Takavetoiseen Nivan moottori ?
Re: Takavetoiseen Nivan moottori ?
Onko minulla sitten jotain superpumppuja (vakio pumput kahdessa eri 1700 lohkollisessa kaasuttimella olevassa koneessa) kun ei ole bensan saannissa ollut ongelmaa. Toisella ajetaan radalla ja toinen on kaverilla ollut ajoautona muutaman vuoden, ja sillä on varmasti kiihdytetty yli kahdeksasta kympistäkin. Oletteko vaihtaneet kalvoja pumppuihin ja miten on pumpun käyttötangon pituus? Onko se riittävä? On tullut vastaan näitä ettei uudellakan pumpulla saa bensaa, kun tanko on niin lyhyt ettei kalvo paljoa liiku.
Re: Takavetoiseen Nivan moottori ?
Uusi tanko, uusilla kalvoilla vakiopumppu.
Neuvostoliitossa ei olisi ollut tätäkään ongelmaa.
Axtec, jotta elämä olisi nautinnollisempaa.
VAZ-21051 86 Youtube
VAZ-2104 89
Axtec, jotta elämä olisi nautinnollisempaa.
VAZ-21051 86 Youtube
VAZ-2104 89
Re: Takavetoiseen Nivan moottori ?
Onko kuinka paksulla pakeliitilla ja tiivisteellä?? Eihän jompi kumpi venttiili päästä läpi siinä bensapumpussa?? Silloin pitkälläkään liikkeellä ei tuotto ole häävi. Edelleen väitän että alkuperäinen ehjä pumppu tuottaa sen mitä 1700 kone polttaa.
- toktornivako
- Viestit: 2003
- Liittynyt: 8.11.2007 23:50
- Paikkakunta: Kangasala
Re: Takavetoiseen Nivan moottori ?
Niin kyllä ne vastaavat kalvopumput ova janoisemmissakin autoissa riittäneet, ja jopa tuplakaasari asennuksissa.
Tilauksesta Ladan Vara/Viritys osat suoraan entisestä Neuvostoliitosta
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.
Re: Takavetoiseen Nivan moottori ?
Uusi tanko mahtaa olla avainsana tässä asiassa. Saamieni tietojen mukaan ne saattaa olla niin pehmeitä, että tyssääntyy liian lyhyeksi nopeasti.
2102 16V ex.
2103 -75
2103 -75
Re: Takavetoiseen Nivan moottori ?
Hyvin on vakiopumppu riittänyt ruokkimaan tupla webereitä,ja ei olla ajossa hiivistelty.