastaavissa päässyt. Kehitystä on siis tapahtunut oikeaan suuntaan.
EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.